Pystytko harrastamaan s eksiä ilman tunteita?
Kommentit (128)
Kyllä siitä melko usein saa hyvän olon tunnettakun tulee orgasmi, joten harvemmin ihan ilman tunteita selviää.
Kai siihen nyt kuka tahansa pystyy mutta paha mielihän siitä jää. Joten en nää mitään syytä siihen.
En oo harrastanut muuta seksiä kuin halausta. En tosin kovin kauaa, noin kolme sekuntia, yli 20 v sitten. En pystynyt olemaan tuntematta mitään. Tuntui mukavalta
Jonkinlaista vetoa täytyy tuntea siihen toiseen osapuoleen, jollei muuta niin pelkkää fyysistä. Eli pystyn kyllä ilman että olen ihastunut henkilöön tai mitään. Tosin seksi herättää ne tunteet usein jälkeenpäin... Jos on ollut hyvää seksiä jonkun kanssa niin ihastun helpommin.
N
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehille useammin sopii ilman tunteita, naiset taas kaipaa muutakin kuin nylkytystä.
Aiheuttaa turhaa mielipahaa tällainen epäsuhta sukupuolten välillä.
No ei ole mitään epäsuhtaa. Tänne tulevat nyt jostain syystä kommentoimaan enimmäkseen tunnenaiset. Naiset kyllä haluaa kylmästi slaikkaa siinä missä miehet pil-lua.
Seksissä on suuria tunteita, minulla ainakin, vaikka olisin juuri vasta tavannut naisen. Seksi johtaa tunteisiin, ei toisinpäin.
Enpä ole koskaan himoinnut enkä harrastanut seksiä muiden kuin niiden kanssa, joita kohtaan on romanttisia tunteita.
Panetus on tunne niin olen aina harrastanut tunteella. Joo en tarvi edes tykkäämistä kun olen mies ja voin panna ihan puhtaasti halulla. Se on kyllä plussaa jos tykkää vaikka siitä on vaarana että seurauksena ns. sydämmeen sattuu. Suosittelen omaa kivaa. Siinä ei ole sellaisia vaaroja kuten ihastuminen tai se vielä rumempi r alkuinen sana.
Pystyn, sopivassa elämäntilanteessa seksisuhde on ihan hyvä vaihtoehto.
Eksiä ei harrasteta, ne on jo jätetty.
Kyllä seksiin kuuluu tunteet. Ne vaan syvenee seksin myötä. Masturboidessa ne kuvitellaan. Tunteet tekevät hommasta haluttavan. Näin siis oman empiirisen kokemuksen kautta saadun tiedon perusteella.
Ehkä pystyn, jos tilanne vaatii. Se vaan ei ole mun juttu. Yhden yön säädön kanssakin on jotakin kemiaa ollut.
Kyllä siihen kunnon himon tarvii ja kemiaa täytyy olla, mutta pystyn kyllä ihan helposti harrastamaan seksiä ilman ihastumista/romanttisia tunteita.
Tosin se ”pelkkään” seksiin johtava huuma ja himo on mielestäni sellainen hetkellinen ihastuminen.
Nainen olen
Pystyn,mutten nauti siitä silloin. Voin nauttia vähin tai suuremmin tuntein, mutta en jos mies ei herätä mitään mielenkiintoa ja on vaikea arvostaa ihmisenä.
Pystyn. Mutta kyllä siitä jää ontto olo.
Pallien tyhjennys / rakastelu. On siinä huima ero, miehellekin.
Ei mitään ongelmaa harrastaa seksiä ilman tunteita. En tajua miksi naiset aina tarvivat jotain tunnehömpötystä seksiin. Seksi tuntuu hyvälle, sen takia sitä harrastetaan ilman rakkauden tunteitakin.
T. M27
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ongelmaa harrastaa seksiä ilman tunteita. En tajua miksi naiset aina tarvivat jotain tunnehömpötystä seksiin. Seksi tuntuu hyvälle, sen takia sitä harrastetaan ilman rakkauden tunteitakin.
T. M27
Olen täysin samaa mieltä. Kai sekin on joku biologinen juttu... Seksiin tarvitaan himoa ja sellainen kiihkeä vähän eläimellinen seksi on kaikkein parasta eikä siinä mitään tunneyhteyttä haeta.
N36
Ei siihen mitään tunteita tarvitse, hyvältä se silti tuntuu. Minulle se on se fyysinen tunne, kun saa sitä munaa. 😃 Toki sitten suhteessa se on erilaista, kun on niitä tunteita mukana.
Ajanhukkaa