Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit on vaan rumia, poikkeuksetta!

Vierailija
15.04.2013 |

En ole elämässäni yhtään kantajaansa kaunistavaa tatuointia nähnyt. HYI!

No ehkä ne on jossain tapauksissa jotain kannanottoja, en tiedä.

Kommentit (167)

Vierailija
141/167 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ovat - kaikki!!!!

Vierailija
142/167 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe ei herata minussa intohimoja. Minulle on todellakin samantekevaa. Ajattelin, etta otan itse joskus myohemmin tatuoinnin, kuva on valmiiksi mietitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin erästä tutkivaa journalistia tutkimaan ja kuvaamaan tatuointeja. Tilastoja, arviointeja, estetiikan tasoa, motiiveja tatuointeihin. Hänellä ei ollut aikaa mutta innostuin itse asiasta. Tein samanlaisen graffiteista vuosia sitten.Tatuointi kestää kuitenkin koko loppuelämän. Jos joku innostuu osallistumaan tutkijaksi tai olemaan tutkimuksen kohteena, lähetä viesti uskonjohannes@yahoo.com

Vierailija
144/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin uimassa, seurasin ihan palstan innoittamana, millaisilla naisilla on tatuointeja.

Silmiinpistävää oli, että tatutoidut naiset olivat lihavia, tukka hapsotti blondattuna. Sellaisia pubiruusun oloisia.

Jotenkin huvitti, koska en ole ikinä ennen asiaan kiinnittänyt huomiota. Mutta koska täällä on näitä stereotypioota viljelty, päästin seurata, pitääkö ne paikkaansa.

Ja kyllä piti :D

No asiasta toiseen. Toinen myötähäpeä on nämä mimmit, jotka 50v päivän kunniaksi haluaa tehdä jotain säpäkkää ja ottavat tatskan. Asia ok, mutta pitääkö sitä mainostaa koko ajan, että "mulla on tatuointi..hihihii...siellä....hihiii"

Juu, sulla on perseposkessa joku perhonen...ööö.mitä sitten

Vierailija
145/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mistä tietää, että jollakin on tatuointi vaatteiden alla?

-Äläpä huoli, se kyllä kertoo siitä.

Vierailija
146/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole blondi bubiruusu.Olen brunette ja ei ole keinoälyä se väri. Olen urheilullinen ja hoikka, bmi on 21 ja risat. Työskentelen esimies asemassa tehtaalla.En käytä juurikaan alkoholia,enkä tupakoi. Meidän suvun naisilla on kaikilla tatuointi, myös tyttärelläni joka on uskovainen.

Joten yleistykset voisi heittää romukoppaan.

Vierailija
147/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Näin on! Mitä kaunista on iso ruusunreuhka läskisessä sääressä tai hämähäkki niskassa? Tai joku merkillinen musta kiekurakuvio käsivarressa? Tai kiinalainen ruokalista lapaluussa? Kaunis iho on paljon kauniimpi ilman tuollaisia suttuja.

Vierailija
148/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 10:43"]

En ole blondi bubiruusu.Olen brunette ja ei ole keinoälyä se väri. Olen urheilullinen ja hoikka, bmi on 21 ja risat. Työskentelen esimies asemassa tehtaalla.En käytä juurikaan alkoholia,enkä tupakoi. Meidän suvun naisilla on kaikilla tatuointi, myös tyttärelläni joka on uskovainen.

[/quote]

no tässä tapauksessa kyllä sun viestin oikeinkirjoituksen tasokin todistaa sun tasokkuuden..ja lopussa vielä tuo legendaarinen "minä olen poikkeus, joten tämä asia ei voi pitää paikkaansa".

Vierailija
149/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 10:43"]

[/quote]

no tässä tapauksessa kyllä sun viestin oikeinkirjoituksen tasokin todistaa sun tasokkuuden..ja lopussa vielä tuo legendaarinen "minä olen poikkeus, joten tämä asia ei voi pitää paikkaansa".

[/quote]

Juu en olekaan tasokkuudesta puhunutkaan mitään. En ole tasokas ihminen, vertaisisin itseäni ihan tavallisiin ihmisiin-duunariluokkaan, amiksen olen käynyt. Köyhiä ollaan ja köyhästi asutaan. Vastaukseni olikin siihen että tatuoinnin ottajat ovat blondeja,lihavia,tupakoivia,räkäsesti nauravia bibiruusuja.Sellainen en ole joten siihen liittyvät yleistykset voi heittää romukoppaan edelleen. Eikä minua haittaa muutenkaan,vaikka minua tatuoinnin takia pidettäisiin alakastisena, minullakin on omia mielipiteitä ihmisistä ja esimerkiksi pidän liikkumattomia ja lihavia ihmisiä, ja tupakoivia ja huumeiden käyttäjiä - no elämää arvostamattomina jotka todellakin ansaitsevat sairautensa.

Vierailija
150/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormuksen tatuoiminen sormeen se vasta typerää on! :DD ja halvan näköistä..

Vierailija
151/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 10:47"]

Jeps. Näin on! Mitä kaunista on iso ruusunreuhka läskisessä sääressä tai hämähäkki niskassa? Tai joku merkillinen musta kiekurakuvio käsivarressa? Tai kiinalainen ruokalista lapaluussa? Kaunis iho on paljon kauniimpi ilman tuollaisia suttuja.

[/quote]

Heh, nämä kiekurat käsivarressa ovat kyllä huippu keski-ikäisillä naisilla :DD

Vähän valahtanut allit ja kuvio siinä matkassa. Ei ole enää niin trendikkään näköinen

Vierailija
152/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vaan se juju, että vihkisormuksen saa sekunneissa pois, tatuointia kun alkaa katua, hieman hankalaa poistaa, ja mahdotonta jos on naama ja koko kroppa väritetty.

Tatuoinnit on yök, hirveitä ja säälittäviä. Miten joku voi kuvitella, että näyttää kauniimmalta kun puseron kauluksen välistä niskassa pilkistää joku ihmeellinen söherrys? Ja ne naamaansa tatuoinneet, oikein loistaa "olen hullu" viesti kilometrin päähän.

Hankkikaa kynä ja paperia ja suherrelkaa niihin, tai värityskirja, niin ei tarvi nahkaa värittää.

Tatuoinnit on niiiiiin noloja! Samoiten pidän itseään ylenpalttisesti koruilla koristelevia noloina, varsinkin kultakoruilla! Kullan kaivuu jättää rumaa jälkeä, katsokaa:

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Round_Mountain_gold_mine,_aerial.jpg

Vierailija
153/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat rumia. Piste. Siitä ei päästä yli eikä ympäri vaikka kuinka siitä jauhetaan :)

Ihan sama millainen, miksi otettu ja minne otettu mutta totuus on se että rumia ovat.

Sama homma kaikenlaisten lävistysten kanssa. Ja hiustenvärjäyksen ja yltiömeikkaamisen kanssa.

Vierailija
154/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän sitten ovat,älä mee niitä ottamaan.Mulle on ihan sama mitä sä niistä ajattelet.Eikä sun tarvii niitä katsoa senkus käännät pääsi pois.

Vierailija
155/167 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 18:07"]Minä jatkan elämää näin, sinä tulet ehkä joskus maksamaan maltaita kun poistatat niitä typeriä kuviasi. [/quote]

Ja minä jatkan elämääni maksamalla maltaita saadakseni lisää kuvia nahkaani. :)

Vierailija
156/167 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 23:53"]

Mulla on paljon tatskoja, ja mielestäni todella nättejä. Jos kuva kerran näyttää nätille paitaan painettuna, niin miksei ihoonkin?

Laatutatskat ei levahda, ja sittenkun väri haalistuu/sinertyy, voi sen värityttää uusiks.

Yleensä vanhempi sukupolvi pitää tatskoja rumina, ja se on ok, kun ei silloin dinosaurustenaikaan niitä niin olla totuttu näkemään ihmisillä (paitsi ehkä rikollisilla tai merirosvoilla).

Itse olen valmis nauramaan päin naamaa niille, jotka nauravat päin tatuointejani. Tarkoittaen siis, että olen valmis nauramaan päin teidän kurttuisia kasvojanne, koska ei kukaan nuori ihminen enää toisten tatskoista jaksa välittää. Naamaa näkemättä tietää, että täällä irkee +40 av-mammat.

Ja kyllä, siinä vaiheessa jos iho alkaa rupsahtaa ja roikkua, niin eipä se kuva sitä asiaa paranna eikä pahenna. Rupsahdus on rumaa oli tatskaa tai ei. Ja itelläni on selässä ja käsissä, ja harvemmin noilta kohdilta tatuointi ihan pilalle rupsahtaa, ja jos niin onkin, niin ei se käsi paljaana hyvältä näyttäs ilmankaan tatskaakaan, eli pitkät hihat päälle sit. Vanhana mummona tilanne saattaa olla todella ruma, mutta enpä usko että siitä asiasta silloin niin piittaa, tai jos piittaa, niin vanhana on aikaa katua kaikkea turhanpäiväistä, vaikka sitten niitä tatuointeja.

Sitä en käsitä vieläkään, miten ne ihan totta vaikuttaa kenenkään muun elämään, kuin niiden, joilla niitä kuvia on...? En voi tajuta, miksi ihmisiä täällä haittaa naapurin likan/pojan tatskat.

Kyllä vaan ne joitain haittaa! Ovat niin rumia! Jos sinä olet sinut tatuointiesi kanssa, niin miksi tulet tätä ketjua lukemaan!?

Eikä ne pelkästään "dinosaurustenaikaanaikaan" eläneiden mielestä ole rumia. Minä olen syntynyt 80-luvun lopulla ja pidän tatuointeja rumina! Ja alemman työväen juttuina.

Minulla on tatuointeja,ja työskentelen opettajana ja luen tällä hetkellä lääketiedettä. Että pistä vaan paremmaksi, jos osaat.

Vierailija
157/167 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mielipidettä siitä että oon 17 ja otin ekan tatuoinnin 16 votiaana :D nyt niitä on kaks ,yks pieni ja yks iso😂 Odotaninnolla reaktioita

Vierailija
158/167 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon tatskoja, ja mielestäni todella nättejä. Jos kuva kerran näyttää nätille paitaan painettuna, niin miksei ihoonkin?

Laatutatskat ei levahda, ja sittenkun väri haalistuu/sinertyy, voi sen värityttää uusiks.

Yleensä vanhempi sukupolvi pitää tatskoja rumina, ja se on ok, kun ei silloin dinosaurustenaikaan niitä niin olla totuttu näkemään ihmisillä (paitsi ehkä rikollisilla tai merirosvoilla).

Itse olen valmis nauramaan päin naamaa niille, jotka nauravat päin tatuointejani. Tarkoittaen siis, että olen valmis nauramaan päin teidän kurttuisia kasvojanne, koska ei kukaan nuori ihminen enää toisten tatskoista jaksa välittää. Naamaa näkemättä tietää, että täällä irkee +40 av-mammat.

Ja kyllä, siinä vaiheessa jos iho alkaa rupsahtaa ja roikkua, niin eipä se kuva sitä asiaa paranna eikä pahenna. Rupsahdus on rumaa oli tatskaa tai ei. Ja itelläni on selässä ja käsissä, ja harvemmin noilta kohdilta tatuointi ihan pilalle rupsahtaa, ja jos niin onkin, niin ei se käsi paljaana hyvältä näyttäs ilmankaan tatskaakaan, eli pitkät hihat päälle sit. Vanhana mummona tilanne saattaa olla todella ruma, mutta enpä usko että siitä asiasta silloin niin piittaa, tai jos piittaa, niin vanhana on aikaa katua kaikkea turhanpäiväistä, vaikka sitten niitä tatuointeja.

Sitä en käsitä vieläkään, miten ne ihan totta vaikuttaa kenenkään muun elämään, kuin niiden, joilla niitä kuvia on...? En voi tajuta, miksi ihmisiä täällä haittaa naapurin likan/pojan tatskat.

Kyllä vaan ne joitain haittaa! Ovat niin rumia! Jos sinä olet sinut tatuointiesi kanssa, niin miksi tulet tätä ketjua lukemaan!?

Eikä ne pelkästään "dinosaurustenaikaanaikaan" eläneiden mielestä ole rumia. Minä olen syntynyt 80-luvun lopulla ja pidän tatuointeja rumina! Ja alemman työväen juttuina.

Minulla on tatuointeja,ja työskentelen opettajana ja luen tällä hetkellä lääketiedettä. Että pistä vaan paremmaksi, jos osaat.

hahahahah aivan varmasti kyllä :'D

Vierailija
159/167 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paperiko on koulusta loppunut ja taululiidut kun pitää ihonsa pilata?

Vierailija
160/167 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graffitit, tagit, tatuoinnit ja muut töherrykset eivät ole aikuisten ihmisten juttu vaikka kuinka kuvittelisi niiden olevan taidetta. Onneksi löytyy vielä töhertämättömiäkin naisia.