Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos menetät mielenkiintosi intiimiin läheisyyteen, odotatko silti kumppanisi jäävän suhteeseen kanssasi?

Vierailija
28.06.2020 |

Miksi tai miksi et? Mikä on ikäsi ja sukupuolesi?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiju Suvas laulaa: Na na nana na nai nai nai nainainainainainainai ain... Eiks ole hyvä motto,häh?

Vierailija
2/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään odota. Jos en halua tai pysty seksiä harrastamaan, suhde joko avataan tai lopetetaan yhteisymmärryksessä. Ei tulisi mieleenkään pitää toista puutteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään odota. Jos en halua tai pysty seksiä harrastamaan, suhde joko avataan tai lopetetaan yhteisymmärryksessä. Ei tulisi mieleenkään pitää toista puutteessa.

Ja samaa edellytän tietenkin itselleni myös.

Vierailija
4/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

M33

Vierailija
5/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännän hiljainen ketju. Jos olisit kysynyt toisin päin: "Lähtisitkö seksittömästä suhteesta?" lähtijät olisivat saaneet haukut niskaansa. Kuitenkaan kukaan ei myönnä, että vaatii puolisoa jäämään ilman, jos itseä ei haluta.

Vierailija
6/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsellänikään tapana jäädä joten se toinen voi jäädä minne lystää.

Vierailija
7/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin aikoinani seksiä kerjäävälle miehelleni: mene ja hanki halukas nainen. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. Eli niin vähän välitin miehestäni, että olin valmis jakamaan hänet.

Se olin kuitenkin minä, joka löysin uuden kumppanin.

Vierailija
8/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin aikoinani seksiä kerjäävälle miehelleni: mene ja hanki halukas nainen. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. Eli niin vähän välitin miehestäni, että olin valmis jakamaan hänet.

Se olin kuitenkin minä, joka löysin uuden kumppanin.

Löysit toisen a-seksuaalin?

Vierailija
9/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos akka ei ole seksistinen, niin luiskaanhan se tarvii laittaa !

Vierailija
10/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin suhteissa ei ole seksi, tai se loppuu tai pitää pidemmän tauon jossain vaiheessa. Se VOI olla OK, jos se on molemmille osapuolille OK. Jos se toiselle ei ole OK, hänen tulee ottaa asia keskusteluun, jos se ei auta mennään ammattiauttajaan. Jos ei sekään ei auta, lopetetaan suhde ENNEN kuin haetaan seksiä ulkopuolelta tai aloitetaan uusi suhde.

Mikä ihmeessä tässä on niin vaikeata?!

Vierailija
11/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta tässä liitossa ilman läheisyyttä ja seksiä. Viimeisin puolison veto on ollut puhumattomuus, kohta tulee 2 vuotta täyteen.

Minä en tiedä mitä niin pahaa olen tehnyt, että olen tämän ansainnut.

Ei vastaa tekstiviesteihin, olen kuin ilmaa.

Olen ääneen hänelle sanonut, että jos ja kun kanssani on näin paha olla on vapaa lähtemään ja muuttamaan pois.

Ei lähde, on täällä lähinnä hengittävän huonekalun roolissa.

Voisin sanoa, että olen tyhmä, olen hukannut elämäni olemalla ihmisen kanssa joka ei välitä minusta yhtään.

Vierailija
12/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en itsekään jäisi suhteeseen eli ero tulisi joka tapauksessa. Kuuluu parisuhteeseen tärkeänä osana. Toki jos oletettavissa olisi tilanteen olevan vain väliaikainen niin asia erikseen mutta pitkäaikaisesti sellaisella suhteella tulevaisuutta.

N40 

Vierailija
13/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ihmisiksi kirjoitti:

Joissakin suhteissa ei ole seksi, tai se loppuu tai pitää pidemmän tauon jossain vaiheessa. Se VOI olla OK, jos se on molemmille osapuolille OK. Jos se toiselle ei ole OK, hänen tulee ottaa asia keskusteluun, jos se ei auta mennään ammattiauttajaan. Jos ei sekään ei auta, lopetetaan suhde ENNEN kuin haetaan seksiä ulkopuolelta tai aloitetaan uusi suhde.

- Toinen voi ajatella, että ehkä hänkin sopeutuu /oppii elämään ilman seksiä.

- Voi olla vaikea keskustella yksin, jos toinen kieltäytyy keskustelemasta. Miksi keskustelua ei voi aloittaa se joka kieltäytyy?

- Seksistä kieltäytyvä voi kieltäytyä myös ammattiauttajasta.

- Uusi suhde voi kävellä vastaan kesken edellä mainittujen, joten miksi kieltäytyä siitäkin. Onhan puoliso tehnyt omalta osaltaan lopettamispäätöksen jo aikaisemmin.

Vierailija
14/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menetän mielenkiintoni seksiin kumppanini kanssa, lopetan niille sijoilleen paitsi seksin myös sen suhteen. En kai mä itsekään aio ilman olla.

Hullu kysymys.

N41

Vierailija
15/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jää, hän ei välitä minusta vaan jalkovälistäni, joten silloin joutaakin lähteä. Mitä järkeä suhteessa jossa ollaan seksin takia, eikä siksi että välittää toisesta ihmisenä, silloin ei tarvitse parisuhdetta vaan voi harrastaa seksiä milloin kenenkin kanssa.

Jos jää, silloin tiedän hänen todella välittävän juuri minusta.

Vierailija
16/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole päivän selvää, että ainoa syy olla parisuhteessa etenkin miehille on seksi. Millään muulla ei ole väliä. Se on kuulkaas "rakkaus" loppu heti kun haarat ei leviä viidesti päivässä.

Vierailija
17/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa ihmisiksi kirjoitti:

- Voi olla vaikea keskustella yksin, jos toinen kieltäytyy keskustelemasta. Miksi keskustelua ei voi aloittaa se joka kieltäytyy?

- Uusi suhde voi kävellä vastaan kesken edellä mainittujen, joten miksi kieltäytyä siitäkin. Onhan puoliso tehnyt omalta osaltaan lopettamispäätöksen jo aikaisemmin.

No, jos niin tapahtuu, niin mikä on ongelma? Jos ei tapahdu, niin sitten edetään keskusteluihin, ammattiapuun ja jos ei mitään auta, niin eroon.

Koska hän ei vältämättä tiedä, että toinen kärsii, voi olla, että hän luulee, että asia on OK.

Tottakai, mutta silloin voi erota.

- Uusi suhde voi kävellä vastaan kesken edellä mainittujen, joten miksi kieltäytyä siitäkin. Onhan puoliso tehnyt omalta osaltaan lopettamispäätöksen jo aikaisemmin

Ei välttämättä ollenkaan ole tehnyt "lopettamispäätöksen". Pitkissä suhteissa voi olla pidempiä aikoja ilman seksiä. Jos uusi suhde "kävelee vastaan" kesksen edellä mainittujen, et ole joka tapuksessa sitoutunut suhteeseen vakavasti ja sinun olisi pitänyt ottaa jo vastuuta siitä ja erota ennen kuin se tapahtuu. Uuden suhteen aloittaminen ennen kuin edellistä on lopetettu (siis niin että molemmat tietävät asiasta), loukkaa kumppania usein hyvinkin syvästi. Sitäkö haluat tehdä? Sehän on aivan kuvottavaa. Suhteen lopettamisesta tulee sopia kumppanin kanssa selkeästi ja avoimesti (ilmoitusluontoisesti, jos ei muu auta, mutta se on todellakin ihan vihoviimeinen vaihtoehto), eikä kehitellä selän takana uusia suhteita, kun toinen vielä luulee, että on suhteessa.

Vierailija
18/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei jää, hän ei välitä minusta vaan jalkovälistäni, joten silloin joutaakin lähteä. Mitä järkeä suhteessa jossa ollaan seksin takia, eikä siksi että välittää toisesta ihmisenä, silloin ei tarvitse parisuhdetta vaan voi harrastaa seksiä milloin kenenkin kanssa.

Jos jää, silloin tiedän hänen todella välittävän juuri minusta.

Sinä olet tuossa jo toistanut, että sinä et välitä hänestä. Parempi siis lopettaa suhde, kuin teeskennellä.

Vierailija
19/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä miten suhde on alkanut

Zinc

Vierailija
20/95 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole päivän selvää, että ainoa syy olla parisuhteessa etenkin miehille on seksi. Millään muulla ei ole väliä. Se on kuulkaas "rakkaus" loppu heti kun haarat ei leviä viidesti päivässä.

Ilman seksiä ei ole rakkautta, miehen ja naisen välistä. Se on rakkauden ruumiillistuma. Seksiä voi toki illa ilman rakkauttakin.

Jos et halua harrastaa seksiä kumppanisi kanssa, et rakasta häntä. Et edes välitä hänestä kovinkaan paljoa.