Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
naisella sisustus, muoti, somettaminen, viinit ja matkustelu
wqq kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla metsästys. Miksi ihmeessä? Eikö metsästetty liha ole eettisempää kuin tehotuotettu liha?
No jos ei vaikka syö lihaa lainkaan tai muuten vaan halua olla eläimiä harrastuksenaan tappavan henkilön kanssa suhteessa? Ja joku voi muuten vaan pitää typeränä harrastuksena, samalla lailla kuin vaikka jotain lintubongaustakin.
Minä en taasen koskaan voisi seurustella vegaanin kanssa, total turn-off
Itse olen kasvissyöjä ja mulle eläinrakas vegaanimies taas olisi täydellinen turn on!
lukeminen, käsityöt, "ajankohtaisten aiheitten" seuraaminen ja muu nössö rillipääjuttu naisella, luontoharrastukset ja muu piperrys
Vierailija kirjoitti:
Metsästystä ja/tai kalastusta harrastavan miehen kanssa en voisi olla. Myös esimerkiksi purjehdus olisi voinut olla liikaa erottava harrastus, koska itselläni ei ole sen paremmin osaamista, kiinnostusta kuin varaakaan purjehdusretkiin.
Jos kaverisi purjehtii, oppisit vähitellen itsekin olemalla mukana. Se ei tule kalliiksikaan.
VIdeopelien pelaaminen ja telkkarin töllöttäminen tuntitolkulla. Joku pari tuntia viikossa pelien ääressä ja muutaman suosikkisarjan seuraaminen vielä ok, mutta enempää en kyllä jaksaisi katselle. Mieluummin mies, joka harrastaa kulttuuria, lukee, liikkuu luonnossa, matkustelee, urheilee, kokkailee...
naisella kaikki muu liikunta paitsi naiselliset lajit. turn on: tanssi, voimistelu. turn off: joku paini tai muu kamala, voimailulajit. cross fit naiset ovat kamalia miehennäköisiä. harmittaa jos hyvä naama on mennyt pilalle kun kehosta on tehty miehen näköinen. typerä trendilaji LOPETTAKAA NAISET jättäkää lihaksenne pieniksi kiitos. jotkut itämaiset hörhöilykamppailulajit. ei mies halua että nainen osaa tapella tai siis luulee osaavansa, painakaa se päähänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästystä ja/tai kalastusta harrastavan miehen kanssa en voisi olla. Myös esimerkiksi purjehdus olisi voinut olla liikaa erottava harrastus, koska itselläni ei ole sen paremmin osaamista, kiinnostusta kuin varaakaan purjehdusretkiin.
Jos kaverisi purjehtii, oppisit vähitellen itsekin olemalla mukana. Se ei tule kalliiksikaan.
Rakastan merta, joten purjehdus olisi mitä ihanin harrastus. Itsellä ei ole varaa, mutta kyllä mielelläni lähtisin seilaamaan jos olisi mahdollisuus.
Yksi naispuolinen kaveri harrastaa kuulemma lenkkeilyä, uimista ja piirtämistä. Noh, koska olen aina ollut heikkona taiteellisiin naisiin, niin kysyin, mitä hän on viimeksi piirtänyt. Kuulemma puoli vuotta sitten oli tehnyt värikkään kauriin canvas-kankaalle. Juu, taitavahan hän on, mutta jos kerran puolessa vuodessa maalaa jotain ja kutsuu harrastukseksi...
Sama juttu liikunnan kanssa, kuulemma lukiossa oli ollut aktiivisempi uimari, nykyään käy pari kertaa kuussa polskuttelemassa. Ja lenkeillä olemme käyneet yhdessä, mutta se on lähinnä kävelyä puistoissa, koska tupakointi on pilannut hänen hapenottokykynsä täysin ja hengästyy jo pienestä juoksusta. Mutta nätti ja laiha on, se tekee kait hänestä liikunnallisen. 😅
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielteinen lenkkeilijä olisi kyllä pahinta mihin vosiin törmätä.
Lenkkeily on loppujen lopuksi aika vähän aikaa vievä harrastus koska voi lähteä kotiovelta suoraan lenkille eikä tarvitse sitä ennen siirtyä harrastuspaikkaan.
Minulle turn off olisi se jos nainen alkaisi kyttäämään harrastukseeni (tuo yllämainittu) käyttämääni aikaa ja kitisemään että se on pois yhteisestä ajasta. Teinirakastuneelta voin ymmärtää tuon mutta en kolmekymppiseltä naiselta. Sitäpaitsi lenkkeilyn varjolla en ryyppää enkä ole öitä pois kotoa poislukien ehkä Tukholman maraton.
Monelle naiselle tuntuu kyllä olevan turn off mun ”luiseva vähärasvainen” kroppa, mutta kyllä se monille sporttisille naisille on kelvannut.
Melkein kaikki käy, mutta huomasin, että golfia ja purjehdusta harrastavat miehet sivuutin Tinderissä, sellainen henkinen espoolaisuus siis turn offina. Voi olla, että jos tutustuttais muuta kautta niin nuokaan ei haittaisi.
Kuulin jokin aika sitten, että on olemassa harrastus, missä pyritään saamaan auton bassoilla mahdollisimman kova ääni. Niillä autoilla ei siis nähtävästi tehdä muuta kuin tuoteta sitä kovaa meteliä. :D Se voisi olla turnoff.
Muutenkin autourheilu ei itseäni juurikaan kiinnosta, joten sitä intohimoisesti harrastavalla miehellä ja minulla tuskin olisi paljon yhteistä. Toinen turnoff harrastus on tavoitteellinen kehonrakennus vai mikä fitness se nykyään on. Tavallinen salillakäyminen taas on plussaa. Tietokoneella pelaaminenkaan ei nyt suoranaisesti nosta pisteitä, mutta kohtuullisessa määrin menettelee.
Eläinten, erityisesti koirien kanssa touhuaminen on vähän niin ja näin.
Omat kokemukset koiraihmisten kanssa seurustelusta vaihtelevia aikalailla samoista syistä kun tuolla aiemmin oli joku kommentoinut, että harrastus ja eläimen suorananinen palvominen riistäytyy käsistä monilla naisilla joilla koiria kotona.
Itse pidän koirista ja oikeastaan muistakin kotieläimistä, mutta en ottaisi itse lemmikkiä ja en toivoisi yhteiseen kotiinkaan.
Kamppailulajit ja #fitnesslyfe on kans siinä ja siinä. Riippuu kai paljon myös persoonasta ja siitä miten paljon harrastus dominoi päivittäistä arkea. (Esim saliherutukuset IG:ssä joka treenin jälkeen on aika nou nou.)
Kamppailulajit nyt vaan puhtaasti siitä syystä, että omien kokemusten perusteella niitä aktiivisesti harrastavat naiset on usein melko aggressiivisen luontoisia ja konfliktin hakuisia muillakin elämän osa-alueilla. Ei tietenkään pidä paikkaansa kaikkien kohdalla, mutta omat kokemukset on tähän asti olleet em. suuntaisia.
T: M28
Vierailija kirjoitti:
Naisella matkustelu ja eläimet.
Etenkin jos matkustelu tarkoittaa "ulkomaat ovat intohimoni"-naisia joilla on pakkomielle päästä ulkomaille mahdollisimman usein ja jauhaa niistä matkoista non-stop.
Eläinhullu, etenkin koirahullut, valtava turn-off koska niitä eläimiä palvotaan ja paijataan kuin jumalhahmoja.
No me ei ainakaan sitten tultaisi toimeen, koska olen erittäin eläinrakas ja mielelläni lähtisin vaikka useammaksi vuodeksi matkustelemaan ympäri maailmaa. Lemmikkiä ei kyllä tällä hetkellä ole, koska ei olisi reilua lemmikkiä kohtaan olla koko ajan matkassa.
Vierailija kirjoitti:
Eläinten, erityisesti koirien kanssa touhuaminen on vähän niin ja näin.
Omat kokemukset koiraihmisten kanssa seurustelusta vaihtelevia aikalailla samoista syistä kun tuolla aiemmin oli joku kommentoinut, että harrastus ja eläimen suorananinen palvominen riistäytyy käsistä monilla naisilla joilla koiria kotona.
Itse pidän koirista ja oikeastaan muistakin kotieläimistä, mutta en ottaisi itse lemmikkiä ja en toivoisi yhteiseen kotiinkaan.
Kamppailulajit ja #fitnesslyfe on kans siinä ja siinä. Riippuu kai paljon myös persoonasta ja siitä miten paljon harrastus dominoi päivittäistä arkea. (Esim saliherutukuset IG:ssä joka treenin jälkeen on aika nou nou.)
Kamppailulajit nyt vaan puhtaasti siitä syystä, että omien kokemusten perusteella niitä aktiivisesti harrastavat naiset on usein melko aggressiivisen luontoisia ja konfliktin hakuisia muillakin elämän osa-alueilla. Ei tietenkään pidä paikkaansa kaikkien kohdalla, mutta omat kokemukset on tähän asti olleet em. suuntaisia.
T: M28
Jokaisen naisen kannataisi muuten opetella jonkin verran kamppailulajeja, ihan vain itsepuolustuksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Twerkkaus. Seurustelin erään naisen kanssa joka harrasti sitä. Joka hemmetin välissä sitä piti hehkuttaa ja persettä vatkata, siis ihan kavereiden illanistujaisissakin. Kaverin vaimo samanlainen. Varmasti hyvä harrastus mutta kovaan ääneen siitä jauhaminen tunnusti siltä että halusivat vain huomioo ja miesten mielenkiinnon.
Toisaalta: sinä ja kaverisi kiinnostuitte noista naisista eli vähän voi vilkaista peiliinkin...
Matelijat, liskot ja jyrsijät.
Pakkomielteinen lenkkeilijä olisi kyllä pahinta mihin vosiin törmätä.