Pystytko harrastamaan s eksiä ilman tunteita?
Kommentit (128)
Itse olen syyllinen siihen, että monet deitit meni päin honkia, kun yritin harrastaa seksiä vaiheessa, jossa ei ollut tunteita vielä. Vei todella kauan, että ymmärsin mistä oli kyse ja kun on vielä mies niin oli vähän noloakin.
Oli rehellisesti kerrottuna sitä, että seisokki lopahti kesken, vaikka oli ihan oman mieltymyksen mukaisia kauniita ja seksikkäitä naisia, jotka halusi seksiä, enkä hennonnut kieltäytyä kun en tiennyt että minussa on tuollainen ominaisuus ja kumppanilla pitäisi olla aikaa odottaa että tunteita tulisi. No monesti suhde päättyi noloon ja varmasti huonoon kokemukseen vastapuolelle.
Joka tapauksessa rähminen johti lopulta naiseen, joka ei luovuttanut ja onkin ollut vaimoni jo pitkään. Seksikin on parasta ikinä ja harrastamme seksiä lähes päivittäin, vaikka olemme kohta eläkeiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Tuolla on ketju menossa, jossa naiset kehuvat kuinka tekevät seksimatkoja turkkiin. Miksi muka kokisin itse suomalaisena minkäänlaisia tunteita, kun naiset ovat kerta tuollaisia. Pano vaan ja se on siinä.
Jep, minullekin suomalaiset miehet = Pattayan kävijät.
Niiden perusteella sitten muodostan kuvan miehistä.
Olisi kiva nähdä sellainen livemiitti, jossa palstan Pattayan matkan ja Turkin/Gambian matkan kyttääjät tapaisivat. (Ymmärsin toki, että tuo jälkimmäinen edellä oli ironiaa, mutta kyllä täällä niitä vienti-inssi hokijoita ja peukuttajiaankin riittää)
Eli nutturapäisten kirjastonhoitajatätien ja essonbaarin aikamiespoikien kokoontumisajo.
Pystyn, mutta en nauti siitä niin paljon kuin silloin kun siinä on tunnetta mukana. Tai no voi nauttiakin, mutta tuntuu yleensä melko turhalta tavoitella sellaista. Tai no ei aina tunnu turhalta, mutta kivempi on pidempi suhde, missä seksin harrastamiseen voidaan varata sopiva aika ja paikka eikä ole paineita eikä tarvitse nähdä vaivaa naisen houkuttelemiseksi sänkyyn.
Mies 46. Pystyn panemaan vaikka en pitäisi ihmisestä yhtään ulkoisesti tai sisäisesti.
Ihan mainiosti. Tässä varmaan taas sterotyyppisesti halutaan ajatella romanttista rakkautta ainoana oikeana tunteena: loistavaa seksiä voi harrastaa myös muutten. Tunteeksi rittää kiima, kaveruus, hyvä tyyppi baarissa tai seksibileissä.
Hyvää seksiä ollut myös ihan anonyymisti cruisingpaikoilla ja seksibileissä. Ei tarvitse olla niin rajottunutta 2000-luvulla, kun muinaisessa Roomassakin osattiin! :*
Se on vähän erilaista, mutta sitäkin voi halutessan opetella, kuten muitakin tunnetaitoja. <3
Ei siinä ole mitään "pystymistä" ihan luonnollista
Oikeastaan en panon jälkeen voisin ottaa avioeron.
Parinvaihtoa harrastetaan ja ei siinä muita tunteita ole kuin mustasukkaisuus välillä tunkee pintaan, kun aika usein vaimo saa enemmän. Hyvännäköinen blondi vaimona, joka nauttii panemisesta ja osaa ottaa ilon irti.
Pystyn, mutta en halua. On kokeiltua satoja kertoja, ei ole mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mainiosti. Tässä varmaan taas sterotyyppisesti halutaan ajatella romanttista rakkautta ainoana oikeana tunteena: loistavaa seksiä voi harrastaa myös muutten. Tunteeksi rittää kiima, kaveruus, hyvä tyyppi baarissa tai seksibileissä.
Hyvää seksiä ollut myös ihan anonyymisti cruisingpaikoilla ja seksibileissä. Ei tarvitse olla niin rajottunutta 2000-luvulla, kun muinaisessa Roomassakin osattiin! :*
Se on vähän erilaista, mutta sitäkin voi halutessan opetella, kuten muitakin tunnetaitoja. <3
Sitäkin voi opetella, että ajattelee meitä olevan moneen junaan, ja moni kyllä osaa ajatella silti avoimesti. On kokemuksia aika hiton paljon kaikenlaisista akteista. Mutta olen todennut vanhemmiten, ettei ole mun juttu. Joten vähän tyhjä tämä sinun "jeesustelusi".
Ei kiinnosta seksi tai mikään muukaan ilman tunteita. Toki ne tunteet voi oikean kuun ja taivaankappaleiden asennon aikaan syntyä vaikka tosi lyhyessäkin kohtaamisessa, mut onneksi ei oo mitään tarvetta paneskella vaan sen takia että tulisi joku panotarve tyydytettyä. Oikeita ihmisiä ja oikeita tunteita, niistä on mun sielunkumppanit tehty :)
N32
Täysin tunteita ilman muutaman kerran ja jokainen on jälkeenpäin kaduttanut. Oppinut jotain siis! Kyllä täytyy olla jonkin verran ihastusta ilmassa. Valitettavasti, jos sitten sekstailee enemmän mun tunteilla on tapana vaan kasvaa ja nähtävästi harvemmin sillä toisella osapuolella samaa tahtia. Juurikin nyt pari vuotta ollut tämä "suhde". Pitäisi pystyä lopettamaan, vaan ei voi. Kun sen toisen mielestä tämä juttu on hyvä, minusta ei.
Kokeilumielessä kolmen kimppa meni ilman tunteita. Nainen oli tuttu, muttei liian tuttu, mies random yli 10v nuorempi ja kuuma. Joten oli hyvä kokemus ilman tunteita.
En usko että vastaavaa enään teen koska tunteet tekee seksistä kuitenkin parempaa. Tuossa se eka kerta kimpassa antoi sopivan sytykkeen.
Onhan siinä ainakin minulla aina mukana joku tunne. Nainen uskaltaa antautua minulle ja minä tykkään siitä. Exiäni käyn joskus "auttelemassa" ja palkkioksi saan usein seksiä. Vuosituhannen vaihde oli hurjaa aikaa Virossa ja Venäjällä. Oli täällä meilläkin muutama alan paikka. Taitaa olla samanlaiset ajat tulossa. Töitä oli, rahaa tuli, eikun reissuun viikonlopuksi. Astuit laivasta niin jo oli joku takso kysymässä mihin tällä kertaa. Monta tyttöä jäi ystäviksi niiltä ajoilta ja silloin tällöin nähdään. Joskus joku laittaa vaikkapa ystävänpäivänviestiä ja ikävä on. Kevät... ei ehdi jokaisen luona edes käydä. Ei tarvitse etsiä mitään "tunteetonta" seksiä kun sitä riittää ystävien kesken.
Must olisi tosi luonnotonta suudella ilman tunteita. No, tokihan joku voi panna menemään ilman suutelointiakin, mut joku random siinä niin yök 🤮
Mies tarvii seksiä että pystyy rakastamaan ja nainen tarvii rakastaa että haluaa seksiä 🤷
Vierailija kirjoitti:
Mies tarvii seksiä että pystyy rakastamaan ja nainen tarvii rakastaa että haluaa seksiä 🤷
Eli pitääkö miehen ensin feikata että on enemmän tunteita, jotta saa seksiä? Tässä kohtaa naisella herää omat tunteet ja sitten mies on kiikissä 😅 Monimutkaista 🤔
N32
Ole sinnikäs ja etene, niin tulokset tervehtivät sinua luonnollisesti tien päällä aina, niin kauan kuin tulee loppu sun kanssasi, prosessilla ei ole väliä, niin kauan kuin olet sinnikäs..
etenijä.
Kyllä pystyn seksiin ilman tunteita toista henkilöä kohtaan. Silloin kun olen tarpeeksi pitkään ollut ilman seksiä niin seksitreffien kautta etsin sopivaa henkilöä pelkkää seksiä varten, eikä mitään sen enempää. Sitten seksin päättymisen jälkeen lähden yleensä aika pian pois paikalta koska mitään muuta yhteistä kiinnostavaa asiaa ei toisen ihmisen kanssa useimmiten ole. Mihinkään syvällisempään kuten esim. parisuhteeseen tai perheen perustamiseen ei ikinä kiinnosta ryhtyä.