Pystytko harrastamaan s eksiä ilman tunteita?
Kommentit (128)
Pystyn. Tai no tunne se himokin on. 😄 Olen 44v nainen.
Hyvä, yhteinen fiilis on se sopiva tunne.
Pystyn jos nainen on kiihottava ja kinky. Mutta yleisesti olen demiseksuaali ja tarvitsen tunneyhteyden.
M51
Ilman rakkauden tunnetta seksi onnistuu. Esim. Vakkarihupakko on hyvä kun on luottamuksen tunne on molemmin puolinen. Ohan se tunne sekin🤔
Jos tunteella tarkoitetaan vain "romanttista rakkautta" niin mikä ettei: halu, kaveruus, sopiva hetki, kiihottava ihminen riittää hyvin. Monia hyviä seksituokioita ollu ihan anonyymistikin mm seksibileissä tai cruisingpaikoissa.
Kuten pizza, seksi on aina aika hyvää. Tietysti usein kuulee, että jotkut harrastavat huonoakin seksiä vaikka kuinka ovat pitkässä suhteessa tehneet hampaat irvessä töitä tai pahimmillaan sitä seksiä ei ole mutta "suhteesa on paljon muutakin" aika kammotavaa ja tunnekylmää...
Joskus naispuolisen kaverini kanssa ollaan naitu vaikka ei siinä tunteita ole mukana. Muutamia kertoja tapahtunut. Alkoi ihan vaan sillä kun oli kylässä ja ei ollut oikein mitään sen kummempaa suunnitelmaa. Puhuttiin vain kun kumpikaan ei ole ollut pitkään aikaan kenenkään kanssa suhteessa saatikka edes pannut. Niin sit pantiin... Ja sen jälkeen naurettiin että tulipahan pantua ja lähettiin baariin...
Pystyn. Pitää tietysti viehättää, mutta en tarvitse mitään suuria rakkauden tunteita. Himo riittää.
N41
En pysty. Ei tulisi mieleenkään panna ilman tunteita. Vähän kuin eineksiä söisi. Koleaa kuin syyskuinen aamu hallan jälkeen. Onneksi ei ole koskaan tarvinnutkaan oman sielunkumppanin kanssa. Yhdessä rakasteltu ja aivomyrskyn jälkeen kierretty saturnuksen renkaita. Sellainen ymmärtää joka on kokenut..
Pystyn, mutta minun ei tarvitse, koska hankin ammatin opiskelemalla.
Pystyn, mutta en enää alkaisi moiseen. Ei anna minulle mitään. Monelle antaa, hyvä niin.
Teknisesti pystyn. Olen kokeillut, mutta se ei tunnu miltään, enkä saa siitä mitään. Seksistä nauttiminen vaatii aina tunneyhteyden. Olen vahvasti demiseksuaali. En pystyisi ikinä harrastamaan nautinnollista seksiä esim. maksullisen kanssa. M56
Seksi syvästi rakastamani vaimon kanssa on ihanaa, stimuloivaa ja hauskaa reilun 30 vuoden yhteiselon jälkeenkin ja pari kertaa viikossa ns. peitto heiluu. Se ei poissulje nauttimasta satunnaisseksistä puoleensavetävän hottiksen kanssa vaikka täysin anonyymisti swingerbileissä. Joo, tyhjä olohan siitä minullekin jää, viimeistään kakkoskierroksen jälkeen. If you know what i mean.
Vastaus otsikon kysymykseen on kyllä. Se vastaa eri tarpeeseen kuin seksi tunteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En pysty. Ei tulisi mieleenkään panna ilman tunteita. Vähän kuin eineksiä söisi. Koleaa kuin syyskuinen aamu hallan jälkeen. Onneksi ei ole koskaan tarvinnutkaan oman sielunkumppanin kanssa. Yhdessä rakasteltu ja aivomyrskyn jälkeen kierretty saturnuksen renkaita. Sellainen ymmärtää joka on kokenut..
Onko kyseessä se kuivapilluinen vaimo?
Pystyn hyvin. Mutta epärehellisyys ei ole. Un juttu. Eli tuntuisi paskalta vaikka antaa ymmärtää että kiinnostaa muukin kuin hätäinen pano. Jos se on molemmille " vain seksiä". En myöskään halua seksiä muiden kuin mukavan ja kiltin ihmisen kanssa. Lisäksi, vaikka suhtaudun sallivasti muiden seksiin ei nyt sitten kuitenkaan ole huvittanut harrastaa seksiä vaimolta salaa. Ehkä jos sais luvan....
Pystyykö harrastamaan tunteita ilman seksiä ?
Harvemmin ja harvoin kun nytkin olen ollut taas useamman vuoden omatoimisesti selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö harrastamaan tunteita ilman seksiä ?
Mitä. En ymmärrä..
En. Olen pitkässä parisuhteessa, niin siinä on aina tunteet mukana. Ärsytystä, vihaa, kiukkua, onnea tai rakkautta.
M45
Pidä toi. Hyvä yhteys aina.