Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit on vaan rumia, poikkeuksetta!

Vierailija
15.04.2013 |

En ole elämässäni yhtään kantajaansa kaunistavaa tatuointia nähnyt. HYI!

No ehkä ne on jossain tapauksissa jotain kannanottoja, en tiedä.

Kommentit (167)

Vierailija
101/167 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:33"]

Monikohan näistä anti-tatskaviesteistä on työttömän ja naisettoman, tunnetusti asiasta voimakkaita mielipiteitä omaavan ja palstalla lähes tauotta päivystävän, lassupaskan koneelta lähtöisin?

[/quote]

No sitähän et saa koskaan tietää. Ehkä kaikki, ehkä ei yksikään.

Vierailija
102/167 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 08:30"]

Ketjun aloittaja teki aloituksen ja meni nukkumaan, yllätyksekseni ketju olikin vielä ylhäällä. Täällähän on haukuttu tatskavastustajien hymiöt, kirjotustaidot ja sanavalinnat, joidenkin/jonkun "korkeatasoisen" tatskamamman toimesta. Aika kuumana käyvät....

No jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, piti sitten tatuointeja kauniina tai rumina. 

[/quote]Kuules vainoharhainen idiootti, jos mielestäsi ihmiset jakautuvat kahteen ryhmään, eli tatuoituihin ja tatuoimattomiin, niin sinun määritelmäsi mukaan kuulun sitten "teihin" (joskaan itse en missään nimessä ikinä halua samastua tollasten vähä-älyisten paskakasojen kanssa samaan joukkoon). Eli mitä tämä nyt "meistä" sitten kertoo, että kiinnitin huomioni tuohon kirjoitusvammaiseen aivokääpiövänkkääjään (so. tämä intohimoinen tatskavastustaja) ja hänen ala-arvoiseen argumentaatioonsa sekä onnettomaan kirjalliseen itseilmaisuunsa ja todennäköisesti sitäkin kovempaan humalatilaansa, minkä - ilmeisen oikeellisesti - päättelin johtuvan paitsi matalasta älykkyydestä myös huonosta koulutuksesta ja sosiaalisesta asemasta? En epäile hetkeäkään, ettetkö sinä olisi samalla tasolla hänen kanssaan, mutta totta, itseäni pidän teitä ylempitasoisena.

[/quote]

No kylläpä oletkin sivistynyt ihminen, kirjoitustapasi on todella tasokasta. Muiden ihmisten haukkuminen vainoharhaisiksi idiooteiksi, vähä-älyisiksi paskakasoiksi ja kirjoitusvammaisiksi aivokääpiävänkkääjiksi vain siksi, että he pitävät tatskoja rumina, antaa sinusta hienon kuvan. Loistavaa, onnea valitsemallasi tiellä, sitä tulet tarvitsemaan.

[/quote]Haista paska ja tapa ittes vitun idiootti :)

[/quote]

Tässä malliesimerkki tatuoidun naisen sivistystasosta :)

[/quote]Mä edelleenkin olen se ei-tatuoitu eli edustan paitsi itseäni, myös sinua :)

[/quote]

Tuskinpa vaan, epäilen että ihoparkasi on läpeensä täynnä rumaa söherrystä ja tekeydyt vain ei-tatuoiduksi pilataksesi meidän tatuoimattamien maineen :)

[/quote]Lääkkeet! Kyllä "me" olemme ihan itse maineemme pilanneet.

[/quote]

Hei, toi on jo aika väsynyttä. Yritä nyt päästä siitä yli, että monet pitävät tatskoja tosi rumina, et sinä heidän mielipidettään pysty muuttamaan vaikka haukkuisit kuinka vähä-älyisiksi paskakasoiksi ja tekeytyisit tatuoimattomaksi, joka haukkuu itseään. Tosi väsynyttä argumentointia. Taidanpa lähteä nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/167 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 08:30"]

Ketjun aloittaja teki aloituksen ja meni nukkumaan, yllätyksekseni ketju olikin vielä ylhäällä. Täällähän on haukuttu tatskavastustajien hymiöt, kirjotustaidot ja sanavalinnat, joidenkin/jonkun "korkeatasoisen" tatskamamman toimesta. Aika kuumana käyvät....

No jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, piti sitten tatuointeja kauniina tai rumina. 

[/quote]Kuules vainoharhainen idiootti, jos mielestäsi ihmiset jakautuvat kahteen ryhmään, eli tatuoituihin ja tatuoimattomiin, niin sinun määritelmäsi mukaan kuulun sitten "teihin" (joskaan itse en missään nimessä ikinä halua samastua tollasten vähä-älyisten paskakasojen kanssa samaan joukkoon). Eli mitä tämä nyt "meistä" sitten kertoo, että kiinnitin huomioni tuohon kirjoitusvammaiseen aivokääpiövänkkääjään (so. tämä intohimoinen tatskavastustaja) ja hänen ala-arvoiseen argumentaatioonsa sekä onnettomaan kirjalliseen itseilmaisuunsa ja todennäköisesti sitäkin kovempaan humalatilaansa, minkä - ilmeisen oikeellisesti - päättelin johtuvan paitsi matalasta älykkyydestä myös huonosta koulutuksesta ja sosiaalisesta asemasta? En epäile hetkeäkään, ettetkö sinä olisi samalla tasolla hänen kanssaan, mutta totta, itseäni pidän teitä ylempitasoisena.

[/quote]

No kylläpä oletkin sivistynyt ihminen, kirjoitustapasi on todella tasokasta. Muiden ihmisten haukkuminen vainoharhaisiksi idiooteiksi, vähä-älyisiksi paskakasoiksi ja kirjoitusvammaisiksi aivokääpiävänkkääjiksi vain siksi, että he pitävät tatskoja rumina, antaa sinusta hienon kuvan. Loistavaa, onnea valitsemallasi tiellä, sitä tulet tarvitsemaan.

[/quote]Haista paska ja tapa ittes vitun idiootti :)

[/quote]

Tässä malliesimerkki tatuoidun naisen sivistystasosta :)

[/quote]Mä edelleenkin olen se ei-tatuoitu eli edustan paitsi itseäni, myös sinua :)

[/quote]

Tuskinpa vaan, epäilen että ihoparkasi on läpeensä täynnä rumaa söherrystä ja tekeydyt vain ei-tatuoiduksi pilataksesi meidän tatuoimattamien maineen :)

[/quote]Lääkkeet! Kyllä "me" olemme ihan itse maineemme pilanneet.

[/quote]

Hei, toi on jo aika väsynyttä. Yritä nyt päästä siitä yli, että monet pitävät tatskoja tosi rumina, et sinä heidän mielipidettään pysty muuttamaan vaikka haukkuisit kuinka vähä-älyisiksi paskakasoiksi ja tekeytyisit tatuoimattomaksi, joka haukkuu itseään. Tosi väsynyttä argumentointia. Taidanpa lähteä nukkumaan.

[/quote]Kuinka monta kertaa pitää toistaa, etten a) ole tatuoitu b) yritä kieltää kenenkään oikeutta omaan mielipiteeseensä c) eikä mua vaivaa se, ettei joku tatuoinneista pidä. Sulla taas taas ei muuta sanottavaa ole ollutkaan kuin toi "on ne rumia, on ne rumia, usko pois on ne on ne on ne rumia!!!!!!11" -vänkytys.

Vierailija
104/167 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko lainata vain sen edellisen viestin (tai jopa vain tärkeimmän asian siitä), eihän tätä ketjua palstahullukaan jaksa lukea.

Vierailija
105/167 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyh. opetelkaa hyväksymään ihmiset sellaisina kuin ovat/haluavat olla.

Vierailija
106/167 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat rumia, ihan sairaan rumia. Hyväksyn toki ihmiset joilla on tatskoja, mutta rumia tatskat ovat silti. Minutkin pitää hyväksyä mielipiteineni.

Vierailija
107/167 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 23:07"]

Ne ovat rumia, ihan sairaan rumia. Hyväksyn toki ihmiset joilla on tatskoja, mutta rumia tatskat ovat silti. Minutkin pitää hyväksyä mielipiteineni.

[/quote]

Mutta etkai säkään niin tyhmä ole, että menisit jollekkin päin näköä sen sanomaan? Jos olet niin tyhmä, niin opettele käytöstapoja... Mielipiteet on ok, mutta täytyy olla hiukan tilannetajua niidenkin kanssa.

"-en mäkään hauku teijän kukkahattuja-"

t. tatskamamma

Vierailija
108/167 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 23:07"]

[/quote]

Mutta etkai säkään niin tyhmä ole, että menisit jollekkin päin näköä sen sanomaan? Jos olet niin tyhmä, niin opettele käytöstapoja... Mielipiteet on ok, mutta täytyy olla hiukan tilannetajua niidenkin kanssa.

"-en mäkään hauku teijän kukkahattuja-"

t. tatskamamma

[/quote]

En tietenkään mene haukkumaan niitä päin näköä. Eikä mulla ole kukkahattua sen takia, että tatskat ovat rumia. En tuomitse niiden ottamista enkä ihmisiä joilla niitä on, minun puolestani ottavat niitä niin paljon kuin haluavat vaikka joka paikkaan. Mutta ne ovat rumia.

Vierailija
109/167 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum: asia tässä tatska-asiassa on täsmälleen sama kuin lastenkin: meidän lapset ja toisten kakarat. Oma tatuointi on todella cool, hyvännäköinen, merkityksellinen jne, mutta toisten tatskat on säälittäviä mustetahroja. 

Eli ottakaa tatuointi jos itse siitä tykkäätte, mutta turha sellaisella on yrittää (hyvää) vaikutusta tehdä. 

Vierailija
110/167 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 22:34"]

[/quote]

En muuten minäkään.

Vierailija
111/167 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 22:43"]

voi voi kun moni teistä näkisi mitä vaatteiden alle kätkeytyy... moni tasokas nainen saattaa olla leimattu koko iholtaan

[/quote]

En oikein usko

Vierailija
112/167 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 01:38"]

Onneksi täällä ollaan kerrankin oikeilla jäljillä.

Tatskat ovat venäläisten linnakundien, japanilaisten yakuza-rikollisten, Välimeren maiden prostituoitujen ja vanhojen merimiesten juttu.

Suomalainen pumpulissa kasvanut nuorimies ei ole venäläinen linnakundi, vaikka kuinka leikkaisi päänsä kaljuksi. Tatuointi hänellä on säälittävä.

Nuorilla naisilla tatuoinnit ovat aina, siis poikkeuksetta, naurettavan rumia ja herättävät myötähäpeää. Mitä ihmettä yrittävätkään todistaa?

Ihan aidosti, jättäkää tatuoinnit ottamatta. Koska ne merkkaavat, kirjaimellisesti.

T. Tatuoimaton.

[/quote]

Olen samaa mieltä.

Vierailija
113/167 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 22:34"]

No ehkä ne on jossain tapauksissa jotain kannanottoja, en tiedä.

[/quote]

Lapsuudessani vain seiloreilla ja linnakundeilla oli tatuointeja, en kyllä tiedä miksi. Minusta ne olivat pelottavia silloin, enkä edelleenkään ole oppinut niistä pitämään. Eihän kaikesta tarvitse pitää? Ihminen on toki muutakin kuin pintansa, joten siihen pidänkö ihmisestä vai en tatuointien vierastamistani en suoraan ulota.

Kovasti ne ovat kuitenkin yleistyneet, joten ihan ei niille voi silmiään olla ummistamassakaan. :)

Vierailija
114/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä?

Meitä, joilla on tatuointeja, ei kiinnosta eikä liikuta tippaakaan se, että mitä mieltä muut ovat. Ei vois vähempää kiinnostaa tällainen ilmanaikuinen jatina.

Vierailija
115/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedätkö sinä mitä? Minua ei kiinnosta tippaakaan se, että sinua ei kiinnosta tippakaan mitä mieltä muut ovat :)

Vierailija
116/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 10:43"]

En ole blondi bubiruusu.Olen brunette ja ei ole keinoälyä se väri. Olen urheilullinen ja hoikka, bmi on 21 ja risat. Työskentelen esimies asemassa tehtaalla.En käytä juurikaan alkoholia,enkä tupakoi. Meidän suvun naisilla on kaikilla tatuointi, myös tyttärelläni joka on uskovainen.

Joten yleistykset voisi heittää romukoppaan.

[/quote]

Tästäpä tuli mieleeni että tunnen naispapin jolla uskonnollinen tatuointi yläselässä, oikein kaunis sellainen.

Vierailija
117/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 23:22"]

Olen samaa mieltä, yhtään kaunista tatuointia en ole nähnyt. Mielenkiinnolla odotan näkeväni kun vanhenemme, että miltä nämä nyt niin hienot tatuoinnit näyttävät sitten ryppyisellä ja kenties hieman roikkuvalla iholla...

Eikö niitä mietelauseita yms. voi painattaa vaikka t-paitaan tai muuhun vaatteeseen (vaatteet on mun aatteet -tyyliin ;), jos haluaa niitä kaikelle kansalle julki tuoda. Sitten on helpompi vaihtaa aatteita ja vaatteita.

[/quote]

Niinpä! Mennä nyt pilaamaan se kaunis kuusikymppisen naisen, selluliittinen ja ryppyinen iki-ihana iho tatsalla? :D Miettikääpä kun olette 90-vuotiaita mummoja ja teidän kauniissa nahkassanne on joku kamala ruusun kuva? Mahtaa harmittaa muuten niin täydellinen, kauniisti laskeutuva nahka, mutta se ruusu...:(

Vierailija
118/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 23:22"]

Olen samaa mieltä, yhtään kaunista tatuointia en ole nähnyt. Mielenkiinnolla odotan näkeväni kun vanhenemme, että miltä nämä nyt niin hienot tatuoinnit näyttävät sitten ryppyisellä ja kenties hieman roikkuvalla iholla...

Eikö niitä mietelauseita yms. voi painattaa vaikka t-paitaan tai muuhun vaatteeseen (vaatteet on mun aatteet -tyyliin ;), jos haluaa niitä kaikelle kansalle julki tuoda. Sitten on helpompi vaihtaa aatteita ja vaatteita.

[/quote]

Niinpä! Mennä nyt pilaamaan se kaunis kuusikymppisen naisen, selluliittinen ja ryppyinen iki-ihana iho tatsalla? :D Miettikääpä kun olette 90-vuotiaita mummoja ja teidän kauniissa nahkassanne on joku kamala ruusun kuva? Mahtaa harmittaa muuten niin täydellinen, kauniisti laskeutuva nahka, mutta se ruusu...:(

[/quote]

Niinpä, mutta onpahan pessimistilläkin sitten jotain, mitä mummona harmitella vanhainkodissa.

Vierailija
119/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapas tatuointien puolustajat sitten kuvia kauniista tatskoista. Joko omistanne tai julkkisten ym.

Minä olen kahden vaiheilla tämän asian kanssa (eli löytyykö kauniita tatskoja vai ei).

Vierailija
120/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt kautta aikojen tätä fanaattisuutta tatuointien ja lävistysten suhteen. Fanaattisuudella tarkoitan näiden inhoajien pakkomiellettä avata aina vain uusia ja uusia ketjuja asian tiimoilta, miten tatuoinnin on niin yök ja rumia ja pilaa ihmisen jne. Minusta tuollainen pakkomielteinen asenne pilaa ihmisen ja onko rumempaa ihmistä, kuin se, joka arvottaa toisen alemmaksi ja säälittävämmäksi tatuoinnin perusteella? Minulla ei tatuointia ole, olen nähnyt sekä kauniita että vähemmän kauniita tatuointeja, ei aiheita sen suurempaa tunnekuohua suuntaan taikka toiseen. Miksi nyt tähän aloitukseen kirjoitan, on tämä puhdas ihmetys siitä, miten joitakin tatuoimattomia voikin häiritä niin paljon toisten tauoinnit, että jatkuvasti joka puolella interrnettiä törmää samaan itkuvirteen. Ja ihme inttämistä, että se on ruma, usko nyt, rumarumaruma! Lapsi inttää asiasta tuolla tavalla, aikuinen tajuaa lopettaa ajoissa ja hyväksyä ne ihmiset, joilla tatuointeja on.

Miten jonkun tatuointi voi kiinnostaa niin paljon, että jaksaa ihan aloituksen tehdä? Tämä seikka kiinnostaa ja ihmetyttää. Minullakin on mielipiteitä, enkä pidä esimerkiksi samanlaisesta musiikista, mistä monet muut pitää, mutta en minä jaksa päätäni vaivata asialla enempää, eikä ole tarvetta korottaa itseäni jollekin jalustalle sen takia, että MINÄ kuuntelen (muka) "oikeaa musiikkia". Miten säälittävää tuollainen ylemmyydentunto ylipäätänsä on? Kertoo enemmän ihmisestä itsestä, kuin mielipiteen kohteesta. Miten jonkun muun elämä ja valinnat voi kiinnostaa NÄIN paljon? En käsitä, en millään...