Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te jaksatte joilla ei ole lapsille yökyläpaikkaa?

Vierailija
13.07.2020 |

Tsempataan toisiamme. En tarvitse kommentteja sellaisilta joilla on lapsella elossa isovanhempia, sukua tms mutta kun ei ole ketään, niin sellaisilta haluaisin vertaistukea.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minullakaan, tai on mutta ei ole ollut tarvetta ja ole 2 lapsen yh.

Mikä siinä lasten kanssa olossa onniin rankkaa?

Minusta ainoa vähän rasittava asia on jos lähtee johonkin reissuun tai muuhun missä pitää muistaa 150 asiaa.

Tiedän kyllä että osa vanhemmista on palaa loppuun, mutta mielestäni syy on siinä, että vanhemmat kokee tehtäväkseen viihdyttää lasta 24/7. Minä leikin tai pelaan lasten kanssa n. 1 h päivässä, muuten saa ihan itse keksiä leikkinsä. Halutessaan saa auttaa kotiaskareissa eli pestään pyykkiä, tehdään ruokaa jne..

Meillä ei myöskään edes kesällä lapset valvo kuin tunnin pidempään, koska mitään syytä valvomiselle ei ole.

Haluaisin kyllä ihan vilpittömästi tietää, mikä osa lasten kanssa olemisessa on niin väsyttävää?

Ei lasten kanssa oleminen väsytä. Pidän lasteni kanssa olemisesta ja perheenä tekemisestä. Mutta parisuhteelle on iso koetus olla vuodesta toiseen jokaisena päivänä vain perhe, äiti ja isä eikä puolisot, rakastavaiset, ystävät.

Uskon että minäkin voisin yh:na olla ilman hoitoapua. Aina voi laittaa lapset nukkumaan tai vaikka videot pyörimään toiseen huoneeseen jos itse haluaa juoda kahvia ja selata lehteä rauhassa. Mutta nämä eivät auta jos haluaisi välillä vain harrastaa kunnon huutoseksiä ja sitomisleikkejä. Silloin ne lapset täytyy saada eri paikkaan missä itse on.

Prisuhteemme on tietysti muutakin kuin seksiä, mutta kyllä me silti haluamme toteuttaa itsestämme sitäkin puolta ja noita asioita, jotka meitä aikanaan ja vieläkin yhdistävät.

Vierailija
102/102 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä