Miten suhtautuisit? Mun mieheni on entinen viihdekäyttäjä ja
ja nyt olen alkanut epäillä, että ei enää entinen vaan taas nykyinen. Periaatteessa mulle on ok, että joskus jotain, kun siitä ei ole mitään haittaa, mutta toisaalta aina on olemassa riski, että se ryöstäytyy käsistä. Meidän pitäisi mennä ensi kesänä naimisiin ja perustaa pian perhe. Kahden aikuisen kesken se ei ole niin vakavaa, mutta mitäs, jos jotain tapahtuu, kun kotona on vauva. Miten mä selvitän asian?
Kommentit (138)
Sori vaan mutta ei se mies välttämättä ole sun kanssa pelkästään rakkaudesta. Olet ilmeisesti aika catch: kaunis, seksikäs, toistenkin haluama, sua ei tarvi elättää ja olet hyvä sängyssä. Mies halusi mennä pian kihloihin ja tehdä vauvan että et lähtisi seikkailemaan. Sä olet sille statusta, palkintovaimo.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 00:00"]
Häiden kanssa tilanne on se, että juna on lähtenyt jo asemalta. Mä en uskalla enää yrittää siirtää niitä. Niistä tulee kauniit juhlat ja ne perustuvat rakkaudelle. Ehkä ne ovat uuden alku.
ap
[/quote]
Sulla on hyvin outo käsitys rakkaudesta.
Tietenkään ei ole myöhäistä, kun papin aamenta ei ole sanottu. Kuten joku yllä kirjoitti, nolompaa se on erota vuoden, parin sisään. Saati elää elämänsä kulissiliitossa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 10:45"]
Muru, usko jo: älä mene naimisiin. Yritä elää hetki yksin, ilman mitään miestoilailuja. Harkitse sitten asioita uusin silmin.
[/quote]
Jos mä eläisin yksin, menettäisin kihlattuni, sen miehen elämästäni. Siitä tässä pohjimmiltaan on kyse, meidän suhteesta ja meistä yhdessä. Olen kyllä elänyt yksinkin, siis ilman suhdetta, vaikkakaan en kokonaan ilman miesseuraa koskaan kuin korkeintaan viikkoja.
Kysynkin, mitä se naimisiinmeno haittaa. Mitä se estää? Samalla tavallahan meidän elämä jatkuu sittenkin, eikö vain?
ap
[/quote]
Ai jatkuu samalla tavalla kuin tähän asti? Välillä sä otat pesäeroa, kun kyllästyt mieheesi, välillä tulee pussailtua hänen kavereidensa kanssa. Ja joskus sitten lipsahtaa ihan seksin puolelle vieraiden miesten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 00:00"]
Häiden kanssa tilanne on se, että juna on lähtenyt jo asemalta. Mä en uskalla enää yrittää siirtää niitä. Niistä tulee kauniit juhlat ja ne perustuvat rakkaudelle. Ehkä ne ovat uuden alku.
ap
[/quote]
Sulla on hyvin outo käsitys rakkaudesta.
Tietenkään ei ole myöhäistä, kun papin aamenta ei ole sanottu. Kuten joku yllä kirjoitti, nolompaa se on erota vuoden, parin sisään. Saati elää elämänsä kulissiliitossa.
[/quote]
Rakkautta voi olla vaikka onkin joskus ongelmia. Ei rakkaus tarkoita sitä, että kaikki on sitten täydellistä aina. Miksi on nolompaa erota kuin perua häät? Myöhäistä se on siksi, että joutuisin sekoittamaan siihen muitakin ihmisiä ja perustelemaan perumista. Rahaa on mennyt jo ja aikaa ja vaivaa. Mä toistaisin itseäni ja saisin varmasti kuulla pitihän se arvata -kommentteja.
ap
ap
Huolehdi joka tapauksessa ehkäisystä! Onhan se kunnossa? Kihlattusihan sitä vauvaa sinulta on kärttänyt ja yrittänyt sen saadakin alulle. Pieni lapsi ei saa olla suhteen liima eikä kärsiä vanhempiensa epäkypsyydestä.
Anna kihlatulle p*pp*a, niin se unohtaa naimisiin menon.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 17:26"]
Huolehdi joka tapauksessa ehkäisystä! Onhan se kunnossa? Kihlattusihan sitä vauvaa sinulta on kärttänyt ja yrittänyt sen saadakin alulle. Pieni lapsi ei saa olla suhteen liima eikä kärsiä vanhempiensa epäkypsyydestä.
[/quote]
On kunnossa ja olisi joka tapauksessa ratkaisuni tällä hetkellä.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 17:30"]
[/quote]
Heh, on koettu ja edelleen on häät tulossa.
ap
Murulla kyllä menoa ja meininkiä riittää. Taidatte molemmat, sinä ja miehesi, olla aikamoisia draamakuningattaria. Jotenkin tuntuu, että oikein etsitte hankaluuksia ja draamaa arkeen, ettei vaan kävisi aika pitkäksi. Ja kaikesta pitää tietenkin avautua täällä av:llä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 17:30"]
[/quote]
Heh, on koettu ja edelleen on häät tulossa.
ap
[/quote]
Jaha, tingit sitten periaatteistasi. Eikös joku kysynyt, tykkäätkö siitä ja sanoit että ei ole sun juttusi.
Olin oikeassa. Mun poislähtöni jälkeen mies on palannut vanhoihin tapoihin. Itse asiassa sen mun mokani jälkeen. Ei montaa kertaa, mutta muutaman. Se ei ole kuulemma ongelma ja sen voi yhtä hyvin jättää poiskin, "jos on hyvä syy".
ap
Etkö voi myöntää läheisillesi ym. ettämiehes käyttää huumeita ja siks häät on peruttu?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 20:36"]
Etkö voi myöntää läheisillesi ym. ettämiehes käyttää huumeita ja siks häät on peruttu?
[/quote]
Se ei ole mulle syy perua häitä, kun kyse on niin vähäisestä määrästä. Mieluummin ei lainkaan tietysti. Mutta en mä sillä voi alkaa kiristää.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 10:45"]
Muru, usko jo: älä mene naimisiin. Yritä elää hetki yksin, ilman mitään miestoilailuja. Harkitse sitten asioita uusin silmin.
[/quote]
Jos mä eläisin yksin, menettäisin kihlattuni, sen miehen elämästäni. Siitä tässä pohjimmiltaan on kyse, meidän suhteesta ja meistä yhdessä. Olen kyllä elänyt yksinkin, siis ilman suhdetta, vaikkakaan en kokonaan ilman miesseuraa koskaan kuin korkeintaan viikkoja.
Kysynkin, mitä se naimisiinmeno haittaa. Mitä se estää? Samalla tavallahan meidän elämä jatkuu sittenkin, eikö vain?
ap
[/quote]
Ai jatkuu samalla tavalla kuin tähän asti? Välillä sä otat pesäeroa, kun kyllästyt mieheesi, välillä tulee pussailtua hänen kavereidensa kanssa. Ja joskus sitten lipsahtaa ihan seksin puolelle vieraiden miesten kanssa.
[/quote]
Mä kyllästyin elämäntilanteeseen, en henkilöön, en ole pussaillut miehen kavereitten kanssa ja "lipsahtanut" on vain yhden kerran ja sitäkin kadun kovasti.
ap
Mä en nyt tajua ongelmaa. Jos sinä haluat naimisiin ja mies haluaa naimisiin, niin miksi kyselet täällä? Vai onko todellisuudessa niin, että hälytyskellosi soivat? Vaistosi varoittaa? Kerro siis, miksi jatkat tätä ketjua, jos väität olevasi varma?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 20:50"]
Mä en nyt tajua ongelmaa. Jos sinä haluat naimisiin ja mies haluaa naimisiin, niin miksi kyselet täällä? Vai onko todellisuudessa niin, että hälytyskellosi soivat? Vaistosi varoittaa? Kerro siis, miksi jatkat tätä ketjua, jos väität olevasi varma?
[/quote]
Mulle on tullut rimakauhua. Helpointa on kuitenkin noudattaa suunnitelmaa eikä nostaa myrskyä. Enkä halua menettää miestäni kokonaan. Pitkä kihlaus olisi ollut paras vaihtoehto, mutta tämä nyt meni näin. Olin niin onnellinen, että en pysähtnyt miettimään, mikä on parasta. Silloin tuntui siltä. Ja voihan olla, että mä mietin ihan turhaan ja kaikki menee niin kuin pitääkin. Olen kuitenkin muuttanut jo joitain suunnitelmia, esim. sen vauvan hankkimisen.
ap
Niin, helppoahan se on mennä virran mukana. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että niin kannattaisi tehdä. Itse olen mennyt naimisiin siten, että mun vaistot suorastaan kirkuivat mun korvaan. Ja miten kävi? Erottiin kun lapsi oli syntynyt. Se lapsi on nyt 11-vuotias ja exä on koko tämän menneen 10 vuotta ollut kuin kivi mun kengässä. Tehnyt tahallaan kaiken mahdollisimman hankalaksi. Hän ei olisi halunnut erota, minulle yhdessä pysyminen oli aivan mahdotonta, koska tunsin tukehtuvani.
Pointti on se, että vaistojaan kannattaa kuunnella. Ne ovat käytännössä aina signaali siitä, että perseelleen menee ja lujaa. Naimisiin voi mennä myös siten, että katsot miestäsi silmiin ja vain tiedät, että tässä se on ja siinä haluat olla. Ilman mitään epävarmuutta. Mutta jokainen tekee peliliikkeensä itse, jokaisen on omat itkunsa itkettävä, sanoi mun mummokin aikoinaan. Voin ladella sulle liudan elämästä opittua, mutta silti sinun on itse tehtävä omat virheesi. Niin se menee.
Niin mitä tapahtui kun "melkein" ylitit rajasi nyt bileissä?
Voi luoja. Sä ansaitset ne pitihän se arvata kommentit, koska kaikki muut näkevät miten ailahteleva olet. Teet jatkuvasti huonoja päätöksiä vaikka kuinka sulle yrittää järkeä puhua.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 21:30"]
Niin mitä tapahtui kun "melkein" ylitit rajasi nyt bileissä?
[/quote]
samaa piti tulla kysymään, mut myöhästyin.
Jos ei ole luottamusasiat kunnossa, ei kannata suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Minunkin miesystävälläni on värikäs historia,mutta luotan siihen että on nukyään tosiaan entinen käyttäjä ja ainakin rehellinen jos retkahtaa.