Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonosta työkaverista pääsee

Vierailija
28.05.2026 |

eroon kun käy tekemässä loputtomasti valituksia. Valehtelu myös sallittua. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saattaa itse päästä työpaikasta eroon, samalla toki siitä työkaveristakin.

Vierailija
2/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lukenut narsistin pelikirjaa. Onneksi olkoon kyttä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä saattaa itse päästä työpaikasta eroon, samalla toki siitä työkaveristakin.

Ei vaan porukalla kun tekee valituksia niin pääsee huonosta työkaverista eroon. 

Vierailija
4/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti aina kerää hovin. Se ei aina ole tyhmälle narsistille uskollinen.

Vierailija
5/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti sun kaltaisia on. Kannattaa kuitenkin pysyä totuudessa ja tarkastella omaakin tekemistä. 

Vierailija
6/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsee eroon elämää katkerammasta juoposta?

Vierailija
7/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valivalivakittaa? Onko se hyvän työtoveruuden merkki?

Ei ole.

Mieluummin ihan suoraan voi puhua mieluummin, kuin tehdä tuollaisia raukkamaisia joukolla jonkun selän takana jupatuksia ja valituksia.

Vierailija
8/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin v-maisesta pomosta eroon kun kirjasin hänen tekemänsä vääryydet ja menin omistajalle kertomaan. Pomosta tuli entinen pomo. 

Tosin tuon jälkeen oli välillä vähän kiusallista olla samassa työpaikassa entisen pomon kanssa :D

Vierailija
9/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porukalla valittajat on niin huonoja työkavereita, että voivat joukolla lähteä lätkimään. Kyllä niitä parempia tulee. 

Vierailija
10/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti sun kaltaisia on. Kannattaa kuitenkin pysyä totuudessa ja tarkastella omaakin tekemistä. 

Tässä on nyt vain yhdestä henkilöstä kyse. Muiden tekemisissä ei ole mitään väärää. 

Vierailija
11/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti ei pääse muuta kuin sitä kautta, että tulee itse irtisanotuksi.

Jotkut vain ovat pomon tai jopa työnantajan suojeluksessa. Arvostetaan esimerkiksi pitkää työuraa samassa tehtävässä ja siinä sivussa hyväksytään se, että tämä henkilö kiusaa nuorempia kollegoitaan. "Emmä oo mitään huomannut!" sanoo pomo, jos yrittää ottaa puheeksi.

Vierailija
12/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vain ovat pomon tai jopa työnantajan suojeluksessa. Arvostetaan esimerkiksi pitkää työuraa samassa tehtävässä ja siinä sivussa hyväksytään se, että tämä henkilö kiusaa nuorempia kollegoitaan. "Emmä oo mitään huomannut!" sanoo pomo, jos yrittää ottaa puheeksi.

Pitkän linjan konkari on yleensä vain taakka työyhteisölle. Muka tekevinään. Ei jaksa sellaista ihmistä 

Vierailija
13/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkän linjan konkari on yleensä vain taakka työyhteisölle. Muka tekevinään. Ei jaksa sellaista ihmistä 

Kannattaa keskittyä omaan tekemiseen. Ja anna myös toisen tehdä työnsä rauhassa. Hyvä työkaveri osaa arvostaa toista ja sitä sinä et taida osata.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän