Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytko harrastamaan s eksiä ilman tunteita?

Vierailija
13.07.2020 |

Vai vaatiiko tunneyhteyden kumppaniin?

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhukkaa

Vierailija
22/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä melko usein saa hyvän olon tunnettakun tulee orgasmi, joten harvemmin ihan ilman tunteita selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
24/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siihen nyt kuka tahansa pystyy mutta paha mielihän siitä jää. Joten en nää mitään syytä siihen.

Vierailija
25/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo harrastanut muuta seksiä kuin halausta. En tosin kovin kauaa, noin kolme sekuntia, yli 20 v sitten. En pystynyt olemaan tuntematta mitään. Tuntui mukavalta

Vierailija
26/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista vetoa täytyy tuntea siihen toiseen osapuoleen, jollei muuta niin pelkkää fyysistä. Eli pystyn kyllä ilman että olen ihastunut henkilöön tai mitään. Tosin seksi herättää ne tunteet usein jälkeenpäin... Jos on ollut hyvää seksiä jonkun kanssa niin ihastun helpommin. 

N

27/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehille useammin sopii ilman tunteita, naiset taas kaipaa muutakin kuin nylkytystä.

Aiheuttaa turhaa mielipahaa tällainen epäsuhta sukupuolten välillä.

No ei ole mitään epäsuhtaa. Tänne tulevat nyt jostain syystä kommentoimaan enimmäkseen tunnenaiset. Naiset kyllä haluaa kylmästi slaikkaa siinä missä miehet pil-lua.

Vierailija
28/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä on suuria tunteita, minulla ainakin, vaikka olisin juuri vasta tavannut naisen. Seksi johtaa tunteisiin, ei toisinpäin.

Vierailija
29/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan himoinnut enkä harrastanut seksiä muiden kuin niiden kanssa, joita kohtaan on romanttisia tunteita.

Vierailija
30/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetus on tunne niin olen aina harrastanut tunteella. Joo en tarvi edes tykkäämistä kun olen mies ja voin panna ihan puhtaasti halulla. Se on kyllä plussaa jos tykkää vaikka siitä on vaarana että seurauksena ns. sydämmeen sattuu. Suosittelen omaa kivaa. Siinä ei ole sellaisia vaaroja kuten ihastuminen tai se vielä rumempi r alkuinen sana.

Vierailija
31/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, sopivassa elämäntilanteessa seksisuhde on ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
32/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksiä ei harrasteta, ne on jo jätetty.

Vierailija
33/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksiin kuuluu tunteet. Ne vaan syvenee seksin myötä. Masturboidessa ne kuvitellaan. Tunteet tekevät hommasta haluttavan. Näin siis oman empiirisen kokemuksen kautta saadun tiedon perusteella.

Vierailija
34/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pystyn, jos tilanne vaatii. Se vaan ei ole mun juttu. Yhden yön säädön kanssakin on jotakin kemiaa ollut.

Vierailija
35/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen kunnon himon tarvii ja kemiaa täytyy olla, mutta pystyn kyllä ihan helposti harrastamaan seksiä ilman ihastumista/romanttisia tunteita.

Tosin se ”pelkkään” seksiin johtava huuma ja himo on mielestäni sellainen hetkellinen ihastuminen.

Nainen olen

Vierailija
36/128 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn,mutten nauti siitä silloin. Voin nauttia vähin tai suuremmin tuntein, mutta en jos mies ei herätä mitään mielenkiintoa ja on vaikea arvostaa ihmisenä.

Vierailija
37/128 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Mutta kyllä siitä jää ontto olo. 

Pallien tyhjennys / rakastelu. On siinä huima ero, miehellekin.

Vierailija
38/128 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa harrastaa seksiä ilman tunteita. En tajua miksi naiset aina tarvivat jotain tunnehömpötystä seksiin. Seksi tuntuu hyvälle, sen takia sitä harrastetaan ilman rakkauden tunteitakin.

T. M27

Vierailija
39/128 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmaa harrastaa seksiä ilman tunteita. En tajua miksi naiset aina tarvivat jotain tunnehömpötystä seksiin. Seksi tuntuu hyvälle, sen takia sitä harrastetaan ilman rakkauden tunteitakin.

T. M27

Olen täysin samaa mieltä. Kai sekin on joku biologinen juttu... Seksiin tarvitaan himoa ja sellainen kiihkeä vähän eläimellinen seksi on kaikkein parasta eikä siinä mitään tunneyhteyttä haeta.

N36

Vierailija
40/128 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään tunteita tarvitse, hyvältä se silti tuntuu. Minulle se on se fyysinen tunne, kun saa sitä munaa. 😃 Toki sitten suhteessa se on erilaista, kun on niitä tunteita mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi