Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Mä kyllä ymmärrän mitä tää matkailijatyyppi tarkoittaa, vaikken tykkää keskustelun vihaisesta ja syyttelevästä sävystä.
Myös mun mielestä ois osuvampaa sanoa "matkailu on ihanaa/hauskaa/luksusta/rentouttavaa/jännittävää" kuin että se olisi avartavaa.
Toki se sanonta "matkailu avartaa" on omiaan silloin kun puhutaan ihmisestä joka on täysin jumiutunut omaan pieneen piiriinsä, ei ymmärrä tai halua ymmärtää muita ihmisiä tai maailmaa, tai suhtautuu vihamielisesti kaikkeen oman elinpiirin ulkopuolella. Silloin voi kehottaa että "matkailu avartaa" tarkoittaen että "vois silmät avautua, voisit ymmärtää uusia näkökulmia". Tuossa merkityksessä olen itse aikoinaan sanonnan omaksunut ja itsekin vähän oudoksunut sellaista "me lähetään taas joulukuussa sinne Mallorcalle Virtasten luokse, kun matkailu avartaa!!".
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ymmärrän mitä tää matkailijatyyppi tarkoittaa, vaikken tykkää keskustelun vihaisesta ja syyttelevästä sävystä.
Myös mun mielestä ois osuvampaa sanoa "matkailu on ihanaa/hauskaa/luksusta/rentouttavaa/jännittävää" kuin että se olisi avartavaa.
Toki se sanonta "matkailu avartaa" on omiaan silloin kun puhutaan ihmisestä joka on täysin jumiutunut omaan pieneen piiriinsä, ei ymmärrä tai halua ymmärtää muita ihmisiä tai maailmaa, tai suhtautuu vihamielisesti kaikkeen oman elinpiirin ulkopuolella. Silloin voi kehottaa että "matkailu avartaa" tarkoittaen että "vois silmät avautua, voisit ymmärtää uusia näkökulmia". Tuossa merkityksessä olen itse aikoinaan sanonnan omaksunut ja itsekin vähän oudoksunut sellaista "me lähetään taas joulukuussa sinne Mallorcalle Virtasten luokse, kun matkailu avartaa!!".
Lol. Sanoisin näin että sinulla on vihamielinen sävy minkään kritisoimista kohtaan. Eli kylvät täällä kritiikkivihaa. Kannattaisiko vähän miettiä miksi?
Eiköhän pointtisi tullut jo selväksi. :)
Palattaisiinko nyt ketjun alkuperäiseen aiheeseen?
ewww kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästys, frisbeegolf, rantalentopallo, tietokonepelit, golf, sukellus miehellä vastenmielisiä, koska kertovat tietynlaisista arvoista
Avaisitko, että millaisista arvoista?
Pääasiassa röyhkeiden nousukkaiden harrastuksia ovat golf ja metsästys. Myös thriatlon, ultrajuoksu ja maraton menevät tähän samaan pätijöiden sarjaan. Empatiakyky ja metsästys sulkevat täysin pois toisensa. Frisbeegolfia harrastaa tosi häiriintyneet tapaukset, tunnen lajin harrastajia, idioottimainen laji muutenkin. Tietokonepelejä pelaavat lapselliset, läskit ja epäsosiaaliset. Rantalentopalloa pelaavat pinnalliset. Sukellus on aikaavievä, vaarallinen, pinnallinen ja kallis harrastus.
Ja mitähän tää neiti Näppärä itse mahtaa harrastaa? Pyllyn pyöritystä ja ankkahuulien kuvaamista instaan?
Luultavasti juurikin sitä.
Lukemista, shakkia, retkeilyä luonnossa, balettia, pilatesta, taidetta.
Vierailija kirjoitti:
Monilla metsästys. Miksi ihmeessä? Eikö metsästetty liha ole eettisempää kuin tehotuotettu liha?
Jotenkin vain se, että haluaa itse tappaa eläimiä niin, että ne saattavat jäädä kitumaankin, kertoo erilaisesta moraalista. Ei tulisi mieleenkään ampua eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki se sanonta "matkailu avartaa" on omiaan silloin kun puhutaan ihmisestä joka on täysin jumiutunut omaan pieneen piiriinsä, ei ymmärrä tai halua ymmärtää muita ihmisiä tai maailmaa, tai suhtautuu vihamielisesti kaikkeen oman elinpiirin ulkopuolella. Silloin voi kehottaa että "matkailu avartaa" tarkoittaen että "vois silmät avautua, voisit ymmärtää uusia näkökulmia". Tuossa merkityksessä olen itse aikoinaan sanonnan omaksunut ja itsekin vähän oudoksunut sellaista "me lähetään taas joulukuussa sinne Mallorcalle Virtasten luokse, kun matkailu avartaa!!".Lol. Sanoisin näin että sinulla on vihamielinen sävy minkään kritisoimista kohtaan. Eli kylvät täällä kritiikkivihaa. Kannattaisiko vähän miettiä miksi?
Voin toki miettiä :) kiitos kritiikistä ja hyvää iltaa!
Sellainen vakava fitness-harrastaminen, että salilla on oltava päivittäin ja syöminen on millintarkkaa. Kaikki pitää laskea ja mitata ja aina pitää päästä seuraavaan tavoitteeseen.
Mikä hyvänsä mikä vie jatkuvasti kaiken tai suurimman osan vapaa-ajasta.
Fitness, kehonrakennus, paini, nyrkkeily,
Vierailija kirjoitti:
Monilla metsästys. Miksi ihmeessä? Eikö metsästetty liha ole eettisempää kuin tehotuotettu liha?
Kyllä mut ku ei metsästäjät metsästä tuon takia vaan siksi että on kivaa päästä räiskimään aseilla ja tappamaan. Ja kyllä ne samat metsästäjät ostaa marketista possua ja pekonia, niitä ei kun ei saa ilmatteeks metästä. Siksi metsästys on kuvottavaa, enkä vois ikinä olla parisuhteessa metsästystä harrastavan kanssa.
Pelaaminen eli pleikkari ja vastaavat. Myös uhkapelaaminen ja penkkiurheilu on turn off. Ja pahin kaikista tosiaan tuo mukaharrastaminen eli mies harrastaa salilla käyntiä = on kk-jäsenyys mutta ei käy siellä koskaan. Tai harrastaa pyöräilyä = kallis pyörä, jota käyttää niin harvoin, että kevyt 20km lenkki saa jalat kramppaamaan.
Turn on olis kalastus, purjehdus, lenkkeily, kokkaus, matkailu (erikoisemmat kohteet ja vaikka hostellit. Ei mikään ranta- tai kaupunkiloma. Boring!)
Metsästys on mulle turn off enkä ikinä olisi metsästäjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en yksinkertaisesti halua miestä joka kykenee ampumaan eläimiä. Harrastaa eläinten tappamista. Kuvottavaa, en ikinä ottaisi tuollaista miestä. En myöskään halua, että niitä aseita pyörii yhtään missään lähettyvillä tai omassa kodissa. Inhoan aseita enkä halua ihmistä joka käyttää aseita. Joku poliisin ammatti on vähän eri asia.
Kotoilu, feministinen kirjallisuus ja pihtailu.
Juominen, tupakointi, televison katselu ja laiskottelu on paja turn off. Liikuntaa pitäisi kaikkien harrastaa edes kävelyn ja kuntosalin muodossa koska muuten ihmisestä muodostuu vanhemmiten raihnainen ja ylipainoinen valittaja.
Vierailija kirjoitti:
No naisella varmaan joku painonnosto, fitness, kamppailulajit.
Miehellä baletti yms tanssiin liittyvä tai puutarhanhoito...
Tapailet siis sekä miehiä että naisia? Jos puhut yleisesti, olet todellakin hakuteillä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka vie mieheltä kaiken vapaa-ajan ja rahat. Erityisen pitkä miinus tulee siitä, jos harrastukseen liittyy oluen juonti ja kaverit. Näille miehille harrastus kavereineen on ykkönen ja naiselle jää ne rippeet, jos jostain syystä harrastukseen ei pääse. Miehestä ei saa ikinä seuraa minnekään eikä hän voi koskaan luvata, että lähtee päivänä x jonnekin, koska siihen voi tulla jotain parempaa. Tällaisia harrastuksia on mm. autonrassaus ja muutenkin autourheilu, metsästys ja kalastus.
Golf on myös tällainen laji.
Vierailija kirjoitti:
Golf
Miksi?
Voi pieni. Sulla ei nyt rahkeet vain riitä asian seuraamiseen. Sinä luulet että kysymys on 'onko matkailu kivaa ja rentouttavaa'. Totta kai se on. Se ei vain ollut tässä puheenaihe. Kukaan ei muutu pelkästä rentoutumisestä valaistuneemmaksi ihmiseksi tai sitten bordelleista tulee buddhia ulos tasaiseen tahtiin.
Älkää ihmiset olko tekopyhiä. Rentoutuminen on kivaa. Se ei ole hyve. Se on vain kivaa.