Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko satavarmoja ettei miehenne petä

Seksytyttä
15.07.2020 |

Tuli vaan tässä mieleen,kun muutamat ystävät eroamassa,eivätkä olisi kuvitelleet miehistään,että narahtavat pettämisestä. Että oletteko täysin varmoja uskollisuudesta ja perustelkaa. Erään ystäväni mies väitti jatkuvia iltapiipahduksia kaverin luona käynneiksi. Muka autoremppaa,kattoremppaa ym. Nolosti sitten emäntä pääsi kattoo puhelintaan...

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä. Ei varmasti. En luule itsestäni liikoja, mutta tiedän että tarvitsee minua maksamaan yhteistä velkaa. Ilman minua menettää talon ja TALO on kaikki kaikessa. Ei ottaisi mitään riskiä siitä että menettäisi toisen lainan maksajan.

Vierailija
122/124 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla hyvä pointti. Olen tällä hetkellä sinkku ja minulla on jopa 2 treffipalstaan profiili. Voin sanoa, että aikalailla tulee vastaan hyviä perheenisiä ja uskollisia miehiä. Joskus kysellytkin, että miksi pettävät niin eivät saa kotona tarpeeksi huomiota, eli se sek*ikään ei ole ainoa motiivi. He haluavat vain, että joku tykkää heistä edes hetken. Silti eivät ole valmiita luopumaan avioliitosta. Sitten on näitä vanhempia miehiä, jotka ovat ajan mittaan saaneet luvan vaimoiltaan. He ovat pettäneet lähes koko avioliiton.

Kaikki ne, jotka ovat satavarmoja ja ne, joilla edes pienikin epäilyksen siemen niin juuri teidän miehet pettävät. Minun naamalleni tuli terassilla kerran yksi nainen huutelemaan kaiken näköistä totuutta parisuhteista ja minun moraalista. Oli kyllä niin lähellä, etten olisi sanonut, että juuri hänen miehensä pettää, enkä ihmettele enää miksi pettää. Mies ei omien sanojen mukaan enää kotona halunnut harrast

Voi voi miesraukkoja kun eivät saa huomiota kotona. Ha ha hauskaa en voi lakata nauramasta tän jutuille 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies tulee töistä suoraan kotiin,  eikä ikinä käy missään, ei estä pettämistä. Varatut haluavat nimenomaan tavata päivällä, jolloin ns ovat töissä. 

T.tietävä

Vierailija
124/124 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei petä, koska tietää miten kurjalta toisesta tuntuu petetyksi tuleminen. Nuoruudessa exänsä petti miestäni.

Oon käyttänyt tota samaa tarinaa ja saanut sillä aina luottamuksen sekä vapauden käydä poikien kanssa tallinnassa ym. Ilman että epäiltäis =) 

Ihan mielenkiinnosta, miksi rehellisyys toista kohtaan on poissuljettu toimintamalli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän