Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Golf
Miksi?
Saattoi tarkoittaa myös automallia, eli Wolksvagen Golfia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla metsästys. Miksi ihmeessä? Eikö metsästetty liha ole eettisempää kuin tehotuotettu liha?
Kyllä mut ku ei metsästäjät metsästä tuon takia vaan siksi että on kivaa päästä räiskimään aseilla ja tappamaan. Ja kyllä ne samat metsästäjät ostaa marketista possua ja pekonia, niitä ei kun ei saa ilmatteeks metästä. Siksi metsästys on kuvottavaa, enkä vois ikinä olla parisuhteessa metsästystä harrastavan kanssa.
Minä taas en pystyisi olemaan naisen kanssa, joka yleistää kaikki harrastusta x harrastavat samanlaisiksi ajattelematta ollenkaan sitä, että joukossa on erilaisia persoonia. Todella kapeakatseista. Miten aikuinen ihminen voi ajatella näin mustavalkoisesti? Älä hyvä ihminen jaottele ja tuomitse ihmisiä heti kättelyssä sen perusteella, että tekevät asiaa x. Tutustu ihmiseen ja juttele. Saatat joskus yllättyä.
Minä syön vain itse metsästämääni riistaa. En osta pekonia tai possua. Haluan suosia lähiruokaa ja siksi metsästän lihani. Vegaaninen ruokavalio on vaikea koostaa niin, että pystyisin suosimaan vain lähiruokaa. Minä ajattelen myös ilmastoa ja mielestäni on parempi syödä välillä riistaa kuin kaukaa lennätettyä soijaa, jonka vuoksi on hakattu ties miten paljon sademetsiä.
Joku kommentoi, että nautin eläinten tappamisesta. En nauti. Uskokaa tai älkää, kunnioitan luontoa. Se, että metsästän lihaa ravinnokseni ei tarkoita sitä, että nauttisin eläinten tappamisesta. Minä väitän, että kunnioitan luontoa ja eläimiä enemmän kuin moin kaupunkilainen, joka omistaa lemmikin miettimättä ollenkaan sen luonnollisia vaistoja tai tarpeita.
T. Aiempi metsästävä mies
Itsekkin metsästän pienriistaa ja käyn kalassa.
Mikään ei vois olla rentouttavampaa.
On myös samalla hyvää liikuntaa kun tulee käveltyä koiran kanssa pitkiä lenkkejä metsällä millon minkäki perässä.
Samalla tulee myös riistanhoitotyötä tehtyä eli supeja tulee toisinaan käytyä ampumassa jotta metsäkanalintu kannat pysyvät edes siedettävällä tasolla.
Moni ei ymmärrä vaan ostavat lihansa kaupasta mutta jos ei ymmärrä niin siinähän ei ymmärrä.
Ei se metsästys ole pelkkää ampumista ja tappamista vaan sillä myös pidetään luonnon kantoja tasapainossa ja hävitetään myös haitallisia vieraslajeja. Tai pyritään hävittämään että alkuperänen eläinkanta pysyisi elinvoimasena eikä häviä kokonaan.
Sama kauriissa. Sieltä hävitetään ne heikoimmat yksilöt eikä koskaan johtavaa pukkia ellei satu olemaan jo liian vanha jollonka pääsee nuorempi ja elinvoimasempi pukki valtaan.
Tästä huolimatta riittää perheelle hyvin aikaa vaikka millon kävelen vapa olalla pitkin jokien varsia tai veneellä pitkin järviä vetämässä uistimia tai millon pyssy olalla pitkin metsiä koiran kanssa.
Toisinaan myös lähdetään lapsien kanssa vene ja kalaretkelle mutta pääasiassa se on mun oma juttu ja mun omaa aikaa.
Toiset käy baarissa ryyppäämässä ja toiset salilla ja toiset vatkaa persettä peilin edessä ja pyörii tangossa mutta toi on mun juttu.
Baarissa juokseminen on varmasti kalliimpaa.
Noi harrastukset ei tarvitse käytännössä ku alkupääoman ja sitte se on lähestulkoon ilmasta.
Näin juuri. Hyvä, että selvensit vielä tuota kanta-asiaa. Se unohtui.
Larppaaminen, salatut elämät, kaunarit, TIS ja kaikki muu sonta tv:stä. Spandex-perkele-pyöräily, vit.u mitä urpoja. Avoautot, pers..eiki. ä. Golffarit, osa kivoja, loput syvältä.
Bodaaja, en usko että meillä olisi mitään yhteistä. En edes törmää niihin missään vakiopaikoissani (kirjasto, pubi).
Kieltämättä on armollisempaa ampua hirvi kuin pitää kissaa yksiössä 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Videopelit, lautapelit. Niiden tuottaminen on ok.
Eli pitäisi työkseen olla pelien kanssa tekemisissä, mutta ei saa itse niitä kuitenkaan harrastaa? Tunnetko oikeasti ainuttakaan tuollaista?
Liiallinen salilla viihtyminen. Pari kertaa viikossa olisi vielä ihan ok, mutta mitään sikaniska-painonnostajaa tai bodaria en katselisi ollenkaan. En jaksaisi sitä loputonta makrojen kyttäämistä, järjettömiä ruokakauppalaskuja ("kato kun pitää saada tarpeeks prodee, muuten lähtee lihakset") ja narsistista itsensä tarkkailua.
Juominen on vieläkin pahempi "harrastus", sitä en katselisi ollenkaan. En jaksa ymmärtää mitä hehkeää on yli 25-vuotiaana vetää niin kovat kännit että herää keskellä päivää itselleen vieraasta puistosta, melkein tukehtuen omaan oksennukseensa samalla. Näitä juttuja sitten kerrotaan kuin mitäkin sankaritarinoita.
Oma puolisoni harrastaa pelaamista eri muodoissaan ja siinä ei ole mielestäni mitään vikaa, päinvastoin: ukko pysyy kotona paljon, ei tuhlaa älyttömiä summia jatkuvasti ja kärsivällisyys ym. hyveet kasvavat kun pelien kanssa on pakko sietää omaa keskeneräisyyttään. Ärsyttäähän se pelille rähiseminen joskus, mutta ei sitäkään jatkuvasti kuule.
Mua ei haittaa puolisoehdokkaan mikään harrastus. Hienoa, jos on jotain mikä ilostuttaa elämää. On kiva jos on joku yhteinenkin harrastus, mutta mitä vaan saa tehdä itsekseen.
Tennis, golf, purjehdus. Ellei sit oo oikeesti ammattilainen tai kilpaurheilija, eikä mikään elintasopelle esittäjä .
Ehdottomasti metsästys. Tai mikä tahansa missä ei kunnioiteta luontoa ja eläimiä.
Mä taas oon tyytyväinen siihen, että mun mies metsästää. Kalastaakin, mutta ei mitään pyydä ja vapauta -hommaa. Kasvattaa perunoita, porkkanoita, omenoita, herukoita jne. niin ettei tarvii kaupasta ostaa. Tietää mitä suuhun laittaa, kun omassa pellossa kasvatettua syö. Remppaa koneet ja kodin. Ja siinä sivussa bongailee lintuja.
Ei pelaa pleikkaa tai juo kaljaa, eikä oo tippaakaan juntti, öykkäri tai mitä näitä nyt on, vaan hyväkäytöksinen, viisas mies.
Vierailija kirjoitti:
Mökkeily, dokaaminen, lumilautailu/laskettelu, surffaus, jääkiekko, golf, vaellus, moottoriurheilu, fanaattinen pyöräily/juoksu/salilla pumppaaminen eli yhteenvetona kaikki paljon aikaa tai rahaan vievä/muuta elämää määrittävä/vaarallinen
Jos rahaa on paljon niin mitä haittaa, että siihen harrastukseen uppoaa myös paljon? Toki jos todella tiukoilla eletään niin sitten toki kannattaa miettiä tulisiko osa harrastukseen laitetuista laittaa johonkin muuhun. Juoksu on muuten erittäin edullinen harrastus, joka ei vie paljon aikaa.
Intohimoinen Formula 1 seuraaminen. Kesäviikonloput pilalla ja mihinkään ei voi sen takia lähteä. t. kokemusta on ( ex ja syystä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästys, frisbeegolf, rantalentopallo, tietokonepelit, golf, sukellus miehellä vastenmielisiä, koska kertovat tietynlaisista arvoista
Avaisitko, että millaisista arvoista?
Pääasiassa röyhkeiden nousukkaiden harrastuksia ovat golf ja metsästys. Myös thriatlon, ultrajuoksu ja maraton menevät tähän samaan pätijöiden sarjaan. Empatiakyky ja metsästys sulkevat täysin pois toisensa. Frisbeegolfia harrastaa tosi häiriintyneet tapaukset, tunnen lajin harrastajia, idioottimainen laji muutenkin. Tietokonepelejä pelaavat lapselliset, läskit ja epäsosiaaliset. Rantalentopalloa pelaavat pinnalliset. Sukellus on aikaavievä, vaarallinen, pinnallinen ja kallis harrastus.
Ja mitähän tää neiti Näppärä itse mahtaa harrastaa? Pyllyn pyöritystä ja ankkahuulien kuvaamista instaan?
Kiitos vaan kysymästä. Kirjoitan ja luen blogeja. Harrastan myös kynsien kasvattamista ja hiusten värjäystä. Päivitän myös tiuhaan instaa ja etsin kumppania tinderistä. Mitään hikoilua aiheuttavaa en voi tehdä koska hiki on ällöä.
Tutustuin joskus lupaavanoloiseen nuoreen mieheen. Jostain syystä kiinnostukseni lopahti samoin tein, kun hän kertoi harrastavansa moottorikelkkailua.
Videopelit tosi iso turn-off. Niin lapsellista, niin turhaa. Ja tämä on tosi yleistä nykyään ihan selkeästi aikuisilla miehilläkin. Siis iän puolesta. En halua wannabe-teiniä. N42
Kyllä se golf helposti saa ainakin isot miinukset, erityisesti jos sinne kentälle mennään siinä burberryn vaaleanpunaisessa pikeepaidassa jne. Tarkoitan siis niitä, jotka harrastavat golfia vain näyttääkseen, että on varaa tehdä niin ja muutkin "rikkaat" tekevät niin.
Tämä lähinnä sen takia, että minulla olisi todennäköisesti hyvin vähän yhteistä tämänkaltaisen henkilön kanssa.
Ei ole harrastus vaan elämäntapa mutta kasvissyöjän kanssa en halua seurustella. Liikaa löytyy porukasta ehdottomia, jopa fanaattisia ajatusmalleja ja tuomitsemista toisenlaisen elämäntavan omaavia ihmisiä kohtaan.