Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytko harrastamaan s eksiä ilman tunteita?

Vierailija
13.07.2020 |

Vai vaatiiko tunneyhteyden kumppaniin?

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta seksi tuntemattomien kanssa. Eikä ole oikein koskaan kiinnostanutkaan. Jos tarjottu on suoraan, niin kyllä sitä nuorempana mukaan lähti.

Oma nautinto tulee pitkälti kumppanin nautinnon kautta ja kestää useamman kerran, että alan seksistä nauttia itsekin. Niin ei oikein mitään saa irti tuntemattoman kanssa.

M42

Vierailija
42/128 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa seksi ilman tunteita ei onnistu. Kun tunteet sammuu, on parasta laittaa kantapäät vastakkain, ja alkaa kävellä taakse vilkuilematta. Satunnaisten tuttujen kohdalla saattaa seksin aikana syttyä oikeita tunteita, ja silloin tietää, että tästä saattaa tulla muutakin kuin pelkkä yhden yön pano,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pystyn. Seksiaddiktio kun vaivaa, niin erotan seksin ja tunteet toisistaan. Annan hyvää seksiä toki, mutta sellaisia tunteita joita suurin osa käsittää tässä ketjussa varmaankin, en yleensä koe.

Vierailija
44/128 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Tuolla on ketju menossa, jossa naiset kehuvat kuinka tekevät seksimatkoja turkkiin. Miksi muka kokisin itse suomalaisena minkäänlaisia tunteita, kun naiset ovat kerta tuollaisia. Pano vaan ja se on siinä.

Vierailija
45/128 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmaa harrastaa seksiä ilman tunteita. En tajua miksi naiset aina tarvivat jotain tunnehömpötystä seksiin. Seksi tuntuu hyvälle, sen takia sitä harrastetaan ilman rakkauden tunteitakin.

T. M27

”Naiset aina”?

Tunnet vain yhdenlaisia naisia?

Mun kavereista ja tutuista suunnilleen kaikki muut paitsi uskovaiset harrastaa ihan mielellään seksiä ilman sen suurempia tunteita, syynä juuri tuo että seksi on kivaa ja nautinnollista.

Seksistä puhutaankin ilman mitään tunne-aspektia joten sekin kertoo, ettei suurinosa koe sitä oleelliseksi tekijäksi.

N27

Vierailija
46/128 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Tuolla on ketju menossa, jossa naiset kehuvat kuinka tekevät seksimatkoja turkkiin. Miksi muka kokisin itse suomalaisena minkäänlaisia tunteita, kun naiset ovat kerta tuollaisia. Pano vaan ja se on siinä.

Jep, minullekin suomalaiset miehet = Pattayan kävijät.

Niiden perusteella sitten muodostan kuvan miehistä.

Vierailija
47/128 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmaa harrastaa seksiä ilman tunteita. En tajua miksi naiset aina tarvivat jotain tunnehömpötystä seksiin. Seksi tuntuu hyvälle, sen takia sitä harrastetaan ilman rakkauden tunteitakin.

T. M27

”Naiset aina”?

Mun kavereista ja tutuista suunnilleen kaikki muut paitsi uskovaiset harrastaa ihan mielellään seksiä ilman sen suurempia tunteita, syynä juuri tuo että seksi on kivaa ja nautinnollista.

Seksistä puhutaankin ilman mitään tunne-aspektia joten sekin kertoo, ettei suurinosa koe sitä oleelliseksi tekijäksi.

N27

Kiva kommentti. Eli näin miehenä ei tarvitse kuunnella turhaa skeidaa tunteista ja suhteista, vaan saa nauttia ihan vaan seksistä? :)

Vierailija
48/128 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. M27

”Naiset aina”?

N27

Kiva kommentti. Eli näin miehenä ei tarvitse kuunnella turhaa skeidaa tunteista ja suhteista, vaan saa nauttia ihan vaan seksistä? :)

En osaa sanoa missä tuollaista ”skeidaa” kuulee kun itse en ainakaan kuule sitä missään, mutta mitäpä se minulle tai kenellekään muulle kuuluu mitä sinä teet eli tee mitä huvittaa

Vierailija
49/128 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Mies ei muuten ole mikään erityisen vetävä, mutta seksi on kelpoa.

Vierailija
50/128 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi sujuu tunteilla tai ilman, tilanteesta ja kumppanista riippuen. Molemmat toimii. Miksi pitäisi valita vain jompikumpi?

Vierailija
51/128 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, minullekin suomalaiset miehet = Pattayan kävijät.

Niiden perusteella sitten muodostan kuvan miehistä.

Olisi kiva nähdä sellainen livemiitti, jossa palstan Pattayan matkan ja Turkin/Gambian matkan kyttääjät tapaisivat. (Ymmärsin toki, että tuo jälkimmäinen edellä oli ironiaa, mutta kyllä täällä niitä vienti-inssi hokijoita ja peukuttajiaankin riittää)

Vierailija
52/128 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä harvinaisuus, koska olen demiseksuaali. En juurikaan nauti seksistä ilman tunneyhteyttä. Mutta silloin kun se on, tulivuori purkautuu.

Vierailija
53/128 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti pystyn.

N49

Vierailija
54/128 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on,koska roikun suhteessa pienimunaisen miehen kanssa ainoastaan taloudellisista syistä.

Seksuaaliset tarpeet sit tyydyttääkin ihan eri miehet...

Vierailija
55/128 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei panohommat ilman tunteita anna tyydytystä. Kokemusperusteista tietoa on tullut hankittua pitemmältä ajalta. Homma kyllä onnistuu, mutta ei nappaa.

Vierailija
56/128 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiin tunteita tarvitse. Himoa vain. Rakkauden ja muun sellaisen erittelen sit.

M45

Vierailija
57/128 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo provoketju on kolahtanut suhun nyt vähän liian pahoin, kun käyt siitä kaikissa muissa ketjuissa valittamassa.

Vierailija
58/128 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt naisten logiikkaa, että seksi vaatii jotain suuria tunteita. Sehän on vähän sama kuin lähdet kavereiden kanssa viihteelle, eli mukavaa toimintaa. Rakastatko jotain baariakin kun lähdet sieltä pois valomerkin jälkeen niin paljon, että rupeat itkemään kun eronhetki on niin tunteellinen. Ainoa mikä siinä on, niin on sama kuin baareissakin. Sitä kuitenkin haluaa sellaisen seksikumppanin, joka tarpeeksi hyvin sopii itselle. Harvempi esim ottaa mukaansa 40 vuotta itseään vanhempaa tai nuorempaa. Sama kuin se, että toiset tykkää jammailu-yökerhoista ja toiset pystäri-pubeista. Minä en miehenä nimen omaan halua tunteita seksiin, jotta sitä kivaa voi sitten harrastaa rehellisesti laajemmassa mittakaavassa. Se on kuin matkustamisesta tykkäävä reissailisi useissa eri maissa.

Vierailija
59/128 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pystyn harrastamaan seksiä ilman tunteita. Satun olemaan mies ja onhan sitä osa naisistakin päässyt ilman minkään tuntemista. Kun on vain tuollainen tavallinen niin eihän se riitä isoihin tottuneille naisille. 

Pitäisi yrittää innostua maksullisista. Niille on ihan sama sille koolle.

Vierailija
60/128 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun haluaa juuri sen ihmisenkanssa niin siinähän on silloin sitä vetovoimaa...voi olla ettei enää huomenna olekkaan..  Mutta en ole koskaan jos en miestä halua. Aina oltava halu siihen mieheen. Vain seksin takia siis en. Siis että menisin johkiin lähtömielellä: haluan seksiä. Niin se ei toimi. Himo syttyy johonkin jos syttyy.

Tästä johtunee ne pettämiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi