Oisko kurja temppu videoida miehen käytöstä kun hän on kännissä ja näyttää se hänelle selvinpäin?
Hän on sitä mieltä ettei hänen juomisensa haittaa ketään. On niin väärässä. Ensinnäkään en saa edes nukuttua kun hän ölisee, mölisee ja kompuroi.
Kommentit (15)
Todennäköisesti tuollainen ei aiheuttais miehessä toivottua reaktiota, vaan videoinnista loukkaantumista tms
Toisen salaa kuvaaminen esim. omassa kodissa on ala-arvoista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Toisen salaa kuvaaminen esim. omassa kodissa on ala-arvoista käytöstä.
Miten niin salaa?
olet ilmeisesti muutenkin vittumainen ihminen, kun tuollaisia tulee mieleen.
kuvaa ihmeessä. muut luultavasti odottavatkin sinulta vain tuollaista vittumaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
kuvaa ihmeessä. muut luultavasti odottavatkin sinulta vain tuollaista vittumaista käytöstä.
Päihteiden väärinkäyttäjä on vittumainen kaikille ympärillään
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti tuollainen ei aiheuttais miehessä toivottua reaktiota, vaan videoinnista loukkaantumista tms
ehkä se loukkaaminen on ap:lla tavoitteena
Seuraavaks ku puhutte miehen alkoholinkäytöstä, ni sano hänelle, et sopiiko et kuvaan, ku kerran ei oo mitään ongelmaa.
Jos on jo "toivoton" tapaus, ni siitä ei oo mitään hyötyä, mut jos ei oo ihan menetetty, ni herättää ainakin hetkeks miettimään omaa juomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päihteiden väärinkäyttäjä on vittumainen kaikille ympärillään
itsepä olet jännän juopon valinnut
Voin minä sille sanoa että aion kuvata mutta ei se sitä varmaan tajua kun on juodessaan niin tillintallin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voin minä sille sanoa että aion kuvata mutta ei se sitä varmaan tajua kun on juodessaan niin tillintallin
Ap
Niin mut sano se ku hän on selvinpäin
Kuvasin joskus entisen vaimoni kännisekoiluja kameralla.
Hänellä oli tapana tanssia "seksikkäästi" joten päätin itse selvinpäin ollessani ottaa muutaman foton.
Oli aikaa ennen digikameroita, lähetin filmin kehitettäväksi ja kun ne tulivat kotiin, katsoin ne ensin itse ja annoin sitten vaimolleni.
Hän selasi niitä, pienoinen puna nousi kasvoille, repi ne ja laittoi roskikseen.
Ei puhuttu asiasta sanaakaan mutta "seksikästä" tanssia ei tarvinnut enää koskaan senjälkeen katsella.
Jos kysyt vaikka ensin että sopiiko kuvata seuraavan kerran kun kännissä häiriköi?
Niin teki David Hasselhoffin tytärkin.
Juopolle saa ollakin vittumainen. Typeryytensä pitää oikein naamaan hieroa sille, ettei kuvittele että se hyväksytään.
Tein niin alkoholisti exälle. Ei se mitään hyödyttänyt.
Ainoa joka hyödytti oli avioero