Tatuoinnit on vaan rumia, poikkeuksetta!
En ole elämässäni yhtään kantajaansa kaunistavaa tatuointia nähnyt. HYI!
No ehkä ne on jossain tapauksissa jotain kannanottoja, en tiedä.
Kommentit (167)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 09:00"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 22:37"]
Joo eihän niitä tasokkailla naisilla juuri näe. Miettikääpä Herttuatar Catherinea, Kruunuprisessa Victoriaa tai muita kuninkaallisia.
[/quote]
Ja sä luokittelet itsesi samaan kastiin noiden kanssa? Ihan vaan siksi kun sinulla ei ole tatuointia! Hah! Huuto naurua! :D
t. tatskamamma
[/quote]
En ole tuo kirjoittaja, joka puhui kuninkaallisista, mutta eikö tatskamamma sitten pidä itseään yhtä arvokkaana ihmisenä kuin Kate ja Vickan?
[/quote]
Pidän toki itseäni arvokkaana, mutta en yritä nostaa itseäni muiden yläpuolelle... Toisin kun "eräät" ;)
Minun puolestani jokainen saa olla juuri sellainen kuin on. Olen suvaitsevainen ihminen.
t. tatskamamma
Yksi tuttu, reilu parikymppinen nainen, meni ottamaan käteensä Pikku Myyn. Ihan kouluja käynyt nainen. Kiva sitten nelikymppisenä esiintyä uskottavana työelämässä Pikku Myy olkapäällä.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 13:43"]
Tiedätkö mitä?
Meitä, joilla on tatuointeja, ei kiinnosta eikä liikuta tippaakaan se, että mitä mieltä muut ovat. Ei vois vähempää kiinnostaa tällainen ilmanaikuinen jatina.
[/quote]
Miksi sitten pillastutte, jos niitä pidetään rumina. Minusta ne on karseita, toisista ei. Mielipideasioista ei voi oikein riidellä. Ette kai te niin tyhmiä ole, että kuvittelette kaikkien ihastelevan niitä epämääräisiä sinisenpunaisia länttejä ihoillanne
[/quote]
Joillakin ihmisillä on mielenkiintoinen käsitys "vain mielipiteen tuomisesta" kuten lainatussa viestissä voi nähdä. Töks töks töks, oot tyhmä ja alempiarvoinen ja tyhmä ja ruma ja töks töks, mulla on oikeus mielipiteeseen! Ei juma, ei minulle lukiossa tällä tavalla opetettu mielipiteen ilmaisua. Sanavapautta voi käyttää niin monella tapaa, nykypäivänä kunnon perustelut "mielipiteille" on yhtä vieras käsite, kuin käytöstavat rupusakille.
Korjatkaa minua jos olen väärässä, tarkoittaako mielipiteen ilmaisu nykyään ihan minkä tahansa aivopierun sensuroimatonta ulosantia, "koska minulla on oikeus"?
[/quote]
Eli Suomessa ei saa sanoa, että tatuoinnit on rumia ?
Aika erikoista lukiota olet käynyt.
Kuule, uhmaan sinua kuitenkin ja kirjoitan mielipiteeni. Aina kun näen tatuoituja naisia varsinkin, minulla käy sääliksi. Tatuoinnit ovat rumia ja tuovat mieleen sosiaalipummit. Juuri sen kansanluokan, missä 13 vuotiaat pimut jo jakaa pillua ja polttaa tupakkaa ja mennään amikseen ja pannaan kaikkien mahdollisten kanssa. Jee, kun on kovaa ja hienoa laitattaa se ihku tatuointi.
Tällaisen mielipiteen se vain herättää ihmisestä. Ja jos kyseessä on aikuinen ihminen, kenellä on perseposket tatuoitu, niin herättää se mielikuvan, että mikähän pikkuhoratsu tuo on nuorena ollut.
[/quote]
Tämän viestisi myötä vastasitkin kysymykseeni, kiitos. En ollut väärässä ja kaikille ei voi kauhalla antaa, mutta ei se mitään, eihän se sinun vikasi ole.
Pssst, se jonka mielestä tatuoinnit ovat rajoja rikkovaa ja tosi uutta, tutustu pliis historiaan.
Voi tätä myötähäpeän määrää.
eiköhän sitä myötähäpeää tunneta pelkästään niitä kohtaan, jotka on lapsellisuuttaan menneet pilaamaan ihonsa tatuoinneilla
En ole eläissäni nähnyt yhtään kivaa tatuointia. Siinä mielessä on läheltä liipannut, että pari kuva on ollut kuvina ihan kivoja. Se, että ne ovat iholla, tekee niistä kamalia. Myös tatuoinnin ottanut ihminen olisi näyttänyt paremmalta ilman niitä kuvia.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 17:26"]
eiköhän sitä myötähäpeää tunneta pelkästään niitä kohtaan, jotka on lapsellisuuttaan menneet pilaamaan ihonsa tatuoinneilla
[/quote]
Kyllä sitä myötähäpeää aiheuttaa nimenomaan nämä kommentit - sinunkin - täällä. Ehkä ei kannattaisi huudella ainakaan lapsellisuudesta...
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 18:03"]
[/quote]
Kyllä sitä myötähäpeää aiheuttaa nimenomaan nämä kommentit - sinunkin - täällä. Ehkä ei kannattaisi huudella ainakaan lapsellisuudesta...
[/quote]
Ööööö, jos minä ja sinä seisomme vierekkän uimahallissa. Kumpaa kohtaan tunnetaan sääliä ja myötähäpeää. Minua, kuka ei ole tikuttanyt typeriä kuvia ihoonsa, vai sinua, joka on leikkinyt rajoja rikkovaa ja urheaa naista ja antanut pilata nahkansa typerillä tatuoinneilla.
Minä jatkan elämää näin, sinä tulet ehkä joskus maksamaan maltaita kun poistatat niitä typeriä kuviasi.
Minusta salkkareita katsovat ihmiset ovat kauhean lapsellisia, tuijottaa nyt tuommoista roskaa päivät pääskytysten, yleltä tulee paljon parempaa ohjelmaa. Minähän en katso salkkareita ja olen kaunis, en tajua tuollaista roskaa ja kaikki salkkareita katsovat ovat rumia wt naisia ja säälittäviä, kyllä minä olen parempi. Salkkarit nyt vaan on huono ohjelma, huonohuono, tajuatteko? Kyllä yle on paljon parempi ja sen katsominen kyllä kertoo jotain koulutustasostakin, samoin rikkaudesta. Tämä on minun mielipiteeni, suomessa on sanan vapaus ja minä saan vapaasti sanoa mitä minä haluan ja mistä tykkään, koska minä tykkään ja en tykkää asioista. Pilaatte elämänne moisella roskalla, kyllä teitä vanhempana kaduttaa kun tuhlasitte niin paljon kallista aikaa joutavaan. Kyllä salkkarit rumentaa ihmistä, ihan säälittää moiset rauniot ja tyhmentää se nyt on selvä. Tajuatteko?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 18:12"]
Minusta salkkareita katsovat ihmiset ovat kauhean lapsellisia, tuijottaa nyt tuommoista roskaa päivät pääskytysten, yleltä tulee paljon parempaa ohjelmaa. Minähän en katso salkkareita ja olen kaunis, en tajua tuollaista roskaa ja kaikki salkkareita katsovat ovat rumia wt naisia ja säälittäviä, kyllä minä olen parempi. Salkkarit nyt vaan on huono ohjelma, huonohuono, tajuatteko? Kyllä yle on paljon parempi ja sen katsominen kyllä kertoo jotain koulutustasostakin, samoin rikkaudesta. Tämä on minun mielipiteeni, suomessa on sanan vapaus ja minä saan vapaasti sanoa mitä minä haluan ja mistä tykkään, koska minä tykkään ja en tykkää asioista. Pilaatte elämänne moisella roskalla, kyllä teitä vanhempana kaduttaa kun tuhlasitte niin paljon kallista aikaa joutavaan. Kyllä salkkarit rumentaa ihmistä, ihan säälittää moiset rauniot ja tyhmentää se nyt on selvä. Tajuatteko?
[/quote]
Hahahaa, piilottele sinä vain niitä tatuointejasi niiden pitkien hihojen alle :DDDDDD
Meidän muiden ei tarvitse
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 18:03"]
[/quote]
[/quote]
Ööööö, jos minä ja sinä seisomme vierekkän uimahallissa. Kumpaa kohtaan tunnetaan sääliä ja myötähäpeää. Minua, kuka ei ole tikuttanyt typeriä kuvia ihoonsa, vai sinua, joka on leikkinyt rajoja rikkovaa ja urheaa naista ja antanut pilata nahkansa typerillä tatuoinneilla.
Minä jatkan elämää näin, sinä tulet ehkä joskus maksamaan maltaita kun poistatat niitä typeriä kuviasi.
[/quote]
Voi voi hyvä ystävä, minä ymmärrän että ruudulta ennustamisen taito on mahtava lahja, mutta haukut väärää puuta. Olen tatuoimaton, kuulumme samaan "kastiin". Tiedän, asia surettaa minuakin, en ikinä haluaisi kuulua samaan porukkaan, mitä moiset kansakunnan kynttilät.
[/quote]
Samaa mieltä ja lisäksi tatskat on susirumia!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 18:14"]
[/quote]
Hahahaa, piilottele sinä vain niitä tatuointejasi niiden pitkien hihojen alle :DDDDDD
Meidän muiden ei tarvitse
[/quote]
Ihan uteliaisuudesta kysyn, aika on ilmeisesti ajanut ohitseni ja olen hieman vanha tämmöisille jutuille, mutta miksi ihmeessä moinen :DDDDDD hymiö? Pikkusiskoni viljeli toisenlaisia ahkerasti ollessaan teini, lopetti sittemmin jostain kumman syystä. Joudun kyllä tuottamaan pettymyksen, sillä edelleenkään minulla ei ole tautointeja, joita peitellä. Ei pientä, ei isoa, ei yhtä eikä kahta. Vaikea asia sisäistää ja ymmärtää, annan sinulle kyllä aikaa. Älä huoli.
Suunnittelisin, etta semmoinen, jonka saa puoliksi peittoon hihalla.
On se niin söpöä, kun kirkossa saa taas ensi kesänä katsoa läskisiä olkapäitä, joihin on tuherrettu joku söpö lohikäärme tai sydän. Oi, kun on jännää, kun mulla on tatuointi ja kirkossa saa kaikki nähdä, kuinka olen rohkea kun oon uskaltanut tällaisen ottaa olkapäähän.
Tiedättehän tyypin
Ihmeen mustavalkoista suhtautumista. Tatuointi voi näyttää rumalta tai kauniilta. Riippuu täysin tapauksesta. Kyllä minuakin jotkin tribaalit naurattaa jollakin perusjessikalla, mutta sitten tulee vastaan joku toinen jolle se sopii. Mutta mielipiteeni kerron vain tässä, en todellakaan halua livenä loukata ketään.
Kirkossa juuri ajattelin nayttaa, mutta noin paljastavaa asua en pida. Ranteiden ylapuolelta voi vahan vilahtaa. Karjalainen teema kuviossa.
Kummaa, tämä keskustelu sai minut tuntemaan suurta iloa omista, ihan sika rumista mutta rakkaista tatuoinneistani.
Tatuoinnit on ihania :) Me voidaan näyttää kaikille esimerkkiä upeista kuvista:
http://www.cosmopolitan.fi/galleria/10/tahtibloggaaja/755/pin_the_fuck_ups
Välilehti väriä ihon alla <3
Voi ei! Eikö AP nyt lämpenekkään minun homosteluyrityksille, kun minussa on tatuointeja :( Voisiko joku lohduttaa?