Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit? Mun mieheni on entinen viihdekäyttäjä ja

Vierailija
05.05.2013 |

ja nyt olen alkanut epäillä, että ei enää entinen vaan taas nykyinen. Periaatteessa mulle on ok, että joskus jotain, kun siitä ei ole mitään haittaa, mutta toisaalta aina on olemassa riski, että se ryöstäytyy käsistä. Meidän pitäisi mennä ensi kesänä naimisiin ja perustaa pian perhe. Kahden aikuisen kesken se ei ole niin vakavaa, mutta mitäs, jos jotain tapahtuu, kun kotona on vauva. Miten mä selvitän asian?

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 21:30"]

Niin mitä tapahtui kun "melkein" ylitit rajasi nyt bileissä?

Voi luoja. Sä ansaitset ne pitihän se arvata kommentit, koska kaikki muut näkevät miten ailahteleva olet. Teet jatkuvasti huonoja päätöksiä vaikka kuinka sulle yrittää järkeä puhua.

[/quote]

On helppo sanoa toiselle, miten pitää elää, kun ei itsellä ole tunteita pelissä.

Mitä tapahtui? Ei kauheasti mitään loppujen lopuksi. Työkaveri vähän lämpeni illan kuluessa. Mä pidin hänet etäällä, mutta hän tuli sohvalta mun sänkyyni (koska sohva kuulemma oli liian lyhyt) ja alkoi koskea muhun ja puhui, miten sen tulee mua ikävä. Ihan hetken kuluttua mä pyysin sen menemään takaisin sohvalle. Ei ehtinyt tapahtua juuri mitään.

ap

Vierailija
102/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 21:30"]

Niin mitä tapahtui kun "melkein" ylitit rajasi nyt bileissä?

Voi luoja. Sä ansaitset ne pitihän se arvata kommentit, koska kaikki muut näkevät miten ailahteleva olet. Teet jatkuvasti huonoja päätöksiä vaikka kuinka sulle yrittää järkeä puhua.

[/quote]

On helppo sanoa toiselle, miten pitää elää, kun ei itsellä ole tunteita pelissä.

Mitä tapahtui? Ei kauheasti mitään loppujen lopuksi. Työkaveri vähän lämpeni illan kuluessa. Mä pidin hänet etäällä, mutta hän tuli sohvalta mun sänkyyni (koska sohva kuulemma oli liian lyhyt) ja alkoi koskea muhun ja puhui, miten sen tulee mua ikävä. Ihan hetken kuluttua mä pyysin sen menemään takaisin sohvalle. Ei ehtinyt tapahtua juuri mitään.

ap

[/quote]

Sama työkaveri kuin aiemmin? Mitäs kihlattu tuumasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En mä kertonut kihlatulle, koska ei ollut mitään kerrottavaa, enhän mä tehnyt mitään.

ap

Vierailija
104/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau !! Oi tuota teidän kommunikaation määrää. Eka kysymys on että mitä ihmettä se työkaveri edes teki asunnossasi ??? Mitä luulet olisiko kihlattusi hyväksynyt sen ? No ei varmasti. Turha selittää että kavereina vaan jos olet jo kerran pettänyt sen kanssa.

Eli et ole vieläkään oppinut mitään. Olet naiivi kuin saapas. anteeksi vain. Miksi hankkiutua tilanteisiin joissa joutuu ongelmiin ??

Okei tuohon nähden se että kihlattusi käyttää vahvoja huumeita ja sinä hankkiudut tahallasi tilanteisiin joissa mahdollisuus pettää olette oikeastaan aika sopiva pari toisillenne. Mutta suosittelen kyllä vähintään tupla jos ei tripla ehkäisyä. Sillä en soisi kenenkään lapsiparan joutuvan tuollaiseen suhteeseen kasvamaan.

Vierailija
105/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 22:12"]

Sama. En mä kertonut kihlatulle, koska ei ollut mitään kerrottavaa, enhän mä tehnyt mitään.

ap

[/quote]

Kerta et tehnyt mitään sopimatonta niin varmaan uskaltaisit myös kertoa tästä seikkailustakin kihlatulle =)

Vierailija
106/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko poikkis tietää että vaadit avioehtosopimuksen ??? Vai oletko luopunut siitä ??

Vierailija
107/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 22:27"]

Wau !! Oi tuota teidän kommunikaation määrää. Eka kysymys on että mitä ihmettä se työkaveri edes teki asunnossasi ??? Mitä luulet olisiko kihlattusi hyväksynyt sen ? No ei varmasti. Turha selittää että kavereina vaan jos olet jo kerran pettänyt sen kanssa.

Eli et ole vieläkään oppinut mitään. Olet naiivi kuin saapas. anteeksi vain. Miksi hankkiutua tilanteisiin joissa joutuu ongelmiin ??

Okei tuohon nähden se että kihlattusi käyttää vahvoja huumeita ja sinä hankkiudut tahallasi tilanteisiin joissa mahdollisuus pettää olette oikeastaan aika sopiva pari toisillenne. Mutta suosittelen kyllä vähintään tupla jos ei tripla ehkäisyä. Sillä en soisi kenenkään lapsiparan joutuvan tuollaiseen suhteeseen kasvamaan.

[/quote]

Työkaveri tuli parin muun kanssa samaan aikaan. En kutsunut häntä, kuten en ketään muutakaan. En tiennyt, että hän oli tulossa. Mä en noteerannut häntä mitenkään erityisesti. Ei me kavereita olla, ei olla mitään. Mä en hankkiutunut tilanteeseen vaan vältin sen. Ja kyllä mä näen itseni tulevaisuudessa äitinä, en ihan vielä, mutta pian.

ap

Vierailija
108/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 22:12"]

ap

[/quote]

Kerta et tehnyt mitään sopimatonta niin varmaan uskaltaisit myös kertoa tästä seikkailustakin kihlatulle =)

[/quote]

Ei ole mitään seikkailua. On yksi mies, joka halusi mutta ei saanut.

ap

Vierailija
109/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 22:27"]

[/quote]

Työkaveri tuli parin muun kanssa samaan aikaan. En kutsunut häntä, kuten en ketään muutakaan. En tiennyt, että hän oli tulossa. Mä en noteerannut häntä mitenkään erityisesti. Ei me kavereita olla, ei olla mitään. Mä en hankkiutunut tilanteeseen vaan vältin sen. Ja kyllä mä näen itseni tulevaisuudessa äitinä, en ihan vielä, mutta pian.

ap

[/quote]

Oliko ne muutkin työkaverit koko ajan paikalla ? Ja niiden läsnäollessa tuo yksi lähenteli sinua ? No jo on pokkaa miehellä. Ja sinullakin kun samassa huoneessa muiden läsnäollessa lähdet edes hetkeksi asiaan mukaan...

Vierailija
110/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mä olin nukkumassa makuuhuoneessani. Enkä varsinaisesti lähtenyt mukaan.

ap

Vierailija
111/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 22:43"]

ap

[/quote]

No oliko ne muut työkaverit siellä asunnossasi kans ?

Hyväksyisitkö kihlatultasi että hän "nukkuisi" kahden kesken naisen kanssa jonka kanssa petti sinua muutama viikko sitten. Enpä usko. Siksi et edes uskalla kertoa kihlatulle vaan "petät" hänen luottamuksensa taas salailemalla asioita.

Ja mitä tulee tilanteeseen niin sinulle ei tietenkään tullut mieleen että vierailu oli sovittu ja tarkoituksella tuotiin tämä yksi "panolle" ja pelattiin tilanne niin että hän jäi sinulle yöksi. Ihan sama mitä tapahtui tai ei tapahtunut mutta olet kyllä hommannut itsellesi melkoisen maineen tuolla työpaikassa. Toivottavasti se ei kantaudu poikkiksen korviin...

Vierailija
112/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 22:30"]

Joko poikkis tietää että vaadit avioehtosopimuksen ??? Vai oletko luopunut siitä ??

[/quote]

Minuakin kiinnostaisi tietääkö poikkis että vaadit avioehdon ? Vai oletko sittenkin luopunut siitä ? Jos poikkis ei tiedä vielä niin saattaa käydä niin että häät peruuntuu viimeisellä viikolla kun poikkis ei suostu allekirjoittamaan sittenkään tuota avioehtoa (ai niin mutta ethän sinä kehtaisi perua häitä joten sitten mentäisiin naimisiin ilman...).

Vierailija
113/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 22:43"]

ap

[/quote]

No oliko ne muut työkaverit siellä asunnossasi kans ?

Hyväksyisitkö kihlatultasi että hän "nukkuisi" kahden kesken naisen kanssa jonka kanssa petti sinua muutama viikko sitten. Enpä usko. Siksi et edes uskalla kertoa kihlatulle vaan "petät" hänen luottamuksensa taas salailemalla asioita.

Ja mitä tulee tilanteeseen niin sinulle ei tietenkään tullut mieleen että vierailu oli sovittu ja tarkoituksella tuotiin tämä yksi "panolle" ja pelattiin tilanne niin että hän jäi sinulle yöksi. Ihan sama mitä tapahtui tai ei tapahtunut mutta olet kyllä hommannut itsellesi melkoisen maineen tuolla työpaikassa. Toivottavasti se ei kantaudu poikkiksen korviin...

[/quote]

Mä en nukkunut kahden kesken kenenkään kanssa vaan yksin. Mies kävi huoneessa ja häipyi. Enkä todellakaan pidä uskottavana, että aikuiset miehet tuovat toisiaan "panolle". Eiköhän ne hoida itse omat juttunsa. Sen miehen ei edes pitänyt olla tulossa. Hän on sitä paitsi kihloissa eikä siksi kerro mitään muille. Ei mulla ole mitään mainetta. V. 2013 nainen ei saa "mainetta", jos harrastaa seksiä. Kukaan ei tiedä. Mä olen hoitanut hommani hyvin ja saanut paljon kiitosta.

ap

Vierailija
114/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 22:53"]

[/quote]

Minuakin kiinnostaisi tietääkö poikkis että vaadit avioehdon ? Vai oletko sittenkin luopunut siitä ? Jos poikkis ei tiedä vielä niin saattaa käydä niin että häät peruuntuu viimeisellä viikolla kun poikkis ei suostu allekirjoittamaan sittenkään tuota avioehtoa (ai niin mutta ethän sinä kehtaisi perua häitä joten sitten mentäisiin naimisiin ilman...).

[/quote]

En ole luopunut avioehdosta. Se ei ole vaihtoehto. Faija sanoi jossain vaiheessa juttelevansa meidän käytännöistä. En muuten ole kysynyt, onko asia tullut esille. Hehän kyllä tapaavat toisiaan.

ap

Vierailija
115/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain aikaisemmassa ketjussa vaan myönsit ettei tuo mies ole tainnutkaan olla hiljaa siitä teidän panosta... Siksi tuli mieleeni että joku voisi tietää jos kerta mies on kertonut.

Sitäpaitsi en vieläkään ymmärtänyt miksi tuo mies oli asunnollasi vielä senkin jälkeen kun muut työkaverit lähti ???????

Hyväksyisitkö jos kihlattusi olisi vastaavalla tavalla juopuneena kaksistaan naisen kanssa ja vielä niin että pari viikkoa aikaisemmin kihlattusi olisi pettänyt tämän naisen kanssa sinua ??

Ehkä ymmärrät itsekkin ettei käytöksesi ollut fiksua koska et uskalla sitä kertoa kihlatullesi... (vaikka sinun mukaan ei tapahtunut juuri mitään niin olen varma että kihlattusi mielestä jo tuollaiseen tilanteeseen antautuminen oli liikaa plus se mitä kamarissa tapahtui ENNENKUIN passitit miehen sieltä pois. Jos olet varma että olen väärässä niin koetappa kertoa asia kihlatullesi... jos uskallat...

Vierailija
116/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 23:06"]

[/quote]

[/quote]

En ole luopunut avioehdosta. Se ei ole vaihtoehto. Faija sanoi jossain vaiheessa juttelevansa meidän käytännöistä. En muuten ole kysynyt, onko asia tullut esille. Hehän kyllä tapaavat toisiaan.

ap

[/quote]

Isäsi varmaan huolehtii että avioehto allekirjoitetaan ennen naimisiin menoa. Ja jos ei kirjoiteta niin häät peruuntuu... Oletko ajatellut että näinkin voi käydä.  Se voisi olla pelastuksesi ? Silloinhan syy ei olisi "sinun".

Vierailija
117/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 23:07"]

Jossain aikaisemmassa ketjussa vaan myönsit ettei tuo mies ole tainnutkaan olla hiljaa siitä teidän panosta... Siksi tuli mieleeni että joku voisi tietää jos kerta mies on kertonut.

Sitäpaitsi en vieläkään ymmärtänyt miksi tuo mies oli asunnollasi vielä senkin jälkeen kun muut työkaverit lähti ???????

Hyväksyisitkö jos kihlattusi olisi vastaavalla tavalla juopuneena kaksistaan naisen kanssa ja vielä niin että pari viikkoa aikaisemmin kihlattusi olisi pettänyt tämän naisen kanssa sinua ??

Ehkä ymmärrät itsekkin ettei käytöksesi ollut fiksua koska et uskalla sitä kertoa kihlatullesi... (vaikka sinun mukaan ei tapahtunut juuri mitään niin olen varma että kihlattusi mielestä jo tuollaiseen tilanteeseen antautuminen oli liikaa plus se mitä kamarissa tapahtui ENNENKUIN passitit miehen sieltä pois. Jos olet varma että olen väärässä niin koetappa kertoa asia kihlatullesi... jos uskallat...

[/quote]

Taisi olla silloin turha epäilys, että mies olisi kertonut mitään. Hän ei jäänyt yksin asuntooni. Fiksuinta olisi ollut sanoa etukäteen, että hänen ei ole sopivaa tulla mun yksityisasuntooni, mutta se ei tullut mulla mieleen. Uskon, että kihlattuni olisi tyytyväinen, että mä lähetin miehen pois. Eikä ehtinyt tapahtua paljonkaan. Mä olin uninen, joten siksi meni hetkinen. Ja se olin minä, joka lopetti sen, ja mä olen siitä tosi tyytyväinen.

ap

Vierailija
118/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 23:06"]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Isäsi varmaan huolehtii että avioehto allekirjoitetaan ennen naimisiin menoa. Ja jos ei kirjoiteta niin häät peruuntuu... Oletko ajatellut että näinkin voi käydä.  Se voisi olla pelastuksesi ? Silloinhan syy ei olisi "sinun".

[/quote]

Huolehtii ja se on mulle ok, koska siitä on mulle etua välittömästi. Eikä asiaa jätetä viime tippaan. Sen kirjoittaminen myös todistaa epäilijöille, että kihlattuni on tosissaan mun kanssani.

ap

Vierailija
119/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:32"]

Minä en voisi hyväksyä.

Eikö noilla huumeiden vastaisilla sivustoilla ole vinkkejä mistä tunnistaa, silmistä, hajusta jne.

Tietysti voisit myös kysyä mieheltä ja pyytää että sinun mielenrauhan takia kävisi testeissä heti seuraavana päivänä kanssasi.

En kyllä uskaltaisi perustaa perhettä jos toinen käyttäisi aineita. Ja koska perhe on minulle tosi tärkeä asia menisi siis mies vaihtoon vaikka muuten olisikin ihana.

[/quote]

Mun ongelmani on nyt se, että me olemme olleet pitkään eri paikkakunnilla, enkä ole päässyt tarkkailemaan merkkejä. Mies on luvannut, että lopettaa sen, mutta nyt en ole ollut "vahtimassa". Olen vain kuunnellut hänen ääntään ja huomannut vanhoja tuttuja piirteitä.

ap

[/quote]

Siis lastensuojeluhan on nimenomaan LASTEN SUOJELUA. Ap, jos miehesi näyttää niitä vanhoja piirteitään, ei hän kyllä lopeta "viihdekäyttöään", varsinkaan stressaavassa tilanteessa, saattaa paeta siihen. Toki jos hänet herätetään siitä pois, jää sitten nuoruuden piikkiin. Mutta vaadi tekoja, lupauksia voivat kaikki antaa. Toivon joka tapauksessa teille kaikkea parasta; ennen kuin perhettä perustatte ota huomioon tilanne, mahdolliset ongelmat kannattaa hoitaa kuntoon puolin ja toisin...

Vierailija
120/138 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 23:01"]

Ei mulla ole mitään mainetta. V. 2013 nainen ei saa "mainetta", jos harrastaa seksiä.

ap

[/quote]

Älä nyt viitsi olla lapsellinen. Sä et edes ole Suomessa, ota huomioon että monissa muissa maissa tilanne poikkeaa paljon Suomen tilanteesta. Ja jopa Suomessa voi hyvinkin tulla ns. mainetta, yhä edelleen, jos harrastelee leväperäisesti seksiä kollegoiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi