Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit on vaan rumia, poikkeuksetta!

Vierailija
15.04.2013 |

En ole elämässäni yhtään kantajaansa kaunistavaa tatuointia nähnyt. HYI!

No ehkä ne on jossain tapauksissa jotain kannanottoja, en tiedä.

Kommentit (167)

Vierailija
121/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun duunikaveri (sh) on hyvin pidättyväisen,hillityn ja konservatiivisen oloinen tyyppi--no kerran näin hänet pukkarissa stringeissä ja aikamoiset tatskat persuksissa.Hän sitten  naurahtikin ja totesi,ettei taida olla ihan sellainen kuin kuvitellaan :))

Vierailija
122/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus johonkin aiempaan vastaavanlaiseen ketjuun ihmetellyt ihan samaa! Ei voi ymmärtää miten jonkun vieraan ihmisen tatuointi on näille joillekin paheksujille niin kova juttu että siitä pitää ihan monen sivun verran avautua nettipalstalla? Paljon enemmän tohkeissaan TE näytätte niistä tatuoinneista olevan kuin ne tatuoidut itse. Outoa.

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:41"]

Olen ihmetellyt kautta aikojen tätä fanaattisuutta tatuointien ja lävistysten suhteen. Fanaattisuudella tarkoitan näiden inhoajien pakkomiellettä avata aina vain uusia ja uusia ketjuja asian tiimoilta, miten tatuoinnin on niin yök ja rumia ja pilaa ihmisen jne. Minusta tuollainen pakkomielteinen asenne pilaa ihmisen ja onko rumempaa ihmistä, kuin se, joka arvottaa toisen alemmaksi ja säälittävämmäksi tatuoinnin perusteella? Minulla ei tatuointia ole, olen nähnyt sekä kauniita että vähemmän kauniita tatuointeja, ei aiheita sen suurempaa tunnekuohua suuntaan taikka toiseen. Miksi nyt tähän aloitukseen kirjoitan, on tämä puhdas ihmetys siitä, miten joitakin tatuoimattomia voikin häiritä niin paljon toisten tauoinnit, että jatkuvasti joka puolella interrnettiä törmää samaan itkuvirteen. Ja ihme inttämistä, että se on ruma, usko nyt, rumarumaruma! Lapsi inttää asiasta tuolla tavalla, aikuinen tajuaa lopettaa ajoissa ja hyväksyä ne ihmiset, joilla tatuointeja on.

Miten jonkun tatuointi voi kiinnostaa niin paljon, että jaksaa ihan aloituksen tehdä? Tämä seikka kiinnostaa ja ihmetyttää. Minullakin on mielipiteitä, enkä pidä esimerkiksi samanlaisesta musiikista, mistä monet muut pitää, mutta en minä jaksa päätäni vaivata asialla enempää, eikä ole tarvetta korottaa itseäni jollekin jalustalle sen takia, että MINÄ kuuntelen (muka) "oikeaa musiikkia". Miten säälittävää tuollainen ylemmyydentunto ylipäätänsä on? Kertoo enemmän ihmisestä itsestä, kuin mielipiteen kohteesta. Miten jonkun muun elämä ja valinnat voi kiinnostaa NÄIN paljon? En käsitä, en millään...

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 13:43"]

Tiedätkö mitä?

Meitä, joilla on tatuointeja, ei kiinnosta eikä liikuta tippaakaan se, että mitä mieltä muut ovat. Ei vois vähempää kiinnostaa tällainen ilmanaikuinen jatina.

[/quote]

Miksi sitten pillastutte, jos niitä pidetään rumina. Minusta ne on karseita, toisista ei. Mielipideasioista ei voi oikein riidellä. Ette kai te niin tyhmiä ole, että kuvittelette kaikkien ihastelevan niitä epämääräisiä sinisenpunaisia länttejä ihoillanne

Vierailija
124/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 10:43"]

En ole blondi bubiruusu.Olen brunette ja ei ole keinoälyä se väri. Olen urheilullinen ja hoikka, bmi on 21 ja risat. Työskentelen esimies asemassa tehtaalla.En käytä juurikaan alkoholia,enkä tupakoi. Meidän suvun naisilla on kaikilla tatuointi, myös tyttärelläni joka on uskovainen.

Joten yleistykset voisi heittää romukoppaan.

[/quote]

Tästäpä tuli mieleeni että tunnen naispapin jolla uskonnollinen tatuointi yläselässä, oikein kaunis sellainen.

[/quote]

Ei se uskovaisuus ihmisestä mitään fiksua tee. Ihan samalla tavalla tatuointi uskovaisella on ruma- Ei se Jeesukseen uskominen siitä sen kauniimpaa tee. Harrastaahan uskovaiset pedofiliaakin, joten miksi nostat uskovaiset nyt ylemmäs muita. Ihan samaa paskaa nekin tekee, kuin muutkin.

Vierailija
126/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:50"]

mun duunikaveri (sh) on hyvin pidättyväisen,hillityn ja konservatiivisen oloinen tyyppi--no kerran näin hänet pukkarissa stringeissä ja aikamoiset tatskat persuksissa.Hän sitten  naurahtikin ja totesi,ettei taida olla ihan sellainen kuin kuvitellaan :))

[/quote]

Tätä juuri meinaan niillä naurettavilla keski-ikäisillä akoilla :D

Juuri yksi lapsen koulukaverin äiti, hillitty rouvashenkilö, siwan kanssa, hihitti kassalla, että "tshihiiii, mulla on nyt pakarassa tatuointi, otin 50v päivän kunniaksi. En taida ollakaan ihan sellainen, kuin kuvittelette" siihen jos olisi vielä kehunut, että mahtavaa, hälläpä on stringit, olisin revennyt totaalisesti :DDDDDDD

Vierailija
127/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 10:43"]

En ole blondi bubiruusu.Olen brunette ja ei ole keinoälyä se väri. Olen urheilullinen ja hoikka, bmi on 21 ja risat. Työskentelen esimies asemassa tehtaalla.En käytä juurikaan alkoholia,enkä tupakoi. Meidän suvun naisilla on kaikilla tatuointi, myös tyttärelläni joka on uskovainen.

Joten yleistykset voisi heittää romukoppaan.

[/quote]

Tästäpä tuli mieleeni että tunnen naispapin jolla uskonnollinen tatuointi yläselässä, oikein kaunis sellainen.

[/quote]

Ei se uskovaisuus ihmisestä mitään fiksua tee. Ihan samalla tavalla tatuointi uskovaisella on ruma- Ei se Jeesukseen uskominen siitä sen kauniimpaa tee. Harrastaahan uskovaiset pedofiliaakin, joten miksi nostat uskovaiset nyt ylemmäs muita. Ihan samaa paskaa nekin tekee, kuin muutkin.

[/quote]

Niin missä kohdassa hänet "nostin ylemmäs"?

En muuten edes kuulu kirkkoon itse.

Vierailija
128/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:05"]

Tiedätkö mitä?

Meitä, joilla on tatuointeja, ei kiinnosta eikä liikuta tippaakaan se, että mitä mieltä muut ovat. Ei vois vähempää kiinnostaa tällainen ilmanaikuinen jatina.

[/quote]

Miksi sitten pillastutte, jos niitä pidetään rumina. Minusta ne on karseita, toisista ei. Mielipideasioista ei voi oikein riidellä. Ette kai te niin tyhmiä ole, että kuvittelette kaikkien ihastelevan niitä epämääräisiä sinisenpunaisia länttejä ihoillanne

[/quote]

Joillakin ihmisillä on mielenkiintoinen käsitys "vain mielipiteen tuomisesta" kuten lainatussa viestissä voi nähdä. Töks töks töks, oot tyhmä ja alempiarvoinen ja tyhmä ja ruma ja töks töks, mulla on oikeus mielipiteeseen! Ei juma, ei minulle lukiossa tällä tavalla opetettu mielipiteen ilmaisua. Sanavapautta voi käyttää niin monella tapaa, nykypäivänä kunnon perustelut "mielipiteille" on yhtä vieras käsite, kuin käytöstavat rupusakille.

Korjatkaa minua jos olen väärässä, tarkoittaako mielipiteen ilmaisu nykyään ihan minkä tahansa aivopierun sensuroimatonta ulosantia, "koska minulla on oikeus"?

Vierailija
129/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ottaa tatuoinnin 50v., koska silloin minulla on varmasti ollut riittavan pitka harkinta-aika.

Vierailija
130/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:18"]

Tiedätkö mitä?

[/quote]

[/quote]

Joillakin ihmisillä on mielenkiintoinen käsitys "vain mielipiteen tuomisesta" kuten lainatussa viestissä voi nähdä. Töks töks töks, oot tyhmä ja alempiarvoinen ja tyhmä ja ruma ja töks töks, mulla on oikeus mielipiteeseen! Ei juma, ei minulle lukiossa tällä tavalla opetettu mielipiteen ilmaisua. Sanavapautta voi käyttää niin monella tapaa, nykypäivänä kunnon perustelut "mielipiteille" on yhtä vieras käsite, kuin käytöstavat rupusakille.

Korjatkaa minua jos olen väärässä, tarkoittaako mielipiteen ilmaisu nykyään ihan minkä tahansa aivopierun sensuroimatonta ulosantia, "koska minulla on oikeus"?

[/quote]

Eli Suomessa ei saa sanoa, että tatuoinnit on rumia ?

Aika erikoista lukiota olet käynyt.

Kuule, uhmaan sinua kuitenkin ja kirjoitan mielipiteeni. Aina kun näen tatuoituja naisia varsinkin, minulla käy sääliksi. Tatuoinnit ovat rumia ja tuovat mieleen sosiaalipummit. Juuri sen kansanluokan, missä 13 vuotiaat pimut jo jakaa pillua ja polttaa tupakkaa ja mennään amikseen ja pannaan kaikkien mahdollisten kanssa. Jee, kun on kovaa ja hienoa laitattaa se ihku tatuointi.

Tällaisen mielipiteen se vain herättää ihmisestä. Ja jos kyseessä on aikuinen ihminen, kenellä on perseposket tatuoitu, niin herättää se mielikuvan, että mikähän pikkuhoratsu tuo on nuorena ollut.

Vierailija
131/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyaan tapana, etta vihkisormus on tatuointi?

Vierailija
132/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leimat on niiiin eilistä päivää, lol!

Vierailija
133/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä että mitä se jonkun muun peffaa kutittaa vaikka kuka tuntematon olisi ollut millainen nuorempana tai nykyään.

Vierailija
134/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:49"]

Minä taas en ymmärrä että mitä se jonkun muun peffaa kutittaa vaikka kuka tuntematon olisi ollut millainen nuorempana tai nykyään.

[/quote]

Ei  kutitakaan ja jos sinua ei haittaa, että sinua pidetään pikkuhoratsuna, joka on jakanut itseään jalkapallojoukkueelle, ei sinun pitäisi tuollaisista mielipiteistä välittää, vaan kannat tatskasi ylpeänä merkkinä eletystä elämästä.

Se nyt vain kuitenkin on niin, että ihmiset viestittävät ulkoisella olemuksellaan monenlaisia asioita ja jos joku haluaa viestittää olevansa pikkuhoratsu, niin asia kai on ok.

Vierailija
135/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:18"]

Tiedätkö mitä?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli Suomessa ei saa sanoa, että tatuoinnit on rumia ?

Aika erikoista lukiota olet käynyt.

Kuule, uhmaan sinua kuitenkin ja kirjoitan mielipiteeni. Aina kun näen tatuoituja naisia varsinkin, minulla käy sääliksi. Tatuoinnit ovat rumia ja tuovat mieleen sosiaalipummit. Juuri sen kansanluokan, missä 13 vuotiaat pimut jo jakaa pillua ja polttaa tupakkaa ja mennään amikseen ja pannaan kaikkien mahdollisten kanssa. Jee, kun on kovaa ja hienoa laitattaa se ihku tatuointi.

Tällaisen mielipiteen se vain herättää ihmisestä. Ja jos kyseessä on aikuinen ihminen, kenellä on perseposket tatuoitu, niin herättää se mielikuvan, että mikähän pikkuhoratsu tuo on nuorena ollut.

[/quote]

Kyllä se vaan niin on että tälle yksinkertaisemmalle kansanosalle on turha rautalankaa vääntää. Kun ei tajua niin ei tajua.

Vierailija
136/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että edelleen joku luulee "erottuvansa" muista ottamalla tatuoinnin, ja jotenkin "rikkovan rajoja". Minusta tatuoinnit ovat sellaisia nykypäivän kotiäitien juttuja...

Vierailija
137/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 16:26"]

Uskomatonta, että edelleen joku luulee "erottuvansa" muista ottamalla tatuoinnin, ja jotenkin "rikkovan rajoja". Minusta tatuoinnit ovat sellaisia nykypäivän kotiäitien juttuja...

[/quote]

Sellaisia wt-juttujahan ne on, samoin kuin posliinipillut. Blondi harjastukka ja ruiskurusketus ja posliinipillu ja tatuointi. Jee, mää oon niin rajojenrikkoja ja rohkea nainen :D

Vierailija
138/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te tatuointien puolustajat ette laita tänne kuvia kauniista tatuoinneistanne? Ja turha sanoa, että riittää, kun itse olette niihin tyytyväisiä, kun kuitenkin olette täällä tehneet suuren vastahyökkäyksen.

Vierailija
139/167 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty nakemaan tatuoinneissa mitaan rajoja rikkovaa, niiden laittaminen on ikivanha tapa.

Vierailija
140/167 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tatuoinnit nyt vaan ovat tän ajan muoti-ilmiö. Miehillä saattaa jopa tatuoinnit olla seksikkäitä. Esim koko käsi tms. Muutoin pidän enemmän tatuoinneista, joilla on merkitys, vaikkapa Suomi-leijonasta tai lasten nimistä. Itselleni en tatuointia kuitenkaan ottaisi, ehkäpä siksi koska niitä on pienen ikänsä tuijotellut, jotenkin on kyllästynyt.