Huonosta työkaverista pääsee
eroon kun käy tekemässä loputtomasti valituksia. Valehtelu myös sallittua.
Kommentit (13)
Olet lukenut narsistin pelikirjaa. Onneksi olkoon kyttä!
Vierailija kirjoitti:
Siinä saattaa itse päästä työpaikasta eroon, samalla toki siitä työkaveristakin.
Ei vaan porukalla kun tekee valituksia niin pääsee huonosta työkaverista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä saattaa itse päästä työpaikasta eroon, samalla toki siitä työkaveristakin.
Narsisti aina kerää hovin. Se ei aina ole tyhmälle narsistille uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti sun kaltaisia on. Kannattaa kuitenkin pysyä totuudessa ja tarkastella omaakin tekemistä.
Miten pääsee eroon elämää katkerammasta juoposta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valivalivakittaa? Onko se hyvän työtoveruuden merkki?
Ei ole.
Mieluummin ihan suoraan voi puhua mieluummin, kuin tehdä tuollaisia raukkamaisia joukolla jonkun selän takana jupatuksia ja valituksia.
Pääsin v-maisesta pomosta eroon kun kirjasin hänen tekemänsä vääryydet ja menin omistajalle kertomaan. Pomosta tuli entinen pomo.
Tosin tuon jälkeen oli välillä vähän kiusallista olla samassa työpaikassa entisen pomon kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukalla valittajat on niin huonoja työkavereita, että voivat joukolla lähteä lätkimään. Kyllä niitä parempia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti sun kaltaisia on. Kannattaa kuitenkin pysyä totuudessa ja tarkastella omaakin tekemistä.
Tässä on nyt vain yhdestä henkilöstä kyse. Muiden tekemisissä ei ole mitään väärää.
Pääsääntöisesti ei pääse muuta kuin sitä kautta, että tulee itse irtisanotuksi.
Jotkut vain ovat pomon tai jopa työnantajan suojeluksessa. Arvostetaan esimerkiksi pitkää työuraa samassa tehtävässä ja siinä sivussa hyväksytään se, että tämä henkilö kiusaa nuorempia kollegoitaan. "Emmä oo mitään huomannut!" sanoo pomo, jos yrittää ottaa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vain ovat pomon tai jopa työnantajan suojeluksessa. Arvostetaan esimerkiksi pitkää työuraa samassa tehtävässä ja siinä sivussa hyväksytään se, että tämä henkilö kiusaa nuorempia kollegoitaan. "Emmä oo mitään huomannut!" sanoo pomo, jos yrittää ottaa puheeksi.
Pitkän linjan konkari on yleensä vain taakka työyhteisölle. Muka tekevinään. Ei jaksa sellaista ihmistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkän linjan konkari on yleensä vain taakka työyhteisölle. Muka tekevinään. Ei jaksa sellaista ihmistä
Kannattaa keskittyä omaan tekemiseen. Ja anna myös toisen tehdä työnsä rauhassa. Hyvä työkaveri osaa arvostaa toista ja sitä sinä et taida osata..