Nuo äijät tuossa Selviytyjissä on ÄLLÖTTÄVIÄ!
Ilkeitä, munattomia paskahousuja. Vaikken Piiasta mitenkään erityisen paljon tykkääkään, niin voi helvetti!
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 08:41"]
Siis mitä se Jarkko on tehnyt? Mä olen koko ajan tykännyt hänestä ja nyt on viimeisin jakso katsomatta.
[/quote]
No katso ihmeessä ensin.
http://www.katsomo.fi/?treeId=33011096
Minusta on ihan ymmärrettävää, että ärsytti olla Piian kanssa kaksin leirissä. Piia juoni koko ajan kaikkien kanssa, ei kukaan kaipaa lähelleen epärehellistä ihmistä..! Jokainen sai kuulla Piialta mä haluan pelata sun kanssa tätä peliä, ja valehteli mm. Heinille törkeästi että HANNA ehdotti naisten liittoa: 3 naista finaaliin, vaikka itse ehdotti sitä Hannalle.
Ihan sama tilanne jos vaikka mummo tekee kuolemaa ja lupailee että kyllä minä sinulle Maija jätän koko perintöni, ja kappas sitten huomataankin että mummo sanonut ihan samaa KAIKILLE, niin pikkuisen saattaa ärsyttää.
JOS Piialla olisi älliä ollut, olisi luonut itselleen YHDEN tavan millä haluaa pelata, ja olisi sitten sen mukaan toiminut, olisi sitten mennyt syveen tai saveen. On ihan turha kumarrella joka suuntaan, koska samaan aikaan näyttää toisille peppua.
Miten KUKAAN voisi luottaa ihmiseen joka on KAIKILLE puhunut yhtä sun toista ja ristiin myös ja valehdellut että se sano näin ja mitä aattelet, ja jäänyt kiinni noista. On aika kuvaavaa, että myös ns. vastustaja heimo inhosi Piiaa, vaikka heille hänestä olisi ollut hyötyä, tuollaista ei ole varmaan koskaan aiemmin millään kausilla nähty? Yleensä ihmiset koittavat roikkua "viimeisessä oljenkorressa kiinni" viimeiseen saakka.
Naurettavia vanhoja ukkoja. Harmi että yksi noista kolmesta voittaa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 16:59"]
Hoh-hoh, olettepas te nyt tekopyhiä ja ah, niin hyviä ihmisiä. Kokeilkaapas mennä noihin olosuhteisiin 40 päiväksi ja voittajalle luvassa 50 000,- (joo, ei ole paljon) Uskallan väittää, että näkemyksenne muuttuisi aikalailla.
[/quote]
Paitsi että jenkeissä se palkinto on miljoona dollaria (!!) ja siltikään siellä ei nähdä vastaavia rimanalituksia! Kyllä kertoo karua kieltä meidän suomalaisten mielenlaadusta tämä pahansuopa ilkeily. Ahneutemme sokaisee meidät jo pienenkin rahasumman ollessa kyseessä - varmaan olisi riittänyt jo tonninkin palkkio noille urpoille syyksi alistaa kanssakilpailija maan rakoon - ja silloin unohdamme ne alkeellisetkin päälleliimatut käytöstavat, joita tavallisesti pyritään noudattamaan.
Tulee ihan mieleen tälläkin palstalla käsitelty Ikean ale-lampaantalja -tapaus, jossa aikuiset (ja tuskin kovin vähävaraiset) ihmiset runtelivat ja haukkuivat rumilla nimityksillä toisiaan saadakseen itselleen mahdollisimman monta aletaljaa haalittua. Ja entäs se Gigantin keissi, jossa joku joutui ihan terkkariin paikattavaksi kun ihmiset ryntäsivät hakemaan alennettuja digibokseja..
Hävettää olla suomalainen!
[/quote]
Raha on tärkeintä maailmassa
Tuli kyllä niin paljon mielipiteitä tätä ketjua lueskellessa!
Olen nainen. En todellakaan ole Jarkko enkä Jani enkä kukaan heidän tutuistaan. Enkä usko että täällä kukaan muukaan on. Kirjotustyyli liian av:maista...
Mutta, ainoat ketkä ansaitsee voiton, on Jani ja Jarkko. Pelannut todella hyvin, kaikki tiesi että tämä on peliä kun mukaan lähti. Kun ohjelmaa alettiin mainostamaan tv:ssä, siinä näkyi kilpailijoiden kommentteja, jotain "nyt saadaan ihan luvan kanssa valehella ja puukottaa selkään". ELI KAIKILLA OLI TIEDOSSA PELIN LUONTO.
Ennen parru-tehtävää, Heikki sanoi, että se kellä on parhaat hermot, kellä kantti kestää, voittaa(tai jotain). Piialla ei kestäny, tippu siitä, voivoi, heikot ei pärjää.
Heini on aika turha, siivellä päässyt tuonne asti. Piian naamakin jo on niin vastenmielinen, että ei kestä kattoa, ja ne hirveät mummopöksyt aina jalassa..
Kyse ei ollut Piiasta henkilönä vaan tietynlaiselle kouluttamattomalle sovinistimiehelle keski-ikäinen nainen = sylkykuppi.
HÖPÖHÖPÖ. Naiset aina vetää esiin syrjintäkortin. Tosiasiassa tämä Pia vaan ärsytti kaikkia ja halusivat sen ulos.
Niin ja olen itse nainen.
Minuakin inhottaa Jarkon käytös ja myös Janin, sillä idea kai oli alunperin hänen. Mutta eniten ottaa päähän kisan naisten peesaaminen. Miksi ovat tuollaisia höynäytettäviä. Olisivat tehneet omia ratkaisujaan ja käyttäneet omia aivojaan. Häpeän naisten puolesta!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:25"]
Minusta on ihan ymmärrettävää, että ärsytti olla Piian kanssa kaksin leirissä. Piia juoni koko ajan kaikkien kanssa, ei kukaan kaipaa lähelleen epärehellistä ihmistä..! Jokainen sai kuulla Piialta mä haluan pelata sun kanssa tätä peliä, ja valehteli mm. Heinille törkeästi että HANNA ehdotti naisten liittoa: 3 naista finaaliin, vaikka itse ehdotti sitä Hannalle.
Ihan sama tilanne jos vaikka mummo tekee kuolemaa ja lupailee että kyllä minä sinulle Maija jätän koko perintöni, ja kappas sitten huomataankin että mummo sanonut ihan samaa KAIKILLE, niin pikkuisen saattaa ärsyttää.
JOS Piialla olisi älliä ollut, olisi luonut itselleen YHDEN tavan millä haluaa pelata, ja olisi sitten sen mukaan toiminut, olisi sitten mennyt syveen tai saveen. On ihan turha kumarrella joka suuntaan, koska samaan aikaan näyttää toisille peppua.
Miten KUKAAN voisi luottaa ihmiseen joka on KAIKILLE puhunut yhtä sun toista ja ristiin myös ja valehdellut että se sano näin ja mitä aattelet, ja jäänyt kiinni noista. On aika kuvaavaa, että myös ns. vastustaja heimo inhosi Piiaa, vaikka heille hänestä olisi ollut hyötyä, tuollaista ei ole varmaan koskaan aiemmin millään kausilla nähty? Yleensä ihmiset koittavat roikkua "viimeisessä oljenkorressa kiinni" viimeiseen saakka.
[/quote]
Ei mikään oikeuta kiusaamista.
Amerikan selviytyjissä suurin osa kilpailijoista toimii noin, yrittää liittoutua kaikkien kanssa, siltikään ketään ei aleta kiusata.
Mikään kenenkään ihmisen ominaisuus ei oikeuta kiusaamista. Kiusaaminen on väärin.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 04:35"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:25"]
[/quote]
Ei mikään oikeuta kiusaamista.
Amerikan selviytyjissä suurin osa kilpailijoista toimii noin, yrittää liittoutua kaikkien kanssa, siltikään ketään ei aleta kiusata.
Mikään kenenkään ihmisen ominaisuus ei oikeuta kiusaamista. Kiusaaminen on väärin.
[/quote]
Mitään laitonta ei ole tapahtunut. Joten se on täysin hyväksyttyä. Mitäs on sellainen ihminen että kukaan ei hänestä pidä
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:42"]
Piian naamakin jo on niin vastenmielinen, että ei kestä kattoa, ja ne hirveät mummopöksyt aina jalassa..
[/quote]
Muuten samaa mieltä sun kanssa, mutta stringeissäkö siellä pitäis olla? Mä päinvastoin oon ihmetellyt että miten noilla mimmeillä ei ole kunnollisia asuja vaan jotkut auringonottobikinit.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 00:34"]
Jos olisin jarkon vaimo, en ottaisi takaisin tai jos hetkellisen tunnepuuskan takia ottaisin, niin aika äkkiä jättäisin. sika. Mutta peluri ja jääkylmä on janikin, joka videopuhelussa kertoi vaimolleen muka rakastavansa tätä. pah, se mitään rakkaudesta tiedä, paitsi itserakkaudesta.
[/quote]
No, mikäs feministi sinä olet.
Jarkko ja Janihan ovat parhaimmat pelaajat. Heidän ansiosta suomen selvityjät oli onnistunut ohjelma. Mielestäni nämä tyypit olivat reiluja, ainoastaan he kohteli Piia vähän huonommin, mutta Piia kyllä sen ansaitsi. Yleensä hyvät pelaajat ( fyysisesti vahvat) , käyvät tuiputtamaan muita hyviä pois mutta Jarkko ja Jani piti yhtä loppuun saakka. Mahtavaa! Toivottavasti Jenkit ottaisivat mallia tästä!
Vielä parempi kausi tämä olisi ollut jos se Janne olisi tiputettu ensimmäisessä äänestyksessä ulos, eikä sitä olisi tarvinnut katsella niin kauaa. Ja valitettavasti vielä kerran joutuu kuuntelemaan kun se auvaa turpansa... blaah!
Siis mitä se Jarkko on tehnyt? Mä olen koko ajan tykännyt hänestä ja nyt on viimeisin jakso katsomatta.