Sivut

Kommentit (271)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina inhonnut sitä kun joku mies kehuu mussa jotain haukkumalla muita. Ei voi vain sanoa että "sulla on kaunis hymy" vaan täytyy jatkaa "toisin kuin sillä ja sillä. Hirveitä nököhampaita, yök, en ikinä ois sellasen kanssa". Oo kiitos rakas, ihanasti sanottu!
Tai "näytät tosi hyvältä tossa mekossa. Et näyttäis jos oisit sellanen läsöpeppu, hirveet selluliitit jollain. Em sellasta naista kattelis! Siis jos on yli x kiloa ni ei kiitos ja blaa blaa blaa". Järkyttävää.

Mikset voi vain tykätä jostain siveästä tytöstä, josta tykkäät, miksi on oleellista saada siinä sivussa haukkua muita, jotka vaan elelee elämäänsä kuten haluaa!

Tuttua! Yksi yleisimpiä ”kehuja” on ”et ole niinkuin muut naiset koska olet fiksu/hauska/tyylikäs/mukava/kiltti” jne. Tästä tunnistaa jo jonkinlaisen ainakin piilotajuisen naisvihan, jonka pitäisi olla aina varoitusmerkki.

Olisi suotavaa, jos joskus katsoisitte peiliin ja miettisitte kuinka vastaavasti toimitte itse... Joka tämän palstan viesteistä on jakaa miehet hyviin ja huonoihin ja loput ovatkin sitten puhdasta miesvihaa.

Mä luin sun kommentin muutamaan kertaan, mutten silti ymmärrä mitä tarkoitat. Siis miten toimisin itse vastaavasti? Jos olisin sen mieskö? No tällä kokemuksella en varmasti alkaisi haukkua muita naisia, koska tietäisin ettei se ole kehumista tai kaunista puhetta, vaan siitä tulee toiselle huono mieli. Sanoisin vain "sulla on kaunis hymy!", enkä "sulla on kaunis hymy, toisinkuin muilla lor toilla".

"onneksi olen löytänyt hyvän miehen"

Siinäpä yksi esimerkki jossa samankailtaisella tavalla poissulkevasti haukutaan muut miehet ja varmasti lähes jokainen nainen on sitä käyttänyt. Vastaavia löytyy eri muodoissa lukemattomia, mutta tällä palstalla yleensä jaotella miehet hyviin ja huonoihin suoremmin sanomalla "onneksi on vielä hyviäkin miehiä".

Sun mielestä m***haajatkin on hyviä miehiä 😆😂
ohis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on keski-ikää lähestyvä neitsyt, se on vain aikaansaamattoman ihmisen väninää ja sellaista pidetään yleensä raskaana.

No kaikkea sitä kuuleekin kun kesi-ikäiseksi elää. Että ympäriinsä l*tkailu olisi aikaansaavuutta ja voimaantunutta käytöstä.

Meinasin sitä miestä. Jos siveys on tärkeää, miksei nuorena hakenut itselleen sellaista naista? Olisihan sen voinut nähdä mikä meno on. Uskovaisista piireistä esimerkiksi olisi varmaankin löytänyt kivan tytön.

Miksi sellaisen perusasian eteen pitäisi erikseen lähteä maan ääriin naista etsimään, miksi ei saisi ihan rehellisesti kyseenalaistaa nuorten naisten täydellistä hillittömyyttä mitä tulee pidättyväisyyteen odottaessa sitä oikeaa? Aina yritetään syyllistää mies siitä että 99% naisista ei osaa tai kykene odottamaan.

Minustakin kyseenalaista, että nuorilla naisilla nykyään Suomessa maailman kuvottavimmat arvot, tai oikeastaan, eihän heillä mitään arvoja ole, eivät he mieti yhtään tekosiaan. Tinder vaan laulamaan. Ja sitten minä en miehenä saisi tätä arvostella, vaikka en ole osallistunut tämän roskan tuottamiseen, vaan yritän tutustua naisiin perinteisesti.

M/40

Yksikään mieshän ei Tinderissä ja muussa treffipalvelussa ole 😂? Tinderiä ja vastaavia palveluitahan käyttävät vain suomalaiset naiset 😂? On teillä keski-ikäisillä kurpillakin tosi hienot arvot, kyllä se patologinen naisviha onkin sitten hieno juttu! Onneksi sinä ja kaltaisesi mt-ongelmaiset yksilöt ette saa naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on keski-ikää lähestyvä neitsyt, se on vain aikaansaamattoman ihmisen väninää ja sellaista pidetään yleensä raskaana.

No kaikkea sitä kuuleekin kun kesi-ikäiseksi elää. Että ympäriinsä l*tkailu olisi aikaansaavuutta ja voimaantunutta käytöstä.

Meinasin sitä miestä. Jos siveys on tärkeää, miksei nuorena hakenut itselleen sellaista naista? Olisihan sen voinut nähdä mikä meno on. Uskovaisista piireistä esimerkiksi olisi varmaankin löytänyt kivan tytön.

Miksi sellaisen perusasian eteen pitäisi erikseen lähteä maan ääriin naista etsimään, miksi ei saisi ihan rehellisesti kyseenalaistaa nuorten naisten täydellistä hillittömyyttä mitä tulee pidättyväisyyteen odottaessa sitä oikeaa? Aina yritetään syyllistää mies siitä että 99% naisista ei osaa tai kykene odottamaan.

Minustakin kyseenalaista, että nuorilla naisilla nykyään Suomessa maailman kuvottavimmat arvot, tai oikeastaan, eihän heillä mitään arvoja ole, eivät he mieti yhtään tekosiaan. Tinder vaan laulamaan. Ja sitten minä en miehenä saisi tätä arvostella, vaikka en ole osallistunut tämän roskan tuottamiseen, vaan yritän tutustua naisiin perinteisesti.

M/40

Kaikki naiset ÖLILÖLIÖLLIÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset ÖLILÖLIÖLLIÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oikein maan ääriin naista etsimään? Naisen pitää tulla palstapeikon kotiovelle kuin ilmainen illallinen. Olette parhaitakin puhumaan nuorten naisten seksuaalisesta hillittömyydestä! Keskenäänkö naiset sitä seksiä harrastavat? Kyllä te miehet olette tässä hillittömiä eläimiä, joiden penis ohjaa koko elämää - kuten olette itse sanoneet. 99,999999999 % miehistä ei osaa ja kykene odottamaan. Jopa uskovaisten piireissä. Naisissa on huomattavasti enemmän vapaaehtoisia neitsyitä.

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti mielestäsi kuitenkin miesten seksuaalinen aktiivius on merkki vain ja ainoastaan Suuresta Sonniudesta.
Pelle.

Miksi ihmeessä naiset päättelevät aina näin, ja perustelevat tällaisella olkiukolla?
Esimerkiksi itse olen aina harkinnut mihin munaani työnnän, ja olen useamman kertaa jättänyt seksin ottamattakin, jos nainen on vaikuttanut siltä, ettei mitään kunnollista suhdetta kuitenkaan tulisi. Enkö saa arvostella epäsiveitä naisia, jotka nussivat jokaista komeaa ja panettavaa miestä, vaikka mies olisi mikä tahansa roisto tai huijari tai aggressiivinen paska?

M/40

Koska 99 % miehistä on toiminut ja ajatellut noin läpi historian. Sinä nyt työntelet sitä m**naasi omaan nyrkkiisi 😂 Et. Toisten elämä ei kuulu sinulle. Normaalit ihmiset harrastavat seksiä niiden täysi-ikäisten ja -valtaisten ihmisten kanssa, jotka he kokevat puoleensavetäviksi. Jos mies, jonka kanssa naiset harrastavat seksiä, on huijari, niin se on miehen itsensä vika. Häntä pitää arvostella silloin jos jotakuta! Mutta te naisvihaajat näettekin naiset syypäinä kaikkeen....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ollut sängyssä kenenkään muun kuin aviopuolisoni kanssa, mutta en silti keksi yhtään syytä, miksi ihmisten pitäisi oletusarvoisesti olla pidättyväisiä ja kyetä "odottamaan". Enkä varsinkaan, miksi juuri naisten pitäisi. Sulla saa olla omat toiveesi, mutta ei sun toiveesi ole mitään perusasioita.

Ei tarvitse, mutta se on edellitys parisuhteiden syntymiselle ja yhteistajärjestyksen ylläpitämiselle. Nyt ollaan menossa takaisin siihen malliin, jossa pieni osa miehistä pitää haaremeita ja loput miehistä ei tee yhtään mitään. Lopputuloksena yhteiskunnan täydellinen romahdus.

ohis

Tilastot ei tue teidän lassssssss-sukoiden typeriä väitteitä! t. ohis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi että semmoisen mies hoorat on vastenmielisiä. Eli joka on harrastanut irtopanoja sinne ja tänne. Oksettavaa. En huolisi, eikä moni muukaan nainen

Enemmistö naisista kuitenkin huolii ja suorastaan preferoi.

Ja höpö höpö!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti mielestäsi kuitenkin miesten seksuaalinen aktiivius on merkki vain ja ainoastaan Suuresta Sonniudesta.
Pelle.

Miksi ihmeessä naiset päättelevät aina näin, ja perustelevat tällaisella olkiukolla?
Esimerkiksi itse olen aina harkinnut mihin munaani työnnän, ja olen useamman kertaa jättänyt seksin ottamattakin, jos nainen on vaikuttanut siltä, ettei mitään kunnollista suhdetta kuitenkaan tulisi. Enkö saa arvostella epäsiveitä naisia, jotka nussivat jokaista komeaa ja panettavaa miestä, vaikka mies olisi mikä tahansa roisto tai huijari tai aggressiivinen paska?

M/40

Sehän on sen naisen valinta, mikä siinä sinua pännii, jos et sellaisista naisista ole itse edes kiinnostunut?

Miksi kuvittelet että miehenä saat yleensä arvostella kaikkien naisten yksityiselämää? Miksi et muuten arvostele niitä miehiä, vaan aina arvostelu kohdistuu vain naisiin?

Naiset sen päätöksen tekee. Jos nainen antaa harkitsematta niin kyllä ottajia löytyy. Naisen vika. Naista kuuluus syyttää, koska naisen kuuluu kantaa vastuu tekosistaan.

M/40

Miehethän ei ole mistään vastuussa? Joku muu tökkii sillå munalla heidän puilesta vai? Huolestuttavaa, että miehet ovat sitren noin typeriä, avuttomia, heikkoja ja manipuloitavia. Miesten vika.

eri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä arvostella vaikka mitä. Voi tuhahdella ja pyöritellä silmiään vaikka autoilulle, lintubogaukselle, tasa-arvolle, välivuosille, koirille, muiden seksielämälle... mikä vaan voi saada sussa aikaan paheksunnan tunteita.
Muilla ei kuitenkaan ole mitään velvoitetta muuttaa elämäänsä vain siksi ettet sä joutuisi ikinä kokemaan epämiellyttäviä tunteita, kohtaamaan erilaisuutta tai omien arvojesi vastaista toimintaa.
Totta kai sä saat haluta että sun puoliso on siveä, neitsyt jopa. Eikä muut saisi sua tuomita siitä että sulla on eri kriteerit kumppanin etsinnässä. Mutta miksi tarttee haukkua niitä, jotka ei sun kriteereihin sovi? Tai ei edes haukkua, vaan olla jotenkin vihainen ja katkera kun joka ikinen nainen ei ole sellainen jota sinä haluat. Tietenkään ei ole. Elä ja anna elää.

Kyllä se itse asiassa menee niin että niitä miehiä jotka avoimesti kritisoivat nykynaisten täyttä holtittomuutta syytetään ja lynkataan myös täysin avoimesti. Itse pidän moraalisesti arveluttavana tätä nykyajan noitavainoa jossa siveää miestä yritetään vetää kölin alta mitä eriskummallisemmilla tavoilla. Samaan aikaan huudetaan kovaan ääneen valtakunnansyyttäjien ja muiden avustuksella kuinka naisten huithapeliutta ei saa rajoittaa koska se olisi vihapuhetta yms.

Elämme hulluja aikoja kaikin puolin. En usko että moderni aikakausi tulee päättymään hyvin. Rooma on täällä ennen kuin huomataankaan.

Siveitä miehiä ei ole olemassakaan. Normasli-ihminen ei mehustele toisten seksielämällä vaan keskittyy omaansa.

Vierailija

Siveän naisen haluavien miesten ongelma on se, että se siveä nainen kelpuuttaa vain kaltaisensa miehen, ja se valikoiva nainen vain valikoivan miehen. Parempi siis elää niin kuin saarnaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M/40

Onko miehillä koskaan mitään arvoja ollutkaan? Yleisesti ottaen ilmeisesti ei, nähdäänhän että jopa papit ja uskovaiset miehet ovat hyväksikäyttäneet naisia ja lapsia aina.

Nyt sitten miehet itkevät kun naiset voivat vihdoin päättää itse kenen kanssa, mitä ja milloin tekevät. Miehiä vaan potuttaa naisten vapaus ja itsenäisisyys ja naisia painostetaan haukkumalla h*riksi yms. Tämä viestiketju on siitä esimerkki.

Kumma että vuonna 2020 jaa. suomalaisistakin miehistä osa kaipaa aikaan jolloin nainen on lain ja nyrkin uhalla alistettu miehen valtaan. Huoh. Mitä se kertoo miehistä?

Totuus kiihottaa!

Sinä ja Hankamäki olette mielisairaita perverssejä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blaa blaa ja jankuti jankuti.

Mutta asiallinen ja tosi kokemus: Eroni jälkeen panin miehiä huolella, tahti oli 1-3 uutta miestä viikossa. Kun sitten tapasin nyksäni, niin tietenkin kerroin tämän hänelle, koska halusin olla avoin eikä seksin harrastamisessa ole mitään hävettävää. Mies ei ollut moksiskaan ja nyt 10 vuotta onnellisesti yhdessä.

Voin luvata, että "miestäsi" kohdellaan hyvin tylysti muiden miesten toimesta :)

Millä perusteella? Meinaatko, että tuo mies juoruilee kavereilleen vai?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on kuvaavaa että moraalisen käytöksen ja siveyden vaatiminen tuomitaan :D

Se on suorastaan nautinnollisen absurdia omalla tavallaan.

Sinä naisvihaaja vaadi moisia vaan itseltäsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä arvostella vaikka mitä. Voi tuhahdella ja pyöritellä silmiään vaikka autoilulle, lintubogaukselle, tasa-arvolle, välivuosille, koirille, muiden seksielämälle... mikä vaan voi saada sussa aikaan paheksunnan tunteita.
Muilla ei kuitenkaan ole mitään velvoitetta muuttaa elämäänsä vain siksi ettet sä joutuisi ikinä kokemaan epämiellyttäviä tunteita, kohtaamaan erilaisuutta tai omien arvojesi vastaista toimintaa.
Totta kai sä saat haluta että sun puoliso on siveä, neitsyt jopa. Eikä muut saisi sua tuomita siitä että sulla on eri kriteerit kumppanin etsinnässä. Mutta miksi tarttee haukkua niitä, jotka ei sun kriteereihin sovi? Tai ei edes haukkua, vaan olla jotenkin vihainen ja katkera kun joka ikinen nainen ei ole sellainen jota sinä haluat. Tietenkään ei ole. Elä ja anna elää.

Kyllä se itse asiassa menee niin että niitä miehiä jotka avoimesti kritisoivat nykynaisten täyttä holtittomuutta syytetään ja lynkataan myös täysin avoimesti. Itse pidän moraalisesti arveluttavana tätä nykyajan noitavainoa jossa siveää miestä yritetään vetää kölin alta mitä eriskummallisemmilla tavoilla. Samaan aikaan huudetaan kovaan ääneen valtakunnansyyttäjien ja muiden avustuksella kuinka naisten huithapeliutta ei saa rajoittaa koska se olisi vihapuhetta yms.

Elämme hulluja aikoja kaikin puolin. En usko että moderni aikakausi tulee päättymään hyvin. Rooma on täällä ennen kuin huomataankaan.

Ai että ihan naiset on holtittomia ja huithapeleita... kenenkähän kanssa ne sitten panee? Niinpä.

Seksissä naisilla on valta. Jos ei anna niille huithapeleille, niin ne ovat ilman. Jos naiset taas antavat, niin huitahapelit ottavat. Naiset ne puitteet luovat, miten miehet seksuaalielämäänsä elävät.

Ja taas syytetään naisia ja vain naisia. Sama virsi jo tuhansia vuosia. Annat, olet l*tka, et anna, olet pihtari.

Ja mies on pieni puhdas viaton pulmunenko? Mies ei ressukkaa osaa päättää asioistaan eikä ottaa vastuusta teoistaan. Voi pikkuista....

Eihän tuossa syytetä. Miksi naiset eivät tajua, että he kontrolloivat miesten käytöstä? Mitä se feminismi muka on? Se on voimaa.

Kuules nyt, munaton la***kka. Te miehet kontrolloitte omaa käytöstänne ja olette ihan itse vastuussa siitä.
ohis

Vierailija

Naiset arvostavat miehissä korkeaa tasoa seksitaidoissa ja sitähän saa vain kokemuksien ja määrien kautta. Toisekseen nainen on ainoa joka voi tulla raskaaksi.

Näitä kahta naisten kannattaa miettiä miksi miehille on loogista arvostaa vähän kokenutta ja siveää naista, mutta itse hankkia paljon seksikokemuksia.

T. Japi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Rooma oli miesten hallitsema yhteiskunta. Naisten seksuaalisuus on harvoin niin holtitonta kuin miesten, vaikka se vapautettaisiin. Tietty valikoivuus tulee jo biologiasta. Kyllähän niitä on pervoja naisia, mutta esim. seksirikolliset ovat useimmat miehiä. Seksuaalinen vapautuminen ei ole enää mennyt eteenpäin viime vuosina, vaikka naisten asema on edelleen parantunut. Seksin vapauttaminen naisille ei siis johda samaan kaaokseen kuin vapauttaminen miehille.

Asetelma nykyisissä länsimaissa on kääntynyt siihen että naiset sankoin joukoin, enemmistönä, harrastavat huiman paljon enemmän satunnaissuhteita kuin miehet. Ja vielä vaaditaan että pitäisi vapauttaa naiset, pitäisi saada intersektionaalinen tasa-arvo, pitäisi sitä ja tätä, vaikka hyvät hyssykät -- naisilla on jo nuo kaikki!

Silti esitetään kuin elettäisiin jossain oppressiossa ja asioiden laita pitäisi korjata. Tsiiiiisus.

Tilastojen mukaan ei. Lopetas jo noiden omien fantasioiden keksiminen. t. ohis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiset arvostavat miehissä korkeaa tasoa seksitaidoissa ja sitähän saa vain kokemuksien ja määrien kautta. Toisekseen nainen on ainoa joka voi tulla raskaaksi.

Näitä kahta naisten kannattaa miettiä miksi miehille on loogista arvostaa vähän kokenutta ja siveää naista, mutta itse hankkia paljon seksikokemuksia.

T. Japi

Höpsistä höö.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat