Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Minkä mä sille voin että mulla on läskikammo?"

Vierailija
13.07.2020 |

Näin kysyi minulta rakas avomieheni, kun hän oli ensin huomautellut minulle seisovassa pöydässä liikaa syömisestä. Kyllä, söin paljon, mutta olin todella nälkäinen. Paljonko sitten painan? 54 kg, pituus 163 cm. Mies vetää tuon läskikammo-kortin ikään kuin se olisi joku psyykkinen sairaus, jolle hän ei voi mitään, ja siksi katsoo aiheekseen huomautella, etten VAAAAAN pääsisi lihomaan. Sama mies osti myös tulotasolleen ihan liian kalliin auton ja perusteli sen samaan tyyliin "minkä minä sille voin, että mulla on kallis maku autojen suhteen?"

Mistä näitä mieslapsia sikiää? Ja todellakin olen vakavasti harkinnut jättämistä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
2/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että haluat eron. Ja kun kysyy syytä, vastaat, että minkä mä sille voin, että tulin järkiini 😁😁😁

Vierailija
4/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 170/58 kun mies alkoi haukkumaan minua ylipainoiseksi joten uskon ap sinua. Olin alunperin alle 50-kiloinen, mutta lihoin, koska aloin paranemaan anoreksiasta. Sairaus ei onneksi lauennut uudelleen vaan jätin miehen.

Vierailija
5/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että haluat eron. Ja kun kysyy syytä, vastaat, että minkä mä sille voin, että tulin järkiini 😁😁😁

"Minkäs minä sille voin, että minulla on sikakammo."

Vierailija
6/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mies meinaa kun tulet raskaaksi?

Sulla on muuten aivan ihanteelliset hoikan ja terveen mitat, toivottavasti et anna vaikuttaa.

Sano sille idiootille, että minkäs voit kun inhoat läskinatseja ja urpoja, joilla ei ole mitään perusteita mielipiteilleen.

Vierailija
7/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontroloiva ja ulkoisia arvoja korostava tyyppi vaikuttaa lapselliselta ja jopa himpun verran narsistiselta. Kyllä elämä "miehesi" opettaa. Kannattaako jäädä odottamaan, koska hän olisi aikuisempi ja kypsempi? 

Minä en sano tuollaista tyyppiä mieheksi. Pentu on henkisesti.

Vierailija
8/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sikää? Kysy appivanhemmilta.

Vierailija
9/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää nyt hyvät naiset nämä miesvauvat. Siinähän sitten itkevät kun ovat yksin loppuelämänsä

Vierailija
10/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse tollaista idioottia kuunnella. Heivaa se, säästyt paljolta tulevien vuosien osalta. Kunnon kusipää. Sanomattakin selvää että olet hoikka. Ja vaikka et olisikaan, tollasta ei tarvitse kenenkään kuunnella muutenkaan. 

Vierailija
11/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti lähteä, ainakin jos ei ole umpirakastunut. Mulla sama, olen vaan naimisissa ja luulin, että rakkaus riittää ja mies vanhemmiten viisastuu ja ulkoiset asiat ei markkaa niin paljon. Mutta ei riitä, läskikammo on tullut takaisin vain vahvempana vanhemmiten.

Itsellä jatkuva tunne siitä, että en kelpaa. Lenkkikerrat lasketaan, lautasannokset mitataan ainakin silmämääräisesti. Nyt normaalipainoista lastammekin pitäisi olla punnitsemassa ja laskee lapsen BMIn.. Onneksi lapsi ei siitä tiedä. Pelkään, että sairastuttaa vielä anoreksian lapseemme :( kuitenkaan ei esim lasta varten panosta kasvispainotteiseen ruokaan tai kasviksiin, pähkinöihin, siemeniin jne vaikka siitä huomauttelen. Syö kylläkin jos joku muu ne laittaa... Ja jos ruuan joutuu hän tekemään, tekee sen mieluiten eineksistä tai vähintään puolivalmiista.. Laskee kuitenkin nyrpeänä sitten kaikki herkut mitä joskus syödään. Itse asiassa nyt kun kirjoitan kontrolloinnit tähän tajuan, miten mua ahdistaakin :(

Mutta siis: jos toinen on antanut antanut itselleen luvan inhota lihavia ihmisiä tai ”Läskiä” niin ei sitä miehen mieltä kukaan muuksi muuta. Ja pahimmassa tapauksessa muuttuu vain pahemmaksi, kuten täällä :( Jos et halua että sua kontrolloidaan tuolla tavoin, niin vaihda miestä kun se vielä on kohtuullisen helppoa.

T. Itsekin eroa miettivä..

Vierailija
12/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie mies lapsi takaisin tulevalle ex anopille ja käske sen kasvattaa poikansa loppuun asti ennen kuin päästää ihmisten ilmoille.

Vierailija
13/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ylläpito. Miksi minä en saa kirjoittaa mies lapsi yhteen, mutta ap saa?

Vierailija
14/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa oikeasti lähteä, ainakin jos ei ole umpirakastunut. Mulla sama, olen vaan naimisissa ja luulin, että rakkaus riittää ja mies vanhemmiten viisastuu ja ulkoiset asiat ei markkaa niin paljon. Mutta ei riitä, läskikammo on tullut takaisin vain vahvempana vanhemmiten.

Itsellä jatkuva tunne siitä, että en kelpaa. Lenkkikerrat lasketaan, lautasannokset mitataan ainakin silmämääräisesti. Nyt normaalipainoista lastammekin pitäisi olla punnitsemassa ja laskee lapsen BMIn.. Onneksi lapsi ei siitä tiedä. Pelkään, että sairastuttaa vielä anoreksian lapseemme :( kuitenkaan ei esim lasta varten panosta kasvispainotteiseen ruokaan tai kasviksiin, pähkinöihin, siemeniin jne vaikka siitä huomauttelen. Syö kylläkin jos joku muu ne laittaa... Ja jos ruuan joutuu hän tekemään, tekee sen mieluiten eineksistä tai vähintään puolivalmiista.. Laskee kuitenkin nyrpeänä sitten kaikki herkut mitä joskus syödään. Itse asiassa nyt kun kirjoitan kontrolloinnit tähän tajuan, miten mua ahdistaakin :(

Mutta siis: jos toinen on antanut antanut itselleen luvan inhota lihavia ihmisiä tai ”Läskiä” niin ei sitä miehen mieltä kukaan muuksi muuta. Ja pahimmassa tapauksessa muuttuu vain pahemmaksi, kuten täällä :( Jos et halua että sua kontrolloidaan tuolla tavoin, niin vaihda miestä kun se vielä on kohtuullisen helppoa.

T. Itsekin eroa miettivä..

Herranjumala JUOKSE! Mä olen toi lapsi ja vieläkin syömiset solmussa nelikymppisenä vaikka terapiat käyty! Tai ikävä kyllä sun lapsi tod näk saa tämän trauman vaikka otat eron kun kyllä isä tämän viestin saa lapselle läpi joka tapauksessa. Mutta mun äiti oli aika samanlainen (ei kyllä yhtä SUORA kuin mun isä joka alkoi huomautella mun syömisistä jo kun olin HOIKKA lapsi), ja mua olisi varmasti auttanut jos edes äidin luona olisi saanut olla hyväksytty sellaisena kuin on. HUH TAAS TÄTÄ MENOA.

Vierailija
15/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti: lähde ennenkuin alat lisääntymään moisen ääliön kanssa. Hän kasvattaa lapsensa samaan neurootiseen ajattleuun mihin hänet itsensä on kasvatettu ja sitten saatte ahdistuneet lapset, ehkä muitakin psyykkisiä ongelmia. Tuollaiset miehet on syytä jättää lapsettomiksi. Normaalipainossa ei ole mitään pahaa ja lapset kannattaa opettaa normaaliin syömiseen ja liikkumiseen, mutta miehesi tavalla ei tule muuta kuin tuhoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi