Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna alkaa loma ja 50 kg laihdutus.

Vierailija
28.06.2020 |

Aloitan kolme viikkoa VLCD-tuotteilla ja sen jälkeen varovasti ja pikkuhiljaa tavalliseen ruokavalioon. Loman aikana kävelyä, pyöräilyä ja uintia. Fiilis on hyvä!

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa ap.

Toivotan sulle todella paljon onnea matkaan. Itsellä on/oli myös n 40kg ylipainoa. Aloitin VLCD-tuotteilla, joskaan en lääkärin valvonnassa. Olen ollut nyt reilun kuukauden kuurilla, ja lähes 10kg on tippunut. Enemmän voisi varmaan odottaa terveeltä/liikkuvalta ylipainoiselta, itse olen pitkäaikaissairauden vuoksi suuren osan ajasta sänkyni vankina. Liikun toki minkä voin, kun voin. Aloituspainokin meillä on about sama.

Ajattelin että sitten kun pääsen alle 100kg aloitan VLCD-aterioiden korvaamisen oikealla ruualla. Runsaasti kasviksia on se pääasiallinen suunnitelmani tämän vaiheen suhteen. Minkä lisäksi jotain proteiininlähdettä ja tarpeeksi kaloreita kuitenkin. Varmaan alkuun saa tarkastella vaa'an kanssa joka ateriaa.

Anteeksi, sulla se kokonaispudotuksen tarve oli 50kg. Sitäkin enemmän siis toivotan onnea ja jaksamista matkalle.

Sama

Vierailija
62/98 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sillä vlcd:llä. Sinun kokoisella alkuun lähtee muutenkin nopeaa tippumaan. Liian vähillä kaloreilla ruuanhimo on järkyttävä ja kaupan päälle saat päänsäryn ja huimauksen. Siitä on erittäin hankala siirtyä terveelliseen normaali ruokaan. Mitä nopeammin omaksut terveellisen ruokavalion sitä pysyvämpiä tuloksia saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Mä sitkeästi ilmoitan tänne vaikka sataakin vähän kuraa. Pyydän huomioimaan, että silloin kun ylipainoa on yli 50 kg, ihminen on aika lailla yrittänyt jo kaikkia keinoja laihtuakseen. Tätä en ole vielä kokeillut ennen.

Paino tänään 109,1, eli tasan kolme kiloa miinusta.

Vierailija
64/98 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino 108,4, eli -3,7 on lähtenyt. Olo tuntuu jo kevyemmältä ja olen nukkunut hyvin.

Ap

Vierailija
65/98 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Minä aloitin laihduttamisen joskus toukokuussa ja paino on pudonnut 8kg. Ensin viikko nutrausta ja sen jälkeen normiruualla. Aloituspaino oli 98 ja seuraavalla punnituksella oletan painon alkavan numerolla 8!

Jostain syystä laihdutus on ollut helppoa, ei ole ollut mikään tolkuton nälkä eikä päänsärkyjä tms. Mulla ei ole edes mitään tavoitetta, laihdutan niin kauan kuin siltä tuntuu ja punnitsen itseni silloin tällöin.

Vierailija
66/98 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Minä aloitin laihduttamisen joskus toukokuussa ja paino on pudonnut 8kg. Ensin viikko nutrausta ja sen jälkeen normiruualla. Aloituspaino oli 98 ja seuraavalla punnituksella oletan painon alkavan numerolla 8!

Jostain syystä laihdutus on ollut helppoa, ei ole ollut mikään tolkuton nälkä eikä päänsärkyjä tms. Mulla ei ole edes mitään tavoitetta, laihdutan niin kauan kuin siltä tuntuu ja punnitsen itseni silloin tällöin.

Paljon tsemppiä sulle!!!

Vierailija
67/98 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sillä vlcd:llä. Sinun kokoisella alkuun lähtee muutenkin nopeaa tippumaan. Liian vähillä kaloreilla ruuanhimo on järkyttävä ja kaupan päälle saat päänsäryn ja huimauksen. Siitä on erittäin hankala siirtyä terveelliseen normaali ruokaan. Mitä nopeammin omaksut terveellisen ruokavalion sitä pysyvämpiä tuloksia saat.

Itse asiassa VLCD-kuurilla menee 3-5 päivässä ketoosiin, minkä jälkeen ei ole enää ruokahimoja, päänsärkyä, huimausta eikä mitään oireita. 

Normaali ruokaan siirtyminen vaatiii kyllä tahdonvoimaa, meinaan kun se ehkä kuukausien ketoosi loppuu, niin kyllähän se kroppa hälyttää että syö nyt ja paljon, nälkäkuolema uhkaa. Mutta kun tietää sen, että näläntunteet kuuluvat asiaan eikä niille saa antaa periksi vaan siirtyä asteittain normaaliin terveelliseen ruokaan, niin kyllä sen kestää.

Vierailija
68/98 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoo ken tahtoo. Et onnistu.

Vierailija
69/98 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoo ken tahtoo. Et onnistu.

En ole ap mutta avaisitko vähän enemmän?

Vierailija
70/98 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noi hurjia lukemia:( Jos laihduttaisin 50kg painaisin 15kg!

Ihan tuhannesti tsemppiä ap:lle ja muille elämäntapamuutoksen tekijöille! Ihan upeaa, älkää vaan luovuttako!

Vierailija
71/98 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Yazio sovellusta ruuan määrän ja laadun seurantaan.

Vierailija
72/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, 10 päivää on kulunut viimeisestä kirjoituksestasi, miten on mennyt?

Vierailija
73/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulin katsomaan. Miten menee ap? ja hurjasti tsemppiä!

Vierailija
74/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko 50-kiloisen enää laihduttaa?

Vierailija
75/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi laihduttaa joku 7kg.. normaalipainon sisällä ja osa on pelkkää turvotusta, silti tuntuu aika urakalle!

Mä olen nyt laihduttanut normaalipainon sisällä 5.6kg yllättävän helposti. Syön suunnilleen koomakulutukseni verran 1280kcal/pvä, kaikki aktiviteetti on vain plussaa. 14 viikkoa on mennyt joten onhan tää hidasta mutta ei ole kiire. Vielä 3.4kg pudotettavaa. Syön ihan kaikkea mitä mieli tekee.

Jos on turvotusta niin pari ensimmäistä kiloa putoaa nopeasti.

Vierailija
76/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistavittu idiootti paskanjauhaja,

Vierailija
77/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repsahdin.

Vierailija
78/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi laihduttaa joku 7kg.. normaalipainon sisällä ja osa on pelkkää turvotusta, silti tuntuu aika urakalle!

Mä olen nyt laihduttanut normaalipainon sisällä 5.6kg yllättävän helposti. Syön suunnilleen koomakulutukseni verran 1280kcal/pvä, kaikki aktiviteetti on vain plussaa. 14 viikkoa on mennyt joten onhan tää hidasta mutta ei ole kiire. Vielä 3.4kg pudotettavaa. Syön ihan kaikkea mitä mieli tekee.

Jos on turvotusta niin pari ensimmäistä kiloa putoaa nopeasti.

Paras tapa tarttua kertyneisiin kiloihin heti kun tulee about +5kg ylimääräistä, urakka on liian iso kun ylipainoa alkaa olla 50kg, roikko nahkaakin jää liikaa.

Vierailija
79/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla aika pitkä loma jos siinä meinaa 50 kiloa tiputtaa.

Naruaivo. Solmuja tiheässä.

Vierailija
80/98 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne  alottajalla nyt ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme