Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?

Vierailija
03.07.2020 |

Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.

Kommentit (1882)

Vierailija
141/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka vie mieheltä kaiken vapaa-ajan ja rahat. Erityisen pitkä miinus tulee siitä, jos harrastukseen liittyy oluen juonti ja kaverit. Näille miehille harrastus kavereineen on ykkönen ja naiselle jää ne rippeet, jos jostain syystä harrastukseen ei pääse. Miehestä ei saa ikinä seuraa minnekään eikä hän voi koskaan luvata, että lähtee päivänä x jonnekin, koska siihen voi tulla jotain parempaa. Tällaisia harrastuksia on mm. autonrassaus ja muutenkin autourheilu, metsästys ja kalastus.

Golf on myös tällainen laji.

No eikä ole. Mistä tahansa lajista saa halutessaan tuollaisen.

Vierailija
142/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily kellä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastus joka on oikeastaan elämäntapa. Tällainen henkilö olettaa että kumppani kiinnostuu siitä myös sekä viettää samalla lailla kaiken vapaa-ajan yhdessä tässä "harrastuksessa". Ei ole paljoa liikkumatilaa kompromisseille saatikka sille että kokeiltaisiin sen toisen lempiharrastuksia. Fanaattisille harrastajille - olipa kyseessä sitten pleikkaripelaajat, kalastajat taikka muusikot - ei kiitos.

Vierailija
144/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko

Vierailija
145/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodaus tai ihan mikä tahansa urheilulaji kuten jalkapallo, sähly ym ja videopelit

N19

Vierailija
146/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys, jääkiekko, larppaus, penkkiurheilu, moottoriurheilu.

Vierailija
147/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyykkyvatkaus

Ja puhtaampaa tulee kyykyssä.

Vierailija
148/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydystä ja päästä -kalojenrääkkäys.

Vierailija
149/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välineurheilu. Se että hankitaann kallista merkkivermettä ja varustetta ja oikeasti käytetään niitä pari kolme kertaa kuukaudessa/vuodessa. Tai kuvitellaan, että tietyssä imagossa voi olla vasta oikea harrastaja.

Vierailija
150/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva saada näihin myös perustelut mukaan. Kerron ennakkoluulojani koskien miesten harrastuksia:

Fanaattinen salimakeilu = pinnallinen, mahdollisesti lisäksi aggressiivinen höyrypää

Postimerkkeily = rautakanki takalistossa, emotionaalisesti rajoittunut ja ehkä myös jotenkin perverssi

Tietokonepelejä monta tuntia päivässä = naisvihamielinen, sulkeutunut, tai jos ei niin parhaimmillaankin tylsä

Liveroolipelaaminen = tossukkamainen perässävedettävä mies, jolle kumppani edustaa äidin korviketta

Jalkapallo ja jääkiekko = laumasieluinen höyrypää, jolle kaverien mielipiteet ovat kaikki kaikessa

Golf =  statustietoinen jäykistelijä, jonka kanssa elämä on tylsää kun täytyy ylläpitää kaikenlaisia kulisseja

Darts, biljardi ja muut baarilajit = persoonaton, tapettiin hukkuva mies joka tykkää kaljoittelusta

Tuo aiemmin ketjussa ollut frisbeegolf-kommentti oli mielenkiintoinen. En itse tunne lajin harrastajia enkä olisi ikinä arvannut, että ovat jotenkin epäilyttäviä. :D

Vierailija
151/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla metsästys. Miksi ihmeessä? Eikö metsästetty liha ole eettisempää kuin tehotuotettu liha?

Kyllä mut ku ei metsästäjät metsästä tuon takia vaan siksi että on kivaa päästä räiskimään aseilla ja tappamaan. Ja kyllä ne samat metsästäjät ostaa marketista possua ja pekonia, niitä ei kun ei saa ilmatteeks metästä. Siksi metsästys on kuvottavaa, enkä vois ikinä olla parisuhteessa metsästystä harrastavan kanssa.

Minä taas en pystyisi olemaan naisen kanssa, joka yleistää kaikki harrastusta x harrastavat samanlaisiksi ajattelematta ollenkaan sitä, että joukossa on erilaisia persoonia. Todella kapeakatseista. Miten aikuinen ihminen voi ajatella näin mustavalkoisesti? Älä hyvä ihminen jaottele ja tuomitse ihmisiä heti kättelyssä sen perusteella, että tekevät asiaa x. Tutustu ihmiseen ja juttele. Saatat joskus yllättyä.

Minä syön vain itse metsästämääni riistaa. En osta pekonia tai possua. Haluan suosia lähiruokaa ja siksi metsästän lihani. Vegaaninen ruokavalio on vaikea koostaa niin, että pystyisin suosimaan vain lähiruokaa. Minä ajattelen myös ilmastoa ja mielestäni on parempi syödä välillä riistaa kuin kaukaa lennätettyä soijaa, jonka vuoksi on hakattu ties miten paljon sademetsiä.  

Joku kommentoi, että nautin eläinten tappamisesta. En nauti. Uskokaa tai älkää, kunnioitan luontoa. Se, että metsästän lihaa ravinnokseni ei tarkoita sitä, että nauttisin eläinten tappamisesta. Minä väitän, että kunnioitan luontoa ja eläimiä enemmän kuin moin kaupunkilainen, joka omistaa lemmikin miettimättä ollenkaan sen luonnollisia vaistoja tai tarpeita. 

T. Aiempi metsästävä mies

Vierailija
152/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bodaus tai ihan mikä tahansa urheilulaji kuten jalkapallo, sähly ym ja videopelit

N19

Kertoisitko mitä harrastuksia hyväksyisit?

Vierailija
153/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily, dokaaminen, lumilautailu/laskettelu, surffaus, jääkiekko, golf, vaellus, moottoriurheilu, fanaattinen pyöräily/juoksu/salilla pumppaaminen eli yhteenvetona kaikki paljon aikaa tai rahaan vievä/muuta elämää määrittävä/vaarallinen

Vierailija
154/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manga ja sarjakuvat. Anime ja supersankarielokuvat ei ole edes pahoja verrattuja noihin.

Vierailija
155/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokonepelaaminen, varsinkin rumalla, isolla RGB pöytätietsikalla... Myös muut videopelit on aika pahoja, varsinkin switchillä marioilut ja pleikkarilla crashit ja muut... Aikuistenhan tulisi pelata pelejä, missä käytetään aivoja... Kuten shakkia tai pasianssia.

Vierailija
156/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larppaaminen 🙄

Vierailija
157/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva saada näihin myös perustelut mukaan. Kerron ennakkoluulojani koskien miesten harrastuksia:

Fanaattinen salimakeilu = pinnallinen, mahdollisesti lisäksi aggressiivinen höyrypää

Postimerkkeily = rautakanki takalistossa, emotionaalisesti rajoittunut ja ehkä myös jotenkin perverssi

Tietokonepelejä monta tuntia päivässä = naisvihamielinen, sulkeutunut, tai jos ei niin parhaimmillaankin tylsä

Liveroolipelaaminen = tossukkamainen perässävedettävä mies, jolle kumppani edustaa äidin korviketta

Jalkapallo ja jääkiekko = laumasieluinen höyrypää, jolle kaverien mielipiteet ovat kaikki kaikessa

Golf =  statustietoinen jäykistelijä, jonka kanssa elämä on tylsää kun täytyy ylläpitää kaikenlaisia kulisseja

Darts, biljardi ja muut baarilajit = persoonaton, tapettiin hukkuva mies joka tykkää kaljoittelusta

Tuo aiemmin ketjussa ollut frisbeegolf-kommentti oli mielenkiintoinen. En itse tunne lajin harrastajia enkä olisi ikinä arvannut, että ovat jotenkin epäilyttäviä. :D

Tämä kyllä kertoi enemmän sinusta kuin mainitsemiasi asioita harrastavista miehistä. Ennakkoluuloisia ihmisiä kannattaa välttää ettei joudu mahdollisesti elämään sellaisen ihmisen kanssa ja tuntemaan myötähäpeää hänen puolestaan.

Vierailija
158/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla metsästys. Miksi ihmeessä? Eikö metsästetty liha ole eettisempää kuin tehotuotettu liha?

Kyllä mut ku ei metsästäjät metsästä tuon takia vaan siksi että on kivaa päästä räiskimään aseilla ja tappamaan. Ja kyllä ne samat metsästäjät ostaa marketista possua ja pekonia, niitä ei kun ei saa ilmatteeks metästä. Siksi metsästys on kuvottavaa, enkä vois ikinä olla parisuhteessa metsästystä harrastavan kanssa.

Minä taas en pystyisi olemaan naisen kanssa, joka yleistää kaikki harrastusta x harrastavat samanlaisiksi ajattelematta ollenkaan sitä, että joukossa on erilaisia persoonia. Todella kapeakatseista. Miten aikuinen ihminen voi ajatella näin mustavalkoisesti? Älä hyvä ihminen jaottele ja tuomitse ihmisiä heti kättelyssä sen perusteella, että tekevät asiaa x. Tutustu ihmiseen ja juttele. Saatat joskus yllättyä.

Minä syön vain itse metsästämääni riistaa. En osta pekonia tai possua. Haluan suosia lähiruokaa ja siksi metsästän lihani. Vegaaninen ruokavalio on vaikea koostaa niin, että pystyisin suosimaan vain lähiruokaa. Minä ajattelen myös ilmastoa ja mielestäni on parempi syödä välillä riistaa kuin kaukaa lennätettyä soijaa, jonka vuoksi on hakattu ties miten paljon sademetsiä.  

Joku kommentoi, että nautin eläinten tappamisesta. En nauti. Uskokaa tai älkää, kunnioitan luontoa. Se, että metsästän lihaa ravinnokseni ei tarkoita sitä, että nauttisin eläinten tappamisesta. Minä väitän, että kunnioitan luontoa ja eläimiä enemmän kuin moin kaupunkilainen, joka omistaa lemmikin miettimättä ollenkaan sen luonnollisia vaistoja tai tarpeita. 

T. Aiempi metsästävä mies

Itsekkin metsästän pienriistaa ja käyn kalassa.

Mikään ei vois olla rentouttavampaa.

On myös samalla hyvää liikuntaa kun tulee käveltyä koiran kanssa pitkiä lenkkejä metsällä millon minkäki perässä.

Samalla tulee myös riistanhoitotyötä tehtyä eli supeja tulee toisinaan käytyä ampumassa jotta metsäkanalintu kannat pysyvät edes siedettävällä tasolla.

Moni ei ymmärrä vaan ostavat lihansa kaupasta mutta jos ei ymmärrä niin siinähän ei ymmärrä.

Ei se metsästys ole pelkkää ampumista ja tappamista vaan sillä myös pidetään luonnon kantoja tasapainossa ja hävitetään myös haitallisia vieraslajeja. Tai pyritään hävittämään että alkuperänen eläinkanta pysyisi elinvoimasena eikä häviä kokonaan.

Sama kauriissa. Sieltä hävitetään ne heikoimmat yksilöt eikä koskaan johtavaa pukkia ellei satu olemaan jo liian vanha jollonka pääsee nuorempi ja elinvoimasempi pukki valtaan.

Tästä huolimatta riittää perheelle hyvin aikaa vaikka millon kävelen vapa olalla pitkin jokien varsia tai veneellä pitkin järviä vetämässä uistimia tai millon pyssy olalla pitkin metsiä koiran kanssa.

Toisinaan myös lähdetään lapsien kanssa vene ja kalaretkelle mutta pääasiassa se on mun oma juttu ja mun omaa aikaa.

Toiset käy baarissa ryyppäämässä ja toiset salilla ja toiset vatkaa persettä peilin edessä ja pyörii tangossa mutta toi on mun juttu.

Baarissa juokseminen on varmasti kalliimpaa.

Noi harrastukset ei tarvitse käytännössä ku alkupääoman ja sitte se on lähestulkoon ilmasta.

Vierailija
159/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoluepolitiikka, kämyily

Vierailija
160/1882 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä mitään ei saisi harrastaa. Ihan ku se olisi niiltä pois jos ei istu kotona kattelemassa telkkaria ja huokailemassa kun ei sieltä mitään tule