Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Yle näyttää Tätserin hautajaiset

Vierailija
17.04.2013 |

Eikö tuo tunneta yhtenä pahimmista riistäjistä

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 12:31"]

Eikö tuo tunneta yhtenä pahimmista riistäjistä

[/quote]

päin vastoin, hän nosti englannin talouden nousuun. mitä riistäjiin tulee, on meillä niidenkin hautajaisia näytetty töllössä, kuten Brezhnevin, hän oli julma diktaattori joka piti kansaansa vankina ja orjina.

 

[/quote]

Enpä usko, että on näytetty. Uutisoitu toki, mutta ei varmaankaan televisioitu kokonaan.

[/quote]

kyllä näytettiin, suomihan oli kommustien valassa silloin, isänikin oli demari, mutta ihan aivopesty kommari kuitenkin, silloin demaritkin halusivat sosialisoida kaiken yksityisomaisuuden kansalle (siis itselleen)

 

Vierailija
22/27 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan on sosialisoitu kaikki yksityisomistus! Tosin kyllä kai Suomen taloudella silti menee paremmin kuin Iso-Britannialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brezhnev oli suurvallan ja naapurimaan presidentti, totta kai senkin hautajaiset kuului näyttää. Merkkimies, vaikka olikin eri mieltä hänen toimistaan ja poliittisesta linjastaan.

PS: Suomihan ei kyllä todellakaan ollut "kommunistien vallassa" marraskuussa 1982. Kannattaa vaikkapa tarkistaa ensin, ennen kuin soittaa suutaan. Eduskunnassa oli keskusta-oikeistoenemmistö v. 1978 vaalien jäljiltä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Eduskunta

Hallitusta veti Kalevi Sorsa, eli hallitus oli demarijohtoinen, mukana kuitenkin myös oikeistosta RKP ja liberaalit (sekä Keskustapuolue ja SKDL) eli aivan laajapohjainen koalitio oli hallituksenakin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_valtioneuvosto

 

Vierailija
24/27 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 14:55"]

Brezhnev oli suurvallan ja naapurimaan presidentti, totta kai senkin hautajaiset kuului näyttää. Merkkimies, vaikka olikin eri mieltä hänen toimistaan ja poliittisesta linjastaan.

PS: Suomihan ei kyllä todellakaan ollut "kommunistien vallassa" marraskuussa 1982. Kannattaa vaikkapa tarkistaa ensin, ennen kuin soittaa suutaan. Eduskunnassa oli keskusta-oikeistoenemmistö v. 1978 vaalien jäljiltä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Eduskunta

Hallitusta veti Kalevi Sorsa, eli hallitus oli demarijohtoinen, mukana kuitenkin myös oikeistosta RKP ja liberaalit (sekä Keskustapuolue ja SKDL) eli aivan laajapohjainen koalitio oli hallituksenakin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_valtioneuvosto

 

[/quote]

se Brezhnev oli julma diktaattori joka massamurhasi kymmeniätuhansia toisinajattelijoita, kansalla ei ollut sananvapautta, kokoontumisvapautta, liikkumisen vapautta, omistamisen vapautta. he olivat diktaattorin orjia ja vankeja, eivät saaneet muuttaa pois omasta maastaan. se oli hirmuvalta, on häpeällitä että suomi oli niin rähmällään tuolle pahan impperiumille, eikä kaikki vieläkään pysty ymmärtämään sitä. sorrettu kansa kuitenkin nousi vastarintaan ja vapautui hetkeksi.

 

Vierailija
25/27 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 14:55"]

Brezhnev oli suurvallan ja naapurimaan presidentti, totta kai senkin hautajaiset kuului näyttää. Merkkimies, vaikka olikin eri mieltä hänen toimistaan ja poliittisesta linjastaan.

PS: Suomihan ei kyllä todellakaan ollut "kommunistien vallassa" marraskuussa 1982. Kannattaa vaikkapa tarkistaa ensin, ennen kuin soittaa suutaan. Eduskunnassa oli keskusta-oikeistoenemmistö v. 1978 vaalien jäljiltä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Eduskunta

Hallitusta veti Kalevi Sorsa, eli hallitus oli demarijohtoinen, mukana kuitenkin myös oikeistosta RKP ja liberaalit (sekä Keskustapuolue ja SKDL) eli aivan laajapohjainen koalitio oli hallituksenakin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_valtioneuvosto

 

[/quote]

se Brezhnev oli julma diktaattori joka massamurhasi kymmeniätuhansia toisinajattelijoita, kansalla ei ollut sananvapautta, kokoontumisvapautta, liikkumisen vapautta, omistamisen vapautta. he olivat diktaattorin orjia ja vankeja, eivät saaneet muuttaa pois omasta maastaan. se oli hirmuvalta, on häpeällitä että suomi oli niin rähmällään tuolle pahan impperiumille, eikä kaikki vieläkään pysty ymmärtämään sitä. sorrettu kansa kuitenkin nousi vastarintaan ja vapautui hetkeksi.

 

[/quote]

Tä? Nyt sä kyllä sekotat keskenään Stalinin ja Brezhnevin. Oli se totalitaarisen valtion presidentti, mutta niitä on olemassa aika paljon nykyäänkin... Leonidin suurimmaksi rikokseksi minä kyllä määrittäisin Tshekkoslovakian kansannousun kukistamisen 1968.

Ja ihan - kuten sanoin - riippumatta siitä, pitikö Leonidia moraalisesti huonona vai ei, niin pakko sunkin on myöntää, että se oli merkittävä eli vaikutti hitosti maailman poliittiseen olotilaan vallassaolovuosinaan.

Ja sen takia oli perusteltua näyttää hautajaiset. Kukin saattoi sitten tykönään miettiä, onko äijä suremisen arvoinen vai vihaamisen.

 

Vierailija
26/27 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 14:55"]

Brezhnev oli suurvallan ja naapurimaan presidentti, totta kai senkin hautajaiset kuului näyttää. Merkkimies, vaikka olikin eri mieltä hänen toimistaan ja poliittisesta linjastaan.

PS: Suomihan ei kyllä todellakaan ollut "kommunistien vallassa" marraskuussa 1982. Kannattaa vaikkapa tarkistaa ensin, ennen kuin soittaa suutaan. Eduskunnassa oli keskusta-oikeistoenemmistö v. 1978 vaalien jäljiltä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Eduskunta

Hallitusta veti Kalevi Sorsa, eli hallitus oli demarijohtoinen, mukana kuitenkin myös oikeistosta RKP ja liberaalit (sekä Keskustapuolue ja SKDL) eli aivan laajapohjainen koalitio oli hallituksenakin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_valtioneuvosto

 

[/quote]

se Brezhnev oli julma diktaattori joka massamurhasi kymmeniätuhansia toisinajattelijoita, kansalla ei ollut sananvapautta, kokoontumisvapautta, liikkumisen vapautta, omistamisen vapautta. he olivat diktaattorin orjia ja vankeja, eivät saaneet muuttaa pois omasta maastaan. se oli hirmuvalta, on häpeällitä että suomi oli niin rähmällään tuolle pahan impperiumille, eikä kaikki vieläkään pysty ymmärtämään sitä. sorrettu kansa kuitenkin nousi vastarintaan ja vapautui hetkeksi.

 

[/quote]

Tä? Nyt sä kyllä sekotat keskenään Stalinin ja Brezhnevin. Oli se totalitaarisen valtion presidentti, mutta niitä on olemassa aika paljon nykyäänkin... Leonidin suurimmaksi rikokseksi minä kyllä määrittäisin Tshekkoslovakian kansannousun kukistamisen 1968.

Ja ihan - kuten sanoin - riippumatta siitä, pitikö Leonidia moraalisesti huonona vai ei, niin pakko sunkin on myöntää, että se oli merkittävä eli vaikutti hitosti maailman poliittiseen olotilaan vallassaolovuosinaan.

Ja sen takia oli perusteltua näyttää hautajaiset. Kukin saattoi sitten tykönään miettiä, onko äijä suremisen arvoinen vai vihaamisen.

 

[/quote]

mä en näe Stalinissa ja Brezhnevissä enkä kommunistisessa/sosialistisessa sotilasdiktatuurissa/neuvostoliitossa mitään hyvää. kyllä niitä ihmisiä katosi aivan neuvostoliiton loppuajoille saakka, siis perestroikkaan ja glasnostiin, vaikkei ei niistä meillä uutisoitu.

en kyllä näe amerikkalaisessa rahademokratiassakaan kovin paljon hyvää, vakka antaakin kansalaiselle paljon vapauksia ja varallisuutta, hyvin suurelle osalle kansaa, kuitenkin isoraha hallitsee ja ohjailee kansalaisten mielipiteitä, esimerkkinä tästä on tv, missä ohjelmat/uutiset on valikoitu hyvin tarkoitushakuisesti ja johdattelevat kansalaisia kohti tiettyjä arvoja, aivan niin kuin meillä oli suomettumisen aikana, jossa uutisaiheet valikoitiin lähes aina neuvostoliiton eduksi ja länttä vastaan. amerikkalaisessä nuorille miehille suunnatuissa elokuvissa voi hyvin nähdä kuinka aseilla aina ratkaistaa ongelmat ja pelastetaan hyvät pahalta, uutisissa taas kerrotaan kuinka uudet asejärjestelmät säästävät ihmishenkiä ja yleinen suhtautuminen esim. fox-newsillä on, että aseet tuovat rauhaa. sitten nämä nuoret miehet voivat pelatessaan kokea kuinka tehokkaita nämä aseet ovat ja voivat vanhempien luottokorteilla ostaa tehokkaampia virtuaaliaseita. mikä ajatus tämän massiivisen manipulointikoneiston takana on. (nyt ollaan jo kaukana noista Maggien hautajaisista) kaikki kuitenkin nivoutuu yhteen. näin meitäkin ohjailtiin esimerkiksi tässä Margaret Thatcherin kysymyksessä aikanaan, useista eri lähteistä tuli lännen vastaista viestiä jne. suomalaiset eivät oikein tykkää ajatella, että meitäkin on manipuloitu ja että sen aikaansaannoksia voi vieläkin kuulla sosialistien suusta, jotka olivat niin pökerryksissään tuosta vasemmistohuumasta aikanaan.