Olenko rasisti jos kiellä romania tulemasta katsomaan myytävänä olevaa autoani?
Kommentit (28)
Ei, vaan tervettä itsesuojeluvaistoa.
Mä möin yhden auton romaaneille. Oikein hyvin meni.
Älä kiellä. Sanot vain aina että ehdotettu aika ei sovi. Olet matkoilla tms.
Älä vaan myy man neille. Seuraavalla viikolla tulee autolastillinen porukkaa pihallesi vaatimaan hinnanalennusta kun autossa on 'vikaa'.
Kerran yksi romani pyysi minua mukaan henkiseksi tueksi kun se meni ostamaan autoa. Se oli sitä 1% parempaa väkeä heikäläisistä. Aina vähän säälittää sen osa kun muu osa heimosta perseilee.
Hampaat hampaista karmaaa siitä tulee kun auton varastaa tai myy varastettua . Mooses .
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan myy man neille. Seuraavalla viikolla tulee autolastillinen porukkaa pihallesi vaatimaan hinnanalennusta kun autossa on 'vikaa'.
Ei pelota ollenkaan. Vedän m annea kuokkaan...
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan koeajolle laske
Miksei??
Mooses käskyt käy kimppuun yhwh suuttuu kun varastettua pitää omanaan. Raamattu.
Malliesimerkki kokemukseen perustuvasta suhtautumisesta.
Itse myisin kenelle vaan, mutta kannattaa miettiä uhriutumisen määrää, jos vaikka alettaisiin turhasta valittaa jälkikäteen. Eli ei identiteettivammaisille kannata myydä.
Miehen pahat teot kostetaan sen omalle pojalle . Yhwh tietää . Jahve kostaa .
Kyllä Valteen ja Veijoon voi luottaa! Pertti on muuten vain katsomassa että asiat sujuu.
Ole ylpeästi rasisti ja käske painua v_ttuun!
Ootte vienyt suomen rahaa venäläisille ja Aasia arabeille . Tuoko ne sieltä sieltä rahaa sulle?
Kieltäisin. Ostakoot kaaransa muualta.
Näin videon kun Valte haki enonsa rekasta polttoainetta. Alkoi uhkailla selkään saamisella, kun sukulaisuutta kyseenalaistettiin.
Juu
Malliesimerkki rasismista