Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko satavarmoja ettei miehenne petä

Seksytyttä
15.07.2020 |

Tuli vaan tässä mieleen,kun muutamat ystävät eroamassa,eivätkä olisi kuvitelleet miehistään,että narahtavat pettämisestä. Että oletteko täysin varmoja uskollisuudesta ja perustelkaa. Erään ystäväni mies väitti jatkuvia iltapiipahduksia kaverin luona käynneiksi. Muka autoremppaa,kattoremppaa ym. Nolosti sitten emäntä pääsi kattoo puhelintaan...

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko mies olla satavarma ettei nainen petä?

Mä en ole satavarma edes itsestäni. Kai kaikilla on se lista päässä, joiden kohdalla sallisi itselleen poikkeuksen? Tyyliin julkkisihastus, nuoruuden saavuttamaton rakkaus, firman sikahyvännäköinen isopomo?

Vierailija
42/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei petä. A) luonne B) omat huonot kokemukset C) elämme 24/7 symbioottisessa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin varma ettei petä. Itse petin aiemmassa suhteessa ja olemme tämän miehen kanssa (siis nykyisen) käyneet läpi. On maailman ihanin ja kiltein mies!

Vierailija
44/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1½ vuotta sitten olisin ollut 100% varma ettei petä ja 15 vuotta oltiin oltu yhdessä. En olisi tiennyt asiasta ellei mies olisi yllättäen tunnustanut. Miehen omatunto oli alkanut vaivaamaan, päättänyt sivusuhteen ja tämän jälkeen tunnusti minulle.

Mies oli aina kotona, silloin kun ei ollut töissä (normaali päivätyö). Tehtiin myös paljon asioita yhdessä arki-iltoinakin.  Täysi mysteeri milloin oli ehtinyt ja ei ollut mitään salamyhkäistä puhelimeen uppoutumista/viestittelyä tai mitään. Eikä ollut mikään perinteinen "vaihtanut nuorempaan naiseen", vaan täysin päinvastoin.

Vierailija
45/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole satavarma edes itsestäni. Kai kaikilla on se lista päässä, joiden kohdalla sallisi itselleen poikkeuksen? Tyyliin julkkisihastus, nuoruuden saavuttamaton rakkaus, firman sikahyvännäköinen isopomo?

No todellakaan ei ole. Ikinä ei ole muut miehet kuin oma kiinnostaneet missään mielessä. Ajatus seksistä vieraan kanssa on oksettavan inhottava.

Vierailija
46/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakaan ei ole. Ikinä ei ole muut miehet kuin oma kiinnostaneet missään mielessä. Ajatus seksistä vieraan kanssa on oksettavan inhottava.

Kunnes yhtäkkiä ei olekaan. Ihmisen pää on jännä kapistus.

Vierailija
47/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. En halua ketäön muuta kuin miestäni ja olen aina ollut miesten suhteen todella nirso.

Jos suhde päättyisi en enää ikinä harrastaisi seksiä todennäköisesti. Paitsi itseni knssa.

Vierailija
48/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen ja ukkomiehiä pyörii jaloissa yhtenään. Ei siinä mitään, kivaa flirttiä se on (en koske varattuhin pitkällä tikullakaan) mutta monesti mietin että löytyykö kotoa vaimo joka ajattelee juurikin että "ei minun mieheni petä". Osa pettää ja vielä suurempi osa pettäisi jos tilaisuus olisi. Tämä koskee myös naisia.

Vierailija
49/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä voi olla kukaan muukaan ellei ole lukinnut miestään johonkin kellariin.

Onneksi ei tarvitsekaan olla. Elämään kuuluu luonnollisena osana pieni epävarmuus monestakin asiasta. Ei saa antaa sen haitata.

Vierailija
50/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ei toista ihmistä voi koskaan omistaa ja pitkään elämään ja parisuhteeseen mahtuu monenmoista. Nuorena ajattelin asioista hyvin mustavalkoisesti mutta en nyt enää. Ja on itsellekin tullut ehdotuksia varatuilta miehiltä, joista olen kieltäytynyt. Jos oma suhde tuntuu vahvalta ja saa huomiota ja seksiä riittävästi niin ei tee mieli katsella muualle. Toisaalta kyllä minulla on ymmärrystä niissä tilanteissa joissa suhde vetelee jo viimesiáän että katse on jo muualla. Ja on se uskomatonta kuinka paljon ihmiset sietää vihaa, kylmyyttä, arvostuksen ja seksin puutetta omissa parisuhteissa ja silti ajattelee että kyllä tämä tästä.

Vierailija
51/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pettää, niin sitten pettää, mutta sitten myös menettää minut. Ja minä tiedän, että hän ei voisi elää ilman minua. Mutta tosiaan, en jaksa päätäni vaivata sillä, että pettääkö hän vai ei.

Se on vähän kuin jatkuvasti miettisi sitä ajaako joku autolla päälleni tänään.

Se on vaan erona, että sä kyllä huomaat jos auto ajaa päällesi, mutta pettämistä voi tapahtua vuosia tietämättäsi.

Vierailija
52/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan erona, että sä kyllä huomaat jos auto ajaa päällesi, mutta pettämistä voi tapahtua vuosia tietämättäsi.

Totta, mutta mikäli pettämisestä ei tiedä, silloin se ei myöskään loukkaa.

Vierailija
53/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sun mielestä on ok pettää, kunhan ei jää kiinni?

Vierailija
54/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Ei toista ihmistä voi koskaan omistaa ja pitkään elämään ja parisuhteeseen mahtuu monenmoista. Nuorena ajattelin asioista hyvin mustavalkoisesti mutta en nyt enää. Ja on itsellekin tullut ehdotuksia varatuilta miehiltä, joista olen kieltäytynyt. Jos oma suhde tuntuu vahvalta ja saa huomiota ja seksiä riittävästi niin ei tee mieli katsella muualle. Toisaalta kyllä minulla on ymmärrystä niissä tilanteissa joissa suhde vetelee jo viimesiáän että katse on jo muualla. Ja on se uskomatonta kuinka paljon ihmiset sietää vihaa, kylmyyttä, arvostuksen ja seksin puutetta omissa parisuhteissa ja silti ajattelee että kyllä tämä tästä.

Totta, ihmeen paljon siedetään. Ja ihmeen paljon on sitäkin että toista kohdellaan kuin kynnysmattoa, ei oikeasti enää välitetä ja silti vahditaan neuroottisesti ettei vaan ketään toista tulisi.

Vierailija
55/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sun mielestä on ok pettää, kunhan ei jää kiinni?

Kyllä, juuri näin.

Vierailija
56/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että kaikki ihmiset ovat erilaisia myös seksualisuuden suhteen. Itse olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa. Kertakaikkiaan en pysty käsittämään miten jotkut pystyy panemaan ristiin rastiin ihan randomien ihmisten kanssa. Itse en kertakaikkiaan pystyisi. Pidän seksiä paljon arvokkaampana ja merkityksellisempänä asiana.

Vierailija
57/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun asia paljastuu, loukkaus on vielä suurempi.

Vierailija
58/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että kaikki ihmiset ovat erilaisia myös seksualisuuden suhteen. Itse olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa. Kertakaikkiaan en pysty käsittämään miten jotkut pystyy panemaan ristiin rastiin ihan randomien ihmisten kanssa. Itse en kertakaikkiaan pystyisi. Pidän seksiä paljon arvokkaampana ja merkityksellisempänä asiana.

Kuka sanoi että se toinen olisi joku random?

Vierailija
59/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1½ vuotta sitten olisin ollut 100% varma ettei petä ja 15 vuotta oltiin oltu yhdessä. En olisi tiennyt asiasta ellei mies olisi yllättäen tunnustanut. Miehen omatunto oli alkanut vaivaamaan, päättänyt sivusuhteen ja tämän jälkeen tunnusti minulle.

Mies oli aina kotona, silloin kun ei ollut töissä (normaali päivätyö). Tehtiin myös paljon asioita yhdessä arki-iltoinakin.  Täysi mysteeri milloin oli ehtinyt ja ei ollut mitään salamyhkäistä puhelimeen uppoutumista/viestittelyä tai mitään. Eikä ollut mikään perinteinen "vaihtanut nuorempaan naiseen", vaan täysin päinvastoin.

Tämähän se. Minullekin on täysi mysteeri jotkut exieni pettämiset, koska aina oltiin yhdessä. Silti niitä naisia oli ja monta. Mistä ne ilmestyi ja oli hankittu, ei tietoa. Kai niihin sitten öisin pidettiin yhteyttä kun minä nukuin ja käytiin silloin pettämässä. Olen todella herkkäuninen, mutta välillä joutunut käyttämään nukahtamislääkkeitä nukkumiseen. Ehkä silloin on ollut helppo poistua.

Vierailija
60/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun asia paljastuu, loukkaus on vielä suurempi.

Ihan varmasti on.

Kyllä kumppaniaan ja parisuhdettaan tulee sen verran kunnioittaa, että varmistaa ettei jää kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä