Oletteko satavarmoja ettei miehenne petä
Tuli vaan tässä mieleen,kun muutamat ystävät eroamassa,eivätkä olisi kuvitelleet miehistään,että narahtavat pettämisestä. Että oletteko täysin varmoja uskollisuudesta ja perustelkaa. Erään ystäväni mies väitti jatkuvia iltapiipahduksia kaverin luona käynneiksi. Muka autoremppaa,kattoremppaa ym. Nolosti sitten emäntä pääsi kattoo puhelintaan...
Kommentit (124)
Suikkareita ei lasketa pettämiseksi,eli ei tuo ole ainakaan vielä pettänyt.
En aio hankkia miestä niin ei tarvitse tällaista miettiä. Kas kun miehet on näin kaksinaamaisia! Aina petollisia ja oma hyöty kaiken edelle kaikessa. Silti väitätte naisia dramaattisiksi susiksi. Miehille ei taas mitään kritiikkiä.
Noloa omistaa nimi sinua pettävälle ihmiselle joka ei edes yritä olla pettämättä. Miehiä vain palkitaan väkivallasta ja petollisuudesta, opetelkaa olemaan kriittisempiä! Aina naisten kimpussa, miehet ei saa mitään vihaa osakseen koskaan.
Minkä ihmeen takia täytyy tutkia toisen puhelinta!! Laitontakin sellanen on!
Vierailija kirjoitti:
Lähes aina tuossa tilanteessa pettäminen paljastuu. Toki jotkut raivoavat tuollaisesta siksi että haluavat muuttaa maailman pettämistä kannustavaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
En aio hankkia miestä niin ei tarvitse tällaista miettiä. Kas kun miehet on näin kaksinaamaisia! Aina petollisia ja oma hyöty kaiken edelle kaikessa. Silti väitätte naisia dramaattisiksi susiksi. Miehille ei taas mitään kritiikkiä.
Noloa omistaa nimi sinua pettävälle ihmiselle joka ei edes yritä olla pettämättä. Miehiä vain palkitaan väkivallasta ja petollisuudesta, opetelkaa olemaan kriittisempiä! Aina naisten kimpussa, miehet ei saa mitään vihaa osakseen koskaan.
Ja sellainen oksennus sieltä.. kylläpä olet melkoinen draama kuningatar taas ja jälleen ihan turhasta ja syyttä suotta. Sinulla on varmasti ollut jotain häikkää isä suhteessa? Yh äidin kasvatti peräti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes aina tuossa tilanteessa pettäminen paljastuu. Toki jotkut raivoavat tuollaisesta siksi että haluavat muuttaa maailman pettämistä kannustavaan suuntaan.
Niin. Sanovat ensin että pettäminen on henkistä väkivaltaa ja munattomin tapa päättää parisuhde. Myöhemmin mieli sitteen muuttuu kannustavaan suuntaan. Epävakaista on.
Miksi akka on isännän nimellä kaulapannassa samalla kun teitä akkoja vain petetään? Voitteko kertoa mikä JÄRKI on vapaasti valita sukunimi kaikista petollisimmalta miessuhteelta joka on tilastollisesti vaarallisin? Tässä tulos, teitä reikiä vain höynäytetään.
Ei ihme että tytöt eivät halua identidifioitua naisiksi, typeriksi leluiksi jotka roikkuvat pettäjissä ja seksihulluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinäkin tavan pösilö! Miksi ei voi reilusti ihan pyytää , että saako katsoa puhelinta?
Aivan varmasti saa luvan, mutta tuollainen Naisille tyypillinen selän takana touhuaminen on vaan niin ..pskaa.
Naisiin vaan ei voi luottaa ja heti ovat oluella kun kääntää pään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sanovat ensin että pettäminen on henkistä väkivaltaa ja munattomin tapa päättää parisuhde. Myöhemmin mieli sitteen muuttuu kannustavaan suuntaan. Epävakaista on.
Minä jätän yleensä aina naiset tekstarilla, se on vaan niin kätevää. En niin munaton ole, että vain häipyisin mitään ilmoittamatta. Reilu pitää aina olla.
Mun mies on minua 12 vuotta vanhempi. Iso maha, ei kovin pitkä, köyhä duunari.
Itse olen siis 12 vuotta miestäni nuorempi, isorintainen, siro ja sporttinen, muodokas naisellinen nainen. Luonteeltaan kiltti ja lempeä, miestä kunnioittava. Arvostan miestäni täysin. Olen entinen seurakunta nuori, mieheni on minun elämän ensimmäinen seksikumppani. Osaan myös kokata ja leipoa mestarillisesti. Vahvuuteni on etenkin kastikkeet ja liharuoat. Osaan kokata Ranskalaisen keittiön klassikoita ja leipoa erittäin hyvää pullaa.
olen eroottisesti aktiivinen ja himokas sängyssä. Saan nopeasti ja helposti orgasmeja.
mies on minulle 100% uskollinen. Häneen on ihastuttu työpaikalla mutta kyseessä oli minua 15 v vanhempi, lihava, epänaisellinen nainen.
ei pelota, koska mies palvoo minua. Lisäksi aina sanoo että pitää minun älykkyydestä (olen pitkälle koulutettu nainen)
En tietenkään voi olla satavarma asiasta. Ainoastaan itsestäni voin olla satavarma, minä en ainakaan ole pettänyt. Yhdessä oltu 27 vuotta (olen 46-vuotias).
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se pettäisi jos saisi kiinni sen nuoren, nätin ja laihan.
Näettekö reiät? Kun mies on kaksinaamainen ja pinnallinen, on se vaan hihi, luonto. Hihi tiiän et se pettää mut vaihdna silti nimeni koska vabausss!
Mistä se kertoo että reikä vapaasti valitsee omistaa identiteettinsä miehelle samaan aikaan kun miesten vapaa valinta on olla kaksinaamainen?
Muistakaa ymmärtää naisten huonoja puolia! ;) Sehän on vain biologiaa juoruta ja olla kaksinaamainen.
Heteroakka on kyllä typerin olento. Todistatte hyvin millaisia surkimuksia olette, noloin rooli on syntyä pyllisteleväksi heteroakaksi.
Kiljutte tuntemattomille OF-naisille moraalista vaikka ette vaadi sitä edes omilta miehiltänne, typerät reiät.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on minua 12 vuotta vanhempi. Iso maha, ei kovin pitkä, köyhä duunari.
Itse olen siis 12 vuotta miestäni nuorempi, isorintainen, siro ja sporttinen, muodokas naisellinen nainen. Luonteeltaan kiltti ja lempeä, miestä kunnioittava. Arvostan miestäni täysin. Olen entinen seurakunta nuori, mieheni on minun elämän ensimmäinen seksikumppani. Osaan myös kokata ja leipoa mestarillisesti. Vahvuuteni on etenkin kastikkeet ja liharuoat. Osaan kokata Ranskalaisen keittiön klassikoita ja leipoa erittäin hyvää pullaa.
olen eroottisesti aktiivinen ja himokas sängyssä. Saan nopeasti ja helposti orgasmeja.
mies on minulle 100% uskollinen. Häneen on ihastuttu työpaikalla mutta kyseessä oli minua 15 v vanhempi, lihava, epänaisellinen nainen.
ei pelota, koska mies palvoo minua. Lisäksi aina sanoo että pitää minun älykkyydestä (olen pitkälle koulutettu nainen)
Sellainen "naisen puheenvuoro". Eniten miehet pettää juuri naisellisia akkoja. Eniten vaimoja hankitaan maissa, jossa akat on kuvailemiasi typeriä reikiä. Kukaan mies ei kunnioita naisellista kyökkiakkaa, miehesi pitää sinua vain reikänä.
Ihan sairaita te heteroakat. KUKAAN mies ei kehuisi miten kokkaa reiälle ja miten täyttää akan jokaisen toiveen. Käytetty rätti olet, juuri tällaisia lehmiä vedetään nyrkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se pettäisi jos saisi kiinni sen nuoren, nätin ja laihan.
Näettekö reiät? Kun mies on kaksinaamainen ja pinnallinen, on se vaan hihi, luonto. Hihi tiiän et se pettää mut vaihdna silti nimeni koska vabausss!
Mistä se kertoo että reikä vapaasti valitsee omistaa identiteettinsä miehelle samaan aikaan kun miesten vapaa valinta on olla kaksinaamainen?
Muistakaa ymmärtää naisten huonoja puolia! ;) Sehän on vain biologiaa juoruta ja olla kaksinaamainen.
Heteroakka on kyllä typerin olento. Todistatte hyvin millaisia surkimuksia olette, noloin rooli on syntyä pyllisteleväksi heteroakaksi.
Kiljutte tuntemattomille OF-naisille moraalista vaikka ette vaadi sitä edes omilta miehiltänne, typerät reiät.
Lääkkeet!
Kukaan ei voi olla siitä satavarma. Paitsi ehkä silloin, jos ei ole koskaan yhtään hetkeä, ettei ole miehensä seurassa.
Oon käyttänyt tota samaa tarinaa ja saanut sillä aina luottamuksen sekä vapauden käydä poikien kanssa tallinnassa ym. Ilman että epäiltäis =)