Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna alkaa loma ja 50 kg laihdutus.

Vierailija
28.06.2020 |

Aloitan kolme viikkoa VLCD-tuotteilla ja sen jälkeen varovasti ja pikkuhiljaa tavalliseen ruokavalioon. Loman aikana kävelyä, pyöräilyä ja uintia. Fiilis on hyvä!

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse VLCD:llä kolme viikkoa toukokuussa ja se oli aivan loistavaa aikaa.

Etuja: ketoosi katkaisi nälän ja makeanhimon. Pussiruoka vapauttaa pään jatkuvalta vähäkaloristen aterioiden suunnittelulta. Omalta kohdaltani olo oli mainio koko ajan.

Lue joutessasi vaikka Michael Mosleyn ”The fast 800 diet” ja ”The Clever gut diet”. Mosley on koonnut viimeisintä tietoa paastotyyppisistä dieeteistä ja suoliston terveydestä noihin kirjoihin. Jos saat suolistosi kuntoon ja pidettyä sen vuoden kunnossa, voit saada painon tasapainoon. Paasto ja VLCD on ihmiselle luontainen ja terveellinen asia. Pitkäikäisimmillä seuduilla eletään koko ajan ” kitudieeteillä”.

Olet niin painava vielä, että kävely on sinulle voimatreeniä. Nauti ja rentoudu ja anna kropan keventyä!

Vierailija
82/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ap on repsahtanut ja lopettanut kun ei enää päivitä kuulumisia. Olen itse vetänyt 10 viikkoa pelkällä VLCD pussilla, joten ymmärrän kyllä että se on todella vaikeaa eikä kaikista vain ole siihen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetilliset huutikset jos totta. Kestät pari pv kun alkaa rakoilla ja ahmit herkkuja kaksin käsin.

Käyt sitten itseltäsi salaa syömässä yöllä kaiken mitä käteen sattuu sieltä jääkaapista.

Laihdut kilon kaksi. Ehkäpä 4 mutta ne kilot ovat vasta nestettä. Sitten kroppa alkaa jo huutaa herkkuja.

Laihdut sen 50 kg parissa vuodessa. Ok. Mutta saat ne kilot takas 5 kk:ssa kun alat taas elämään ns. normielämää.

Vierailija
84/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pysyvää tulosta haluaa niin hitaasti täytyy pudottaa, mä pudotin 10 ylimääräistä kiloa vuodessa liikunnan avulla ja hieman korjasin syömistä.

Nyt mitat 172cm ja 63kg eli just hyvä.

Vierailija
85/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tässä elokuva, joka käsitteli laihdutustakin. Mekko ei mahtunut päälle ja siitä se kauhea laihduttaminen alkoi.

Elokuva oli nimeltään Unelmien sielunmessu.

Vierailija
86/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap:lle. Jos tuli retkahdus ja harmittaa, jatka vain uudestaan alusta. :) Toivon että onnistut. Jos tuo pussikuuri ei ole se konsti joka toimii, kokeile vielä kerran jotakin muuta.

Täälläkin laihdutus meneillään, tosin minulla ei lomalla syömisen rajoittaminen onnistu yhtä hyvin kuin arjessa, kun olen ollut paljon poissa kotoa. Kuitenkin suunta pysynyt oikeana.

En ole noihin pussikeittoihin lähtenyt, koska en saa niitä syötyä, se maku vain ei toimi. Mutta olen tähdännyt tasaiseen ruokarytmiin, pieniin annoksiin ja koettanut jättää kaiken ylimääräisen herkuttelun pois tai ainakin niin minimiin kuin tilanteesta riippuen on voinut. Nyt on keväästä -5kg, vielä jäljellä noin 15kg. Olen koettanut ajatella, että hiljaa hyvä tulee.

Ja jos joku miettii, mistä kilot ovat tulleet, voin kertoa senkin. Olen kyllä aina ollut myös herkkusuu, sitä en kiellä, mutta kiloja alkoi kertymään vasta, kun kilpirauhasen vajaatoiminta alkoi. Syön muuten terveellisesti. Nyt tolkuton väsymys on ohi, kilpirauhasarvot ovat taas kunnossa, mutta liikakilot eivät lähteneet minnekään. Ja hyvin vaikea on niitä saada pois, kun kaikki laihdutusvinkit alkavat samalla "jätä pois limut, sipsit ja karkit ja lisää kasviksia" -litanialla. On tosi vaikea nipistää enää ruokavaliosta, joka on jo valmiiksi pääsääntöisesti suositusten mukainen.

Haluaisin muistuttaa jatkuvia lihavien arvostelijoita, että kaikki lihavuus ei johdu pelkästä syöpöttelystä ja juopottelusta. Joskus taustalla voi olla sairaus, joka ei näy päällepäin.

Vierailija
87/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 8 viikkoa pelkällä VLC kuurilla ja laihduin sillä 6kg. Olen myös ollut 600-800kcl ruokavaliolla 6 viikkoa. Vitamiinithan saa purkista pähkäilin. Kasvislitkut osaan tehdä itsekin. Ne VLC soosithan ei mitään turpoa mahassa, joten miksi ei tehdä itse omat sotkunsa? Omalla kuurilla laihduin 6 viikossa 10.5kg. VLC kilot tuli aikoinaan viikossa takaisin. Oman kuurin tulokset on pidetty jo 6 vuotta.

Haluaisitko kertoa kiinnostuneille, millainen oli tämä sinun oma kuurisi, millaisia kasvisaterioita tms olet suosinut?

Vierailija
88/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi laihduttaa joku 7kg.. normaalipainon sisällä ja osa on pelkkää turvotusta, silti tuntuu aika urakalle!

Mä päivitän, jo 5kg lähtenyt, turvotusta oli.. enää 2kg jäljellä.

Vierailija
89/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi laihduttaa joku 7kg.. normaalipainon sisällä ja osa on pelkkää turvotusta, silti tuntuu aika urakalle!

Mä päivitän, jo 5kg lähtenyt, turvotusta oli.. enää 2kg jäljellä.

Hienoa, olet jo lähellä tavoitetta!

Vierailija
90/98 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten sujuu?

Vierailija
91/98 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
92/98 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tilanne ap?

Vierailija
93/98 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on jo kesä ohi ja pitäisi tosissaan alkaa saada tietää tuloksia ap?? Kamoon? Montako kiloa on lähtenyt, miten on mennyt, mikä olo ja mikä syksyn suunnitelmat?

Vierailija
94/98 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tietää miten ap:lla menee. Toivon onnistumista!

Vierailija
95/98 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n laihdutus on sujunut?

Vierailija
96/98 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei vastaa ollenkaan?? Johan tässä on puoli vuotta mennyt. Varmasti jotain tuloksia on tullut!

Vierailija
97/98 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsdä alkaa uusi kesä jo koittaa. Että mitenkä on mennyt??

Vierailija
98/98 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän