Vierailija

Ei saa arvostella nykynaisten seksuaalikäyttäytymistä vaikka aihetta olisikin.

Sivut

Kommentit (271)

Vierailija

Saat kelpuuttaa vaikka vain Neitsyt Marian ja harvempaa kiinnostaa. Muiden arvostelu on sitten turhaa ja herättää vain päämäärätöntä keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska se mies itse ei ole siveä vaan yksi kuppainen h*uoraperse itse. 

Miksi pitäisi olla jos naiset eivät siveyttä arvosta? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saat kelpuuttaa vaikka vain Neitsyt Marian ja harvempaa kiinnostaa. Muiden arvostelu on sitten turhaa ja herättää vain päämäärätöntä keskustelua.

Miksi naiset sitten arvostelevat ja saavat arvosella julkisesti miehiä mm. kouluttamattomuudesta, ilman että kukaan heitä siitä moittii?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö kun sellainen nainen joka säästää itseään avioliittoon olettaa, että se mies on myös neitsyt. Saat neitsyen kun olet neitsyt. Jos et ole neitsyt, hae vaikka virosta kadulta joku arvoasi ylempänä oleva.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on keski-ikää lähestyvä neitsyt, se on vain aikaansaamattoman ihmisen väninää ja sellaista pidetään yleensä raskaana.

No kaikkea sitä kuuleekin kun kesi-ikäiseksi elää. Että ympäriinsä l*tkailu olisi aikaansaavuutta ja voimaantunutta käytöstä.

Meinasin sitä miestä. Jos siveys on tärkeää, miksei nuorena hakenut itselleen sellaista naista? Olisihan sen voinut nähdä mikä meno on. Uskovaisista piireistä esimerkiksi olisi varmaankin löytänyt kivan tytön.

Vierailija

Tietysti saa ajatella noin, kunhan ei ole kaksinaismoralisti. Siinähän vain samanlaiset arvot kohtaavat, kun mieskin on aika puhtoinen. Itselläkin näin nelikymppisenä riittää oikein hyvin yhden käden sormet kumppaneiden laskemiseen, enkä tosiaan haluaisi miestä, joka on dippaillut kaikkea, mikä liikkuu ja ei liiku.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö kun sellainen nainen joka säästää itseään avioliittoon olettaa, että se mies on myös neitsyt. Saat neitsyen kun olet neitsyt. Jos et ole neitsyt, hae vaikka virosta kadulta joku arvoasi ylempänä oleva.

Ei taida kyllä Suomessa neitsykäisiä naisia olla... :(

Vierailija

Puhut täysin eri asioista otsikossa ja viestissä.

Otsikossa kysyt, miksi on niin tuomittavaa, jos haluaa siveän naisen. Ei siinä ole mitään tuomittavaa, itselle tulee valita sopivin kumppani ja jos haluaa siveän niin valitsee siveän.

Viestissä puhut nykynaisten seksuaalikäyttäytymisen arvostelusta. Miksi toisten seksuaalikäyttäytymistä pitää arvostella? Mitä saavutat sillä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä mitään, mutta tässä kun ei ollu kyse neitsyydestä, vaan siveydestä, mitkä ovat kaksi aivan eri asiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Puolaan ei taida vielä päästä. Eihän kuitenkaan mikään estä ottamasta ensikontaktia Tinderin kautta puolalaisiin neitsyt naisiin paitsi tietenkin varattomuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puhut täysin eri asioista otsikossa ja viestissä.

Otsikossa kysyt, miksi on niin tuomittavaa, jos haluaa siveän naisen. Ei siinä ole mitään tuomittavaa, itselle tulee valita sopivin kumppani ja jos haluaa siveän niin valitsee siveän.

Viestissä puhut nykynaisten seksuaalikäyttäytymisen arvostelusta. Miksi toisten seksuaalikäyttäytymistä pitää arvostella? Mitä saavutat sillä?

Missä viestissä?

-ohis

Vierailija

Oon aina inhonnut sitä kun joku mies kehuu mussa jotain haukkumalla muita. Ei voi vain sanoa että "sulla on kaunis hymy" vaan täytyy jatkaa "toisin kuin sillä ja sillä. Hirveitä nököhampaita, yök, en ikinä ois sellasen kanssa". Oo kiitos rakas, ihanasti sanottu!
Tai "näytät tosi hyvältä tossa mekossa. Et näyttäis jos oisit sellanen läsöpeppu, hirveet selluliitit jollain. Em sellasta naista kattelis! Siis jos on yli x kiloa ni ei kiitos ja blaa blaa blaa". Järkyttävää.

Mikset voi vain tykätä jostain siveästä tytöstä, josta tykkäät, miksi on oleellista saada siinä sivussa haukkua muita, jotka vaan elelee elämäänsä kuten haluaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Puolaan ei taida vielä päästä. Eihän kuitenkaan mikään estä ottamasta ensikontaktia Tinderin kautta puolalaisiin neitsyt naisiin paitsi tietenkin varattomuus.

Ei ole tainut vielä nuppilääkärille löytyä vapaita aikoja? :O

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on keski-ikää lähestyvä neitsyt, se on vain aikaansaamattoman ihmisen väninää ja sellaista pidetään yleensä raskaana.

No kaikkea sitä kuuleekin kun kesi-ikäiseksi elää. Että ympäriinsä l*tkailu olisi aikaansaavuutta ja voimaantunutta käytöstä.

Meinasin sitä miestä. Jos siveys on tärkeää, miksei nuorena hakenut itselleen sellaista naista? Olisihan sen voinut nähdä mikä meno on. Uskovaisista piireistä esimerkiksi olisi varmaankin löytänyt kivan tytön.

Miksi sellaisen perusasian eteen pitäisi erikseen lähteä maan ääriin naista etsimään, miksi ei saisi ihan rehellisesti kyseenalaistaa nuorten naisten täydellistä hillittömyyttä mitä tulee pidättyväisyyteen odottaessa sitä oikeaa? Aina yritetään syyllistää mies siitä että 99% naisista ei osaa tai kykene odottamaan.

Et ole näillä näkymin uskovainen, eikä rahaakaan vissiin liiemmin ole. Miksi odotat saavasi laatua? Sano.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat