Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko satavarmoja ettei miehenne petä

Seksytyttä
15.07.2020 |

Tuli vaan tässä mieleen,kun muutamat ystävät eroamassa,eivätkä olisi kuvitelleet miehistään,että narahtavat pettämisestä. Että oletteko täysin varmoja uskollisuudesta ja perustelkaa. Erään ystäväni mies väitti jatkuvia iltapiipahduksia kaverin luona käynneiksi. Muka autoremppaa,kattoremppaa ym. Nolosti sitten emäntä pääsi kattoo puhelintaan...

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen yksikään *utka ei ole taivaspaikan arvoinen.

Vierailija
62/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan erona, että sä kyllä huomaat jos auto ajaa päällesi, mutta pettämistä voi tapahtua vuosia tietämättäsi.

Totta, mutta mikäli pettämisestä ei tiedä, silloin se ei myöskään loukkaa.

Eli sun mielestä on ok pettää, kunhan ei jää kiinni?

Kyllä, juuri näin.

Mielenkiinnosta. Onko sinusta oikein myös valehdella jos ei jää kiinni tai tehdä rikos jos ei jää kiinni? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko mies olla satavarma ettei nainen petä?

Etenkään tyttöjen reissulla Greikassa...

Tuollapa ei ole tullut käytyä, ettet vaan tarkoita kuitenkin Kreigassa

Vierailija
64/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma. Miehellä on aspergerin myötä ylikehittynyt oikeuden taju ja näkee asiat melko mustavalkoisena. Tämä näkyy siinä, että hän on todella ankara itseään kohtaan, jos ikinä jossain mokaa asiaa vatvotaav viikko tolkulla jumien myötä. Uskon siis ettei ainakaan salaa pettäisi, vaan kertoisi siitä minulle. Tai jos ei kertoisi, näkisin sen kyllä päältä päin, että pahoja on tehty.

Vierailija
65/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kytätä ja epäillä koko ajan. Kyllä se siitä viimein jos nyt ei petä niin ainakin lähtee kun alkaa pitämään sinua sekopäänä narsistina joka itse pettää ja siksi syyttää koko ajan toista.

Vierailija
66/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko mies olla satavarma ettei nainen petä?

Etenkään tyttöjen reissulla Greikassa...

Tuollapa ei ole tullut käytyä, ettet vaan tarkoita kuitenkin Kreigassa

Kaikki käy kunhan Jorgosi on kujalla.

Vierailija
67/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan erona, että sä kyllä huomaat jos auto ajaa päällesi, mutta pettämistä voi tapahtua vuosia tietämättäsi.

Totta, mutta mikäli pettämisestä ei tiedä, silloin se ei myöskään loukkaa.

Eli sun mielestä on ok pettää, kunhan ei jää kiinni?

Kyllä, juuri näin.

Mielenkiinnosta. Onko sinusta oikein myös valehdella jos ei jää kiinni tai tehdä rikos jos ei jää kiinni? 

Periaatteessa kyllä.

Mitä noihin rikoksiin tulee, toki sellaisella rajauksella että rikoksen pitää olla ns. "uhriton", esimerkkinä nyt vaikka huima ylinopeus.

Vierailija
68/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen aika varma. Tosin väsyttää vauva-arki sen verran ettei jaksa murehtia moista. Meillä on kuitenkin seksiä aika paljon, enkä usko että hänen tarttis sitä muualta hakee.

Vierailija
69/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuusaihe. En tiiä.

Vierailija
70/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja lapset ovat jo teinejä. Parisuhteemme aikana on ollut vaikeita mäkiä, mutta ei ikinä mitään pettämistä tai vastaavaa luottamuspulaa, vaan terveyteen liittyviä asioita. Nämä asiat ovat tehneet perheestämme todella tiiviin paketin ja osaamme jutella ihan kaikesta niin perheenä kuin myös kahdestaan, myös vaikeista asioista. Läheisyytemme mieheni kanssa ei ole haurasta, vaan kestävää ja tiedän, että hän tekee kaikkensa meidän eteen. Niin hän on aina tehnyt ja tekee varmasti myös tästä eteenpäin. Samoin teen minä.

En siis usko, että mieheni rikkoisi tätä elämää sen takia, että saisi kuksia jotain toista ja menettäisi sillä tavoin ihan kaiken. Hän menettäisi koko perheensä, erittäin mukavan toimivan arjen ja sitä myötä myös kaiken muun, minkä eteen olemme töitä yhdessä tehneet, esimerkiksi kotimme.

Siitä olemme puhuneet myös, että jos toinen meistä sairastuu vaikka Alzheimeriin ja katoaa tästä arjesta, niin toinen voi jatkaa elämistä kunhan vain hoitaa toisen ja perheen asiat mahdollisimman hyvin.

Vierailija
71/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä pettämisketjuja kun putkahtelee vähän väliä tänne, on nyt ihan pakko kysyä:

Kannattaako itseään kiusata millään uskottomuus epäilyillä?

Miksi uhrata energiaa asiaan, joka ei ole omassa vallassa, ja mistä ei 100% varmuutta voi kuitenkaan koskaan saada?

Vierailija
72/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä pettämisketjuja kun putkahtelee vähän väliä tänne, on nyt ihan pakko kysyä:

Miksi uhrata energiaa asiaan, joka ei ole omassa vallassa, ja mistä ei 100% varmuutta voi kuitenkaan koskaan saada?

Olen ihmetellyt ihan samaa, jään seurailemaan mitä sulle vastataan :)

Vierailija
73/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa vastasikin, että ei epäile ja ettei ajattele sellaista. Vastasi kuitenkin kysyttäessä.

Jos pettää niin pettää, se selviää kuitenkin aina jossain vaiheessa. Ihan varma ei koskaan voi olla mistään, mutta eipä ole syytä epäilläkään.

Vierailija
75/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jossain vaiheessa?

Ei muuten välttämättä selviä... ;)

Vierailija
76/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mies katselee toisia naisia ja lirkuttelee välillä kuin Uuno Turhapuro. Ei oo silti tietääkseni muitten kans ollu. Pilluva saa kyllä kotonaki, ei tarvi ees vongata.

Vierailija
77/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhatsata varma , tuhkattu

Vierailija
78/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta, käykö mies vieraissa vai ei. Ku nhan pitää huolta vaimostaan taloudellisesti (siis maksaa asunnon, auton, ruuat, vaimon vaateostokset/kengät/laukut, lomamatkat, kampaajalla käynnit, kauneushoidoissa käynnit, yms) niin mies on "hyvä elättäjä".

Minun puolestani mies saa käydä vaikka huorissa (ostamassa seksiä prostituoiduilta), koska itse en koskaan harrasta seksiä miehen kanssa. Olen edustusvaimo, joka elää täysin omaa elämäänsä ja mies tekee omaa työuraansa. Voin käydä vieraissa (paneskelemassa muita miehiä) jos huvittaa. Avioliitolla ja seksillä kun ei ole MITÄÄN tekemistä keskenään. Avioliitto on kulissi ja kulissien takana nautitaan kahden aikuisen itsenäisestä elämästä.

Vierailija
79/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jossain vaiheessa?

Ei muuten välttämättä selviä... ;)

Ei niin.

Loppujen lopuksi aika pienellä vaivalla pystyy jälkensä peittelemään niin, ettei käry käy.

Vierailija
80/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, jos mies käy vieraissa. Enkä kyllä ymmärrä mksi muitakaan haittaa. Eikä teille muille naisille riitä, että mies tuo leivän pöytään? Kiittämätöntä sakkia täällä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi