Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
No naisella varmaan joku painonnosto, fitness, kamppailulajit.
Miehellä baletti yms tanssiin liittyvä tai puutarhanhoito...
Mulle olisi kummat tahansa alkuperäisessä ja ekassa vastauksessa ihan mieluisia deittikumppanin harrastuksia :D mä sanon catch-and-release-kalastus
Naisella laskuvarjohyppy, koska minulla on huonoja kokemuksia sitä harrastavasta naisesta.
Metsästävää miestä en haluaisi. Eikä autojen ropeltaminen ja jääkiekon kyttääminenkään mitään varsinaista plussaa anna, etenkään ensimmäinen. Moottoripyörä olisi täysin turn-off.
Kulttuuriharrastukset olisivat enemmän mieleeni. Esimerkiksi edellä mainittu tanssi ei haittaisi lainkaan.
Videopelit, lautapelit. Niiden tuottaminen on ok.
Fitness yms. kehonrakennus, tilaa vievän skeidan keräily ja juopottelu
Naisella lemmikkinä jyrsijät, en kyl tiedä lasketaanko harrastukseksi
Ottaisin mieluusti metsästävän miehen. Saisi laatulihaa pöytään ilman eläinrääkkäystä.
Minusta noissa kummassakaan ei harrastuksena ole mitään vikaa, mutta monilla nuo toimii vaan hyvänä tekosyynä kitata kaljaa.. Silloin nimittäin kaljanjuonti on se harrastus ja se on kaikista pahin turn-off.
Kaikkea saa harrastaa mun puolesta
Twerkkaus, tankotanssi ja burleski
M39
Monilla metsästys. Miksi ihmeessä? Eikö metsästetty liha ole eettisempää kuin tehotuotettu liha?
Sellainen, joka vie mieheltä kaiken vapaa-ajan ja rahat. Erityisen pitkä miinus tulee siitä, jos harrastukseen liittyy oluen juonti ja kaverit. Näille miehille harrastus kavereineen on ykkönen ja naiselle jää ne rippeet, jos jostain syystä harrastukseen ei pääse. Miehestä ei saa ikinä seuraa minnekään eikä hän voi koskaan luvata, että lähtee päivänä x jonnekin, koska siihen voi tulla jotain parempaa. Tällaisia harrastuksia on mm. autonrassaus ja muutenkin autourheilu, metsästys ja kalastus.
Twerkkaus yms. voimaantuminen ja tötöily
Lautapelit, miniatyyrit, roolipelit