Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä eronnut/yh: oletko löytänyt uuden kumppanin eron jälkeen?

Vierailija
11.03.2013 |

Sinä mahdollisesti eronnut yh! Onko kokemuksesi perusteella eronneella 35-vuotiaalla kahden koululaisen vanhemmalla oikeasti mahdollisuuksia löytää rinnalleen uutta miestä? Millaiset parisuhdemarkkinat tällaiselle naiselle on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole halunnut. On ollut yritystä muutaman kerran, mutta ei mua huvita. En ole tavannut ketään tarpeeksi kiinnostavaa, olen hyvin vaativa puolison suhteen. En viitsi tuhlata aikaani "ihan kivojen" miesten tapailuun, paitsi kavereina.

Vierailija
2/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin pitkään, mutta mies käytti vaan hyväkseen ja lopetin sen suhteen äskettäin. Ei kahden lapsen äidillä ole enää mitään mahdollisuuksia, eikä se mitä tuolla on tarjolla, kelpaa enää mulle. Olen mieluummin yksin kuin paskoissa suhteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa riippua ihan ihmistyypistä, jos kuulut edellä vastanneiden ihmistyyppiin, eli oikea negatiivisyyden ilmentymä, et taatusti löydä.

Jos suhtaudut itseesi ja ympäristöösi positiivisesti, nautit vapaudesta,harrastuksistasi ja sinulle tärkeistä asioista,pidät itsestäsi huolta ja ylipäänsä elämää arvossa, yksin tai yhdessä. Saat potkia huonoimpia ovelta ;)

Vierailija
4/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt :)

Erotessa olin kyllä hieman alle 25v. Kun sopiva mies tuli kohdalle eron jälkeen, lähdin suhteeseen ilman kiirettä tai vaatimuksia tai odotuksiakaan oikeastaan, vähän silleen että katsellaan nyt enkä halunnut ottaa suhdetta vakavasti alkuun.

Yli kolme vuotta olemme seurustelleet, tai avoliitossahan tässä nyt on oltu noin puoli vuotta, eli aika rauhallinen alku tuli otettua, en halunnut lapsellekkaan mitään hämmennystä. Tapailimme aluksi lapselta salaa kun halusin olla varma että mies ei ole mikään hetken huvi.

Näillä näkymin olen sitä mieltä, että kyllä eronnut löytää uuden onnen jos on itse siihen valmis ja sitä haluaa.

Vierailija
5/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydettiin toisemme jo ennen eroja ja toistemme takia erottiin entisistä.

Vierailija
6/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytää. Olen nelikymppinen kolmen lapsen yh, ja mulla ei ole ollut vaikeuksia löytää seuraa eron jälkeen. Tosin on vaikea löytää aikaa seurustelulle, kun on lapset, talo, työ, ja yritän itse myös aktiivisesti kuntoilla sekä opiskella lisää työn ohessa.

Joskus on kuitenkin aikaa...takana juuri ihana hotelli- ja hiihtovkl miesystävän kanssa :-). Yhteenmuutolla ei ole kiire. Tärkeintä on se, että elämässäni on aikuinen, joka tukee mua ja auttaa tarvittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi