Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein ajattelet ensirakkaustasi? Ottaisitko takaisin?

Siinai
14.07.2020 |

Minulla ensirakkaus on 10v jälkeen alkanut soitella. Olen kuulemma hänen ainoa, oikea rakkautensa. Haluaa minut nyt takaisin. Olen eronnut ja sinkku, mutta en ole oikein varma.
Vaikka oli meillä silloin kivaa yhdessä...
Unelmoitteko tekin ekasta rakkaudesta? Vai ootteko unohtaneet?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin enää ajattelen, en ottaisi takaisin. Kerran jo otin silloin nuorena ja huonostihan se päättyi.

Vierailija
2/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että narsisti sattui ensirakkaudekseni. Pala helvetissä narsku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin mutta koko ajan vähemmän, onneksi. En ottaisi takaisin kun nyt tiedän millainen ihminen on. Tätä nykyä standardini ovat korkeammalla. Ei toisaalta ole pelkoakaan että tulisi ruikuttamaan takaisin.

Vierailija
4/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen melkein joka päivä. Minulla on hänestä ja ajasta hänen kanssaan kauniita muistoja. Se on kuitenkin mennyttä, ja eron jälkeen ymmärsin, että hyvä niin. En ottaisi takaisin.

Vierailija
5/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan. En ottaisi takaisin, vaikka hyvät muistot jäikin ja suhde tavallaan jäi kesken hänen muuttaessaan ulkomaille, jolloin katkaisin suhteen. Emme olisi pitkän päälle sopineet yhteen, mutta todella komea hän oli. Sitä joskus muistelen ja ihmettelen, kun kuvia katselen. Hän oli sen aikaisia julkkiksia ja nimi tunnetaan vieläkin. Nyt en edes tiedä onko elossa.

Vierailija
6/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en koskaan, siis ainakaan romanttisesti. Joskus tulee mieleen, jos näen vaikka jonkun tavaran tai muistoesineen, joka minulla on edelleen. 

Vierailija
7/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paria exää tulee mietittyä kuukausittain. Siis niitä heidän nuoria versioitaan ja yhteisiä hetkiämme.

Takaisin yhteen en haluaisi, he ovat nyt kuitenkin eri ihmisiä. Ja rupsahtaneet jo vuosia sitten.

Vierailija
8/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen unia exästäni, paljon. Aina ovat ahdistavia, aina hän on jättämässä minua ja on jo uusi tyttöystävä. Sikäli outoa, että se olin minä, joka hänet jätin silloin aikanaan, eikä suhteessa ollut kolmansia pyöriä.

Vierailija
9/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy se mielessä noin kerran päivässä tai vähintään kerran viikossa. Käy siis ihan sillain "ainiin, muistan hänet, oli se rakastuminen ihanaa" ja sit taas unohtuu. Ottaisinko takaisin? Paha sanoa, pitäisi ensin kyllä tutustua uudestaan, että voisi tietää onko tunteet tallella ja tulisiko siitä mitään. Olen tässä välissä ehtinyt rakastua kahdesti, joten sekin ehkä laimentanut tunteeni. Ihana mies kuitenkin.

Vierailija
10/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin käy mielessä. Ihan mukava poika oli, mutta ei ole ala-asteen jälkeen erityisesti kiinnostanut. On perheellinen mies nykyään.

Vierailija
11/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan nyt ensin, että sellainen ensirakkaus ilmaantuu, vai puhutaanko tässä veneistä ?

Zinc

Vierailija
12/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi edes ottaa. Hän oli väkivaltainen ja päihdeongelmainen ja on jo kuollut oman käden kautta.

Vierailija
13/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vi..un päivä vaikken haluaisi.

Vierailija
14/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä näen hänestä välillä unta. Just pari yötä sitten näin unen, jossa hän halusi minut takaisin ja siinä unessa ajattelin, että ikävää miehelleni, kun nyt jätän hänet tämän exän takia.

Olen eronnut ensirakkaudestani yli 20 vuotta sitten ja ollut naimisissa nykyisen mieheni kanssa 18 vuotta. En tosielämässä vaihtaisi nyksää eksään. Outoja unia!

Vierailija
15/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele varmaan edes joka vuosi ensirakkautta. Enkä ottaisi takaisin. Ensirakkaus oli mukava kokemus ja poika oli kiva, kiltti ja hyvänäköinenkin, mutta ollaan ihan eri planeetalta. Anteeksi vain suoruuteni, mutta tämä poika oli tosi tyhmä. En sitä tietty siinä niin nuorena tajunnut eikä se ensin niin haitannutkaan, mutta ajan myötä kyllä alkoi haitata. On aika tärkeää, että kumppani on suurin piirtein yhtä älykäs kuin mitä itse on. En tiedä, mitä hän nykyään tekee, mutta voisin kuvitella, että elämämme todella erilaista elämää.

Vierailija
16/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä näen hänestä välillä unta. Just pari yötä sitten näin unen, jossa hän halusi minut takaisin ja siinä unessa ajattelin, että ikävää miehelleni, kun nyt jätän hänet tämän exän takia.

Olen eronnut ensirakkaudestani yli 20 vuotta sitten ja ollut naimisissa nykyisen mieheni kanssa 18 vuotta. En tosielämässä vaihtaisi nyksää eksään. Outoja unia!

Matrix

Zinc

Vierailija
17/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vi..un päivä vaikken haluaisi.

Evil Matrix

Zinc

Vierailija
18/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin, miten hänellä menee epävakaassa kotimaassaan. Toivottavasti turvallisesti.

Vierailija
19/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen unia exästäni, paljon. Aina ovat ahdistavia, aina hän on jättämässä minua ja on jo uusi tyttöystävä. Sikäli outoa, että se olin minä, joka hänet jätin silloin aikanaan, eikä suhteessa ollut kolmansia pyöriä.

Matrix Evil

Zinc

Vierailija
20/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että narsisti sattui ensirakkaudekseni. Pala helvetissä narsku

Evil Narsku. Toivotaan, että se joutuu palstailemaan 100 vuotta. 

Zinc