Jos saisit tytön,mikä olisi hänen nimensä???
Mulla on vaihtoehtoina Josefina Aurora,Krista Aurora,Jemina Jasmin
,
Kommentit (54)
Ennestään meillä on 2 poikaa. Saas nyt sitten nähdä kumpi tulee...
Mutta tytölle ollaan mietitty nimeksi esim. Saara Karoliina tai Maisa Karoliina...
Isoveli toivoo pikkusiskoa ja hoitaa kotona nukkea joka on hänen pikkusiskonsa "Elisa"...
Inka Anna Liisa
eriasia tykkääkö mies siitä.
Ja koska mies ei voi sietää Kristaa enkä minä Lottaa, niin kompromissina meidän seuraava tytär, jos sellainen suodaan, tulee olemaan Mirka Johanna :D
Esikoispoika on Elias ja mielestäni Siljassa on jotain samansointisuutta.
Silja Anneli on kyllä superlällätys.
En ole raskaana. Todennäköisesti mahdollisesta seuraavasta lapsesta tulee Hanna, Eeva tai Martta (molemmille käypiä nimiä). Siis jos on tyttö.
Greta on ihana, Edith ja Ellen myös.
No jos haluaa Kaino-Vienon, niin mikä ettei.
...nimessä näkyvät hänen suomalaisuutensa juuret.
Tellervosta tulee minulle hyviä mielikuvia Kalevalan metsänkuningattaresta.
Myös Kyllikki (saa sinut varmaan "repeämään") on mielestäni kaunis nimi, mutta jo käytössä meidän lapsikatraassa.
Annikki tai Ainikki ovat miehenkin mielestä mahdollisia mahdolliselle tyttärelle. jotain kalevalaista kumminkin.
Kiitos vain 43!
Ellen Sofia, Lilja Helmiina, Mea Melissa, Thea Aurelia, Teresa Julia, Tessa Liia Sofia, Melissa Ellen, Aava Mea Sofia tai sitten Lahja Annikki, Lempi Elina, Helli Kaarina, Rauha Maria.
serkkuni antoi lapselleen nimeksi aurora, jost sen ruususen takia... aika öklöä munkin mielestä. siis serkulla sukunimenä ruusunen.
Todennäköisesti. Vakavissaan ei mietinnässä, sillä lapsia ei enää ole tulossa.
no jebs.. tuo Tellervo liippaa niin läheltä, että se on mun toinen nimi.
Ja INHOAN sitä ylikaiken ja vieläkin enemmän.
Ole hyvä!
Nimen Mirka on saanut 2526 naista ja 43 miestä. Matti-nimenkin on saanut 18 naista eikä kai kukaan voi pitää sitä naisen nimenä. Minä tunen Suomen ainoan MIlka-nimisen miehen ja mun mielestäni se aivan selvästi on miehen nimi.
mummini on ollut aikoinaan Loviisa, nyt itse olen Loviisan mummi
eikä toivenimeni tullutkaan listalle tässä ketjussa.
Minullakin haaveena Josefina tai Aurora tytölle. Eli aika sama nimimaku ap:n kanssa.
Ja pakko vielä sanoa, että kakkosen viesti on idioottimainen. Ääliöparka ei edes tiedä mitkä nimet ovat vanhoja ja mitkä eivät...ei millään pahalla!