Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko satavarmoja ettei miehenne petä

Seksytyttä
15.07.2020 |

Tuli vaan tässä mieleen,kun muutamat ystävät eroamassa,eivätkä olisi kuvitelleet miehistään,että narahtavat pettämisestä. Että oletteko täysin varmoja uskollisuudesta ja perustelkaa. Erään ystäväni mies väitti jatkuvia iltapiipahduksia kaverin luona käynneiksi. Muka autoremppaa,kattoremppaa ym. Nolosti sitten emäntä pääsi kattoo puhelintaan...

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan erona, että sä kyllä huomaat jos auto ajaa päällesi, mutta pettämistä voi tapahtua vuosia tietämättäsi.

Totta, mutta mikäli pettämisestä ei tiedä, silloin se ei myöskään loukkaa.

Eli sun mielestä on ok pettää, kunhan ei jää kiinni?

Kyllä, juuri näin.

Noin mun ex-miehenikin sanoi aina siihen saakka kunnes jäi kiinni. Kysyin kyllä silloin, että mites nyt on, onko vieläkin ok pettää kun jäi kiinni. Oli aika hiljainen ukko.

Vierailija
82/124 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pettää, niin sitten pettää, mutta sitten myös menettää minut. Ja minä tiedän, että hän ei voisi elää ilman minua. Mutta tosiaan, en jaksa päätäni vaivata sillä, että pettääkö hän vai ei.

Se on vähän kuin jatkuvasti miettisi sitä ajaako joku autolla päälleni tänään.

mulla on salasuhde varattuun ollut jo 7kk. Pitäskö sen vaimolle kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pettää, niin sitten pettää, mutta sitten myös menettää minut. Ja minä tiedän, että hän ei voisi elää ilman minua. Mutta tosiaan, en jaksa päätäni vaivata sillä, että pettääkö hän vai ei.

Se on vähän kuin jatkuvasti miettisi sitä ajaako joku autolla päälleni tänään.

Tämä!!! Turha stressata pettämisiä ennenkuin ne on edes tapahtuneet. Tulen pärjäämään tässä elämässä hyvin joka tapauksessa.

Vierailija
84/124 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kanssa joo, exän kanssa en.

Vierailija
85/124 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei yksikään suhde ole turvassa, mutta silti olisi aika epäuskoinen jos nykyinen mieheni jäisi kiinni.

Vierailija
86/124 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En ole myöskään satavarma, että en joskus syyllisty kirvesmurhaan.

Vierailija
87/124 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satavarma voisi olla vain, jos valvoisi miestä 24 tuntia vuorokaudessa. Mutta minulla ei ole erityistä syytä uskoa, että mies olisi pettänyt.

Vierailija
88/124 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden liikkeelle siitä, että mies on kanssani vapaaehtoisesti. Hän tietää, etten hyväksy pettämistä eli jos tekee mieli syrjähyppyä niin saa mennä sille tielleen. Hyvin yksinkertaista kun asian niin päättää.

Vierailija
89/124 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta, käykö mies vieraissa vai ei. Ku nhan pitää huolta vaimostaan taloudellisesti (siis maksaa asunnon, auton, ruuat, vaimon vaateostokset/kengät/laukut, lomamatkat, kampaajalla käynnit, kauneushoidoissa käynnit, yms) niin mies on "hyvä elättäjä".

Minun puolestani mies saa käydä vaikka huorissa (ostamassa seksiä prostituoiduilta), koska itse en koskaan harrasta seksiä miehen kanssa. Olen edustusvaimo, joka elää täysin omaa elämäänsä ja mies tekee omaa työuraansa. Voin käydä vieraissa (paneskelemassa muita miehiä) jos huvittaa. Avioliitolla ja seksillä kun ei ole MITÄÄN tekemistä keskenään. Avioliitto on kulissi ja kulissien takana nautitaan kahden aikuisen itsenäisestä elämästä.

Tota, tällä ajatusmallilla, mitä sinä annat avioliittoon? Mitä mies hyötyy sinusta? Tietääkö miehesi että avioliittonsa on pelkkä kulissi?

Vierailija
90/124 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan erona, että sä kyllä huomaat jos auto ajaa päällesi, mutta pettämistä voi tapahtua vuosia tietämättäsi.

Eli sun mielestä on ok pettää, kunhan ei jää kiinni?

Kyllä, juuri näin.

Noin mun ex-miehenikin sanoi aina siihen saakka kunnes jäi kiinni. Kysyin kyllä silloin, että mites nyt on, onko vieläkin ok pettää kun jäi kiinni. Oli aika hiljainen ukko.

Näistä pettämisistä jää lopulta aina kiinni. Toinen muuttuu lopulta ja ei osaa arvostaa toista. Tässä vaiheessa herää epäilyt.

Vierailija
91/124 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma.

Vierailija
92/124 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% varma hän on kuollut 2021. En edesepäilyt petti kun eli.Olimme suhtessa 22vuotta. eri osoiteet ja sinä aikana koko ajan ei tarvinut soitella ja perän kysyä.Sanoin tee mitä ikinä haluat kun et jää kinni ja minun korvini ei kantaudu mitään muista naisista.Joten perän en kysellyt. Miksi olisi pitänyt toimivassa suhtessa kysellä tai miettiä pettäkö?

Vierailija
93/124 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
94/124 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole varma, kun en ole edes varma siitä petänkö minä.

Palstan ansiosta olen tutustunut mikropettämiseen ja muihin minulle aivan uusiin parisuhdestandardeihin.

Vierailija
95/124 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitä ja mies tätä. Pläähplääh. Valitkaa sellainen mies jonka kanssa hommat toimii ja harrastakaa riittävästi seksiä. Vielä kun muistatte että ne miehen tunteet ja mielipiteet ovat yhtä arvokkaita kuin omanne, niin hyvä siitä tulee.

Vierailija
96/124 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä yli kymmenen naimisissa olevan naisen kanssa ja voin sanoa ettei ollut edes vaikeaa saada. Eli osaa ne naisetkin.

Vierailija
97/124 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100% varma hän on kuollut 2021. En edesepäilyt petti kun eli.Olimme suhtessa 22vuotta. eri osoiteet ja sinä aikana koko ajan ei tarvinut soitella ja perän kysyä.Sanoin tee mitä ikinä haluat kun et jää kinni ja minun korvini ei kantaudu mitään muista naisista.Joten perän en kysellyt. Miksi olisi pitänyt toimivassa suhtessa kysellä tai miettiä pettäkö?

Koska halutaan kontrolloida kaikkea mahdollista, mikä sitten paradoksaalisesti saa sen miehen pettämään. Tätä toistetaan niin kauan kunnes katsotaan sinne peiliin.

Vierailija
98/124 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sellaisen, jos typeryyttään paljaalla vetelee, huomaa viimeistään siinä että esim bakteerivaginoosin oireita. 

Vierailija
99/124 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun asia paljastuu, loukkaus on vielä suurempi.

Ja sitä se tosiaan on.  Myyntimies Mynttiselle myöhästyneet syntymäpäivä onnittelut 🙏

Vierailija
100/124 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina olekaan kiinni, etteikö seksiä saisi kotoakin. Jos työpaikalla on mukiinmenevä nainen, jota näet joka päivä, ja joka pikkuhiljaa osoittaa kiinnostustaan, niin se on vastaanotettu imartelu, mikä ajaa pettämään. Ja se eka kerta voi jännityksen jälkeen olla piinaavaa kotona, mutta tokan kerran jälkeen ei kotopuoli enää vaivaa. Elämähän jatkuu kiinnostavampana, kun saa kotona ja sen ulkopuolella. Jos tunteet herää, niin väkisin se kotopuolessa haittaa ja pikkuhiljaa se kotopuoli rupeaa ärsyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme