Huomenna alkaa loma ja 50 kg laihdutus.
Aloitan kolme viikkoa VLCD-tuotteilla ja sen jälkeen varovasti ja pikkuhiljaa tavalliseen ruokavalioon. Loman aikana kävelyä, pyöräilyä ja uintia. Fiilis on hyvä!
Kommentit (98)
ei kolmessa viikossa pysty kyllä laihduttamaan 50 kiloa
Mahtavaa ap! Suunnitelmallisuus ja etukäteen varautuminen on kuitenkin kaikkein tärkeimpiä onnistuneessa laihdutuksessa, normiarjessa se ei aina onnistu.
Itsekin ajattelin tässä muutaman kilon tiputtaa, lapset on isällään seuraavat kolme viikkoa ja töissä on rauhallisempaa. Ja teinitytöllä meinaa mennä kilojen vahtiminen liiallisuuksiin, haluan syödä hänen kanssaan samaa ruokaa ja välillä herkutellakin.
Kesä on parasta aikaa laihduttaa, yleensä laihdun juuri lomalla. Kasvikset ja marjat ovat parhaimmillaan, tunnesyömistä on helpompi hallita, ei ole stressiä, ruoanlaittoon ehtii panostaa ja saa nukuttua hyvin. Pitäisi taas talvikiloja karistaa, keväällä ei onneksi tullut lisää, kun etätyö vähensi stressaamista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi joku haluaa aloittaa laihdutuksen juuri lomalla. Itse taas syön arkena kurinalaisesti ja lomani kohokohta on syöminen, silloin en laske kaloreita.
Viime kesäloman jälkeen laihdutin liki 10 kg ja nyt olo on todella hyvä. Eli tottakai suosittelen laihdutusta, vaikutus sekä ulkonäköön että jaksamiseen on uskomaton. Mutta niin me ollaan erilaisia, itselleni ruoka maistuu nimenomaan viikonloppuina ja lomilla kun rentoudun, arki on niin kiireistä ja stressaavaa että silloin ei ehdi edes ajatella herkkuja, eikä tee mielikään.
Sellainen, jolle se on ongelma. 50 kilon ylipaino ei ole tullut vahingossa. Taustalla joku riippuvuus tms.
Vierailija kirjoitti:
ei kolmessa viikossa pysty kyllä laihduttamaan 50 kiloa[/Eihän tässä niin sanotukaan.
Paino tänään 110, eli 2,1 kg lähti. Nämähän on nesteitä mutta olo on jo kevyempi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paino tänään 110, eli 2,1 kg lähti. Nämähän on nesteitä mutta olo on jo kevyempi.
Ap
Muista ottaa myös mittanauha käyttöön ja kuvaa itseäsi! Niistä näkee vielä paremmin muutoksen :)
Paino 109,7 kg, eli -300 g eilen. Nälkä vaivasi yöllä ja heräsin aamulla pieneen päänsärkyyn mutta eiköhän tämä tästä.
Viiden vuoden päästä voitkin sitten aloittaa jo 70 kilon laihdutuksen! Kannattaa tuhota täysin oma aineenvaihdunta laihdutustuotteilla! Jos tykkää olla läski!
Vierailija kirjoitti:
Viiden vuoden päästä voitkin sitten aloittaa jo 70 kilon laihdutuksen! Kannattaa tuhota täysin oma aineenvaihdunta laihdutustuotteilla! Jos tykkää olla läski!
Tää tehdään lääkärin kanssa yhteistyössä. Tarkoitus alun jälkeen siirtyä pois valmisteista kevyelle ruoalle.
Vierailija kirjoitti:
Totta puhut, mutta eihän noi "laihduttajat" sitä usko :) Väittävät jopa noiden laihdutustuotteiden olevan terveellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tehdään lääkärin kanssa yhteistyössä. Tarkoitus alun jälkeen siirtyä pois valmisteista kevyelle ruoalle.
Miten se lääkärin yhteistyö tekee tuosta hyvän?
Kyllä tuo nyt viikon ainakin vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pussikeittoja ja sitten "kevyt-tuotteita" Joopajoo.
Mä en ole touko-kesäkuun aikana laihtunut kuin 4 kiloa mutta voi vitsi mikä ero vanhaan. Mieli on parempi, ei tee mieli syödä pahaan mieleen, kärsivällisyys on parempi, ei väsytä niin paljon, ei turvota eli pystyn liikkumaan paremmin, ei enää ilmavaivoja eikä närästystä.
Pidän tästä olotilasta vaikka en laihtuisikaan. Toivon kyllä että laihdun koska ylipainoa on 40 kiloa.
Tsemppiä aloittajalle!
No, mä voin päivitellä tänne miten tässä käy. Olen yrittänyt laihduttaa ennenkin ja nyt näillä tuotteilla ensimmäistä kertaa. Voihan olla että tämäkin epäonnistuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No, mä voin päivitellä tänne miten tässä käy. Olen yrittänyt laihduttaa ennenkin ja nyt näillä tuotteilla ensimmäistä kertaa. Voihan olla että tämäkin epäonnistuu.
Ap
Taatusti epäonnistuu, toi on elimistön sairastuttamista.
Tsemppiä ! Pystyt siihen kyllä! Usko itseesi ja muutokseen 😊😊😊
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ! Pystyt siihen kyllä! Usko itseesi ja muutokseen 😊😊😊
Oikein tsemppaat toista pilaamaan aineenvaihduntansa. Olet sadisti.
Tsemppiä!! Muista sä hallitset nälkää, nälkä ei hallitse sua :)