Oletteko satavarmoja ettei miehenne petä
Tuli vaan tässä mieleen,kun muutamat ystävät eroamassa,eivätkä olisi kuvitelleet miehistään,että narahtavat pettämisestä. Että oletteko täysin varmoja uskollisuudesta ja perustelkaa. Erään ystäväni mies väitti jatkuvia iltapiipahduksia kaverin luona käynneiksi. Muka autoremppaa,kattoremppaa ym. Nolosti sitten emäntä pääsi kattoo puhelintaan...
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisimmin pettää ne mistä ei ikinä uskoisi ulkonäön ja luonteen puolesta. Se on niille helppoa, koska niillä ei ole mitään sellaista tuolla korvien välissä joka aiheuttaisi syyllisyyttä, mikä taas vaikuttaisi käytökseen tai olemiseen. Ne pystyy pettämään ja jatkamaan päiväänsä niin kuin ei mitään olisi tapahtunut.
Näinhän se on.
”Harjoitus tekee mestarin” sanonta pätee tässäkin lajissa.
Kun säännöllisesti syrjähyppelee, pikku hiljaa omantunnon ääni vaimenee ja lopulta sammuu kokonaan.
Jos en satavarma, niin 95 prosenttisen varma. Meillä on paljon hyvää seksiä, viihdymme yhdessä todella hyvin eikä mies käytä somepalveluitakaan. Töitäkin teemme useimmiten yhdessä.
Mikä vit¤# siinä on, että kun mää teen aiheeseen liittyvän aloituksen se aina poistetaan!!!!
Ei kai kukaan voi varma olla, mutta kaveri toimi hupakkona ja kertoi, että valtaosa asiakkaista on perheellisiä miehiä. Eikä mitään laitapuolen kulkijoita vaan ihan normikansaa, aina Lacoste paidoista bemarijätkiin.
Ei sellaista miestä olekaan, joka ei pettäisi tilaisuuden tullen ja kun kiusaus käy liian suureksi. Asia vaan on näin.
100% varmuudella = etätöissä kotona, lasten mentyä nukkumaan pelaa. Pelaan itsekkin tai teen taideprojekteja. Ei muita harrastuksia, kaverit käy meillä pelaamassa lautapelejä tai mennään koko porukka ulkoilemaan. Ja ei, ei ahdista olla 247 yhdessä. Yhdessä melkein 20v.
N35
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista miestä olekaan, joka ei pettäisi tilaisuuden tullen ja kun kiusaus käy liian suureksi. Asia vaan on näin.
Ootappa vaan =D Kohta on, täällä on niitäkin (naisia) jotka tulee raskaaksi pyyhkeestä jne.
Vierailija kirjoitti:
Totta, tilaisuus tekee varkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei petä! Eihän tuo pane enää minuakaan ;((
Ei tietenkään, kun hoitaa tarpeensa muualla. Kun tarpeet on hoidettu niin halua sinuun ei koskaan synny. Vähän kuin olisi syönyt jo itsensä ähkyyn herkkuja, ei siinä sitten enää kiinnosta alkaa herkuttelun jälkeen syömään jotain näkkileipää mitä on kaapissa vaikka kuinka.
Kaikilla ei ole tarpeita.
Ei ole miestä, mutta eikai sellaista ihmistä olekaan joka ei voisi pettää. Ei ole sukupuolikysymys.
Sain oman isäni kiinni pettämisestä kun asuin vielä kotona. Hänellä on puhelimessa viestejä perhetuttujen äidiltä ja ei jäänyt epäselväksi mitä heidän välillään oli. Näin että hänellä oli myös jotain seuranhaku viestejä.
Sanoin isälle että näin viestit ja hän suuttui minulle valtavasti että olin lukenut hänen viestejään. Lupasin peloissani etten kerro äidille. Enkä ikinä ole kertonutkaan.
Vanhemmillani meni tuolloin huonosti. Olivat juuri saaneet iltatähden ja äitini oli lihonnut varmaan 20kg pysyvästi. Seksiä tuskin oli, tosin en usko että vieläkään on. Ovat siis edelleen yhdessä vaikka tästä 15v aikaa.
Isästäni en olisi koskaan uskonut tätä. On tosi kiltti, hiljainen hissukka joojoo-mies. Ulkonäöllisestikkin sellainen 40v ja neitsyt tyyppinen :D
Tämän kaiken vuoksi en ylläty enää mistään. Tuntuu että pettämistä voi tapahtua ihan kenelle vain. Ihan sama kuinka nysvä mies kyseessä.
Olisin aika ihmeissäni. Mies kun ei käy missään. Lähtee kotoa ulos vain mun ja lasten kanssa. Työtkin tekee kotona. Aika houdini olis kyllä.
En usko, mutta ei se mun maailmaani kaada jos nyt sattus joskus jotain tekemään. Ei toista ihmistä voi omistaa. Sama pätee myös toisin päin. Yhdessä lähes 20 vuotta, lapsia ikävälillä 3-12. Ei pidä olla niin tiukkapipoinen, pitkiin suhteisiin mahtuu monenmoista.
Voiko mies olla satavarma ettei nainen petä?
Aloittajalla hyvä pointti. Olen tällä hetkellä sinkku ja minulla on jopa 2 treffipalstaan profiili. Voin sanoa, että aikalailla tulee vastaan hyviä perheenisiä ja uskollisia miehiä. Joskus kysellytkin, että miksi pettävät niin eivät saa kotona tarpeeksi huomiota, eli se sek*ikään ei ole ainoa motiivi. He haluavat vain, että joku tykkää heistä edes hetken. Silti eivät ole valmiita luopumaan avioliitosta. Sitten on näitä vanhempia miehiä, jotka ovat ajan mittaan saaneet luvan vaimoiltaan. He ovat pettäneet lähes koko avioliiton.
Kaikki ne, jotka ovat satavarmoja ja ne, joilla edes pienikin epäilyksen siemen niin juuri teidän miehet pettävät. Minun naamalleni tuli terassilla kerran yksi nainen huutelemaan kaiken näköistä totuutta parisuhteista ja minun moraalista. Oli kyllä niin lähellä, etten olisi sanonut, että juuri hänen miehensä pettää, enkä ihmettele enää miksi pettää. Mies ei omien sanojen mukaan enää kotona halunnut harrastaa seksiä, koska sen saaminen oli työn takana. Rahaa palo naisen ostoksiin, illallisiin ja kasvohoitoihin, ennenkuin häneltä irtosi kiitoksena.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Etenkään tyttöjen reissulla Greikassa...
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla hyvä pointti. Olen tällä hetkellä sinkku ja minulla on jopa 2 treffipalstaan profiili. Voin sanoa, että aikalailla tulee vastaan hyviä perheenisiä ja uskollisia miehiä. Joskus kysellytkin, että miksi pettävät niin eivät saa kotona tarpeeksi huomiota, eli se sek*ikään ei ole ainoa motiivi. He haluavat vain, että joku tykkää heistä edes hetken. Silti eivät ole valmiita luopumaan avioliitosta. Sitten on näitä vanhempia miehiä, jotka ovat ajan mittaan saaneet luvan vaimoiltaan. He ovat pettäneet lähes koko avioliiton.
Kaikki ne, jotka ovat satavarmoja ja ne, joilla edes pienikin epäilyksen siemen niin juuri teidän miehet pettävät. Minun naamalleni tuli terassilla kerran yksi nainen huutelemaan kaiken näköistä totuutta parisuhteista ja minun moraalista. Oli kyllä niin lähellä, etten olisi sanonut, että juuri hänen miehensä pettää, enkä ihmettele enää miksi pettää. Mies ei omien sanojen mukaan enää kotona halunnut harrastaa seksiä, koska sen saaminen oli työn takana. Rahaa palo naisen ostoksiin, illallisiin ja kasvohoitoihin, ennenkuin häneltä irtosi kiitoksena.
Eihän ne miehet silloin ole hyviä perheenisiä ja uskollisia miehiä...
Minä olin aivan varma, olen varmaan tännekin joskus kirjoitellut että minun mieheni ei ikinä pettäisi... ja pettihän se, monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ne, joilla on moraalista selkärankaa ja kunniantuntoa omista toimistaan.
Ai jos eroaisitte, niin kupsahtaisi sitten siihen paikkaan? Mielenkiintoista.