Tatuoinnit on vaan rumia, poikkeuksetta!
En ole elämässäni yhtään kantajaansa kaunistavaa tatuointia nähnyt. HYI!
No ehkä ne on jossain tapauksissa jotain kannanottoja, en tiedä.
Kommentit (167)
Miten se on aikuisille ihmisille niin vaikeaa sanoa mielipideasiat mielipiteinä eikä totuuksina? Hirveää hokemista kun "tatuoinnit nyt vaan on rumia ja piste!", vaikka samalla vaivalla voisi sanoa että "tatuoinnit ovat *minun mielestäni* rumia". Ihme sekoilua koko ketju.
Vierailija kirjoitti:
Miten se on aikuisille ihmisille niin vaikeaa sanoa mielipideasiat mielipiteinä eikä totuuksina? Hirveää hokemista kun "tatuoinnit nyt vaan on rumia ja piste!", vaikka samalla vaivalla voisi sanoa että "tatuoinnit ovat *minun mielestäni* rumia". Ihme sekoilua koko ketju.
Eikö molemmissa lopputulema ole kuitenkin sama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö molemmissa lopputulema ole kuitenkin sama?
Jälkimmäisessä asia esitetään henkilökohtaisena mielipiteenä. Kukaan ei ole kieltämässä toisten mielipiteitä, joten koko keskustelu tuskin olisi venynyt näin mittavaksi.
Monet on kyllä niin noloja. Eikä persoonallisia, kun noin joka toiselta löytyy.
Ehkäpä joku yksittäinen, hyvin tehty tatuointi vielä onkin hyvännäköinen tai persoonallinen. Mutta nykyään näkee sitä että nuori ihminen on ollut jonkun harjoittelijan neulatyynynä eikä mistään kuvasta saa selvää. Kädet, jalat ja kaula suttua täynnä, pahin näkemäni oli kauniilla naisella ohimolla jotain töherrystä. Mut kukin toki tyylillään, avaudun tänne vain siksi, etten uskalla työpaikan kahvipöydässä sanoa :)
Vierailija kirjoitti:
Minusta salkkareita katsovat ihmiset ovat kauhean lapsellisia, tuijottaa nyt tuommoista roskaa päivät pääskytysten, yleltä tulee paljon parempaa ohjelmaa. Minähän en katso salkkareita ja olen kaunis, en tajua tuollaista roskaa ja kaikki salkkareita katsovat ovat rumia wt naisia ja säälittäviä, kyllä minä olen parempi. Salkkarit nyt vaan on huono ohjelma, huonohuono, tajuatteko? Kyllä yle on paljon parempi ja sen katsominen kyllä kertoo jotain koulutustasostakin, samoin rikkaudesta. Tämä on minun mielipiteeni, suomessa on sanan vapaus ja minä saan vapaasti sanoa mitä minä haluan ja mistä tykkään, koska minä tykkään ja en tykkää asioista. Pilaatte elämänne moisella roskalla, kyllä teitä vanhempana kaduttaa kun tuhlasitte niin paljon kallista aikaa joutavaan. Kyllä salkkarit rumentaa ihmistä, ihan säälittää moiset rauniot ja tyhmentää se nyt on selvä. Tajuatteko?
Minä en katso Salkkareita, mutta katson Just Tattoo of Us.
Molemmat siskoni ovat sattumoisin lääkäreitä. Toinen erikoislääkäri. Kavereissani on useita lääkäreitä. En edes kehtaa kysyä miksi heillä kenelläkään ei ole töherryksiä. Noin ylipäätään en tunne ketään jolla olisi tatuointi. Sensijaan tunnen aika monta kansainvälisestikin tieteissä, taiteissa ja liike-elämässä menestynyttä ihmistä.
Tatuointi kertoo ihmisestä jotakin. Ja se on No-No!