Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein ajattelet ensirakkaustasi? Ottaisitko takaisin?

Siinai
14.07.2020 |

Minulla ensirakkaus on 10v jälkeen alkanut soitella. Olen kuulemma hänen ainoa, oikea rakkautensa. Haluaa minut nyt takaisin. Olen eronnut ja sinkku, mutta en ole oikein varma.
Vaikka oli meillä silloin kivaa yhdessä...
Unelmoitteko tekin ekasta rakkaudesta? Vai ootteko unohtaneet?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta meni että harvoin häntä ajattelin, viimeiset kolme vuotta ajatellut päivittäin, viime aikoina koko ajan. Ja ottaisin takaisin miettimättä.

Vierailija
22/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin enää ajattelen, en ottaisi takaisin. Kerran jo otin silloin nuorena ja huonostihan se päättyi.

Jotkut asiat on tehty päättyviksi. Niiden on parempi päättyä silloin, ja sen jälkeen JUOKSE.

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 vuotta meni että harvoin häntä ajattelin, viimeiset kolme vuotta ajatellut päivittäin, viime aikoina koko ajan. Ja ottaisin takaisin miettimättä.

Ei kannata. Evil Evil Evil mindcontrol ..

Zinc

Vierailija
24/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes unohtanut. Teidän kuitenkin sen, että on käynyt "klassisesti" ja lihonnut reilusti ylipainoiseksi sekä lapsia useille miehille. En huolisi takaisin, vaikka ihan kivaa nuorena olikin

Vierailija
25/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että narsisti sattui ensirakkaudekseni. Pala helvetissä narsku

Tämä. Se oli sairas ja epätasapainoinen riippuvuussuhde, eikä mikään parisuhde saatika että oltaisiin oltu perhe.

Vierailija
26/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka vi..un päivä vaikken haluaisi.

Evil Matrix

Zinc

Mitäs se tarkoittaa?

Vierailija
27/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never go back.

Kaikissa asioissa katse eteen- eikä taaksepäin.

Vierailija
28/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ottanut 3-kymppisenä ja perustanut sen perheen, joka jäi kesken 10 v aiemmin. Nyt 4-kymppisenä en enää ottaisi. Meressä on niin pajon muita mielenkiintoisia kaloja. Ensirakkaus oli hyvä ja fiksu mies. Erosimme kypsymättömyyttämme ja olin itse iso syy eroon.

Vierailija
29/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöriihän tuo aina välillä mielessä. Ottaisin takaisin, en olisi hänestä koskaan luopunutkaan mutta hän jätti minut :D

Vierailija
30/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. En ottaisi takaisin. Tapailtiin pari kertaa mun avioeron jälkeen (siis ero eri miehestä) ja tämä mun eka olisi halunnut takaisin yhteen mutta muistin miksi erottiin (pelimies). Mut se mun toka on ihan eri asia....pidetään vieläkin yhteyttä ja jos joskus aikataulut sopii yhteen ja tavataan taas, niin mistäs sitä tietää. Mukava mies. Olin vain liian nuori silloin kun hänen kans seurustelin ja meidän tiet meni eri teille.

Vierailija
31/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele. En ole menneitä muistelevaa mallia muutenkaan. Bygones. Enkä ottaisi takaisin, kerran jo jätin.

Vierailija
32/43 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niitä ihmisiä jotka muistavat kuka oli ensirakkaus.

Vierailija
33/43 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen aina silloin tällöin. Valitettavasti ensirakkauteni on kuollut. Emme olleet nähneet vuosiin ja tarkoitus oli nähdä uudestaan sinä kesänä kun täytämme molemmat kolmekymmentä. Olimme jo sopineet päivän, mutta  hän menehtyi auto-onnettomuudessa viisi viikkoa ennen tapaamista. Onhan tuo jäänyt pahasti vaivaamaan.

Vierailija
34/43 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka yksipuolinen rakkauteni? Siitä 30 vuotta, kyllä kelpais jos kohdattais. Näen untakin yhä, viime yönäkin.

Eka suhteeni? En ottais takas eikä hän tulis.

Vierailija
35/43 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttäjä joka manipuloi ja uhkaili itsemurhalla jos ei saanut haluamaansa. Ei ikinä enää.

Vierailija
36/43 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Ei ole ketään tai mitään jota ajatella. En ole koskaan ollut rakastunut joten ei ole ensirakkauttakaan.

mies40

Vierailija
37/43 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaipaan hänen henkevää seuraansa, murta en muuten, kun vaihtio toiseen sukupuoleen.

Vierailija
38/43 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein joka päivä. Asutaan yhdessä :) Mä en ihastu tai rakastu helposti. Ensirakkaus ja ensimmäinen parisuhde tuli vasta 25-vuotiaana vastaan.

Vierailija
39/43 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En useinkaan ajattele, välillä vähän haikein mielin että miten olisi voinut tehdä enemmän ja ehkä pelastaa sen liiton, koska koen eron epäonnistumisenani. Joskus näkee unia joissa ollaan muka vielä yhdessä ja jotenkin niissä on aina semmoinen surumielinen tunnelma että jokin ei ole kohdallaan. Erottiin hyvässä sovussa ja minulla on uusi vaimo ollut jo vuosia, en tiedä hänen nykyisestä elämästään oikeastaan mitään. Ei palattaisi yhteen vaikka olisi mahdollisuus.

Vierailija
40/43 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkautta ajattelen aina välillä, koska olemme ystäviä. Muuta ei koskaan ollutkaan, enkä enää haluaisikaan. Mutta toista vanhaa rakkautta ajattelen päivittäin ja sopivassa elämäntilanteessa kyllä katsoisin sen kortin, jos tilaisuus tulisi. En kuitenkaan lähtisi tarkoituksella tekemään sitä tilaisuutta. Ystävyys riittää.