Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit tytön,mikä olisi hänen nimensä???

Vierailija
31.07.2008 |

Mulla on vaihtoehtoina Josefina Aurora,Krista Aurora,Jemina Jasmin

,

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta ap:n mainitsemat nimet ovat hirvityksen hirvityksiä. Nykyään alkaa olla jo liikaa kaikenmaailman Jeminoita yms ällötyksiä tytöillä niminä.

Josefina on kyl aika vanha nimi......mut en mienkää nokkiini ota siitä et joku ei noista nimistä tykkää.Kaikilla oma mielipide=)=)

Vierailija
2/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta ap:n mainitsemat nimet ovat hirvityksen hirvityksiä. Nykyään alkaa olla jo liikaa kaikenmaailman Jeminoita yms ällötyksiä tytöillä niminä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mietittiin nimeä Suvi Margareta.

Vierailija
4/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme peräkkäin kolme ihanaa poikaa, niin ei ollut tytön nimelle käyttöä. Nyt neljäntenä sitten saimme tytön ja hänen nimekseen tuli Salli. Mielestämme ihana nimi.

Vierailija
5/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä ja nyt pitäis päättää, niin varmaankin Salli, sen nimen miehenikin "hyväksyisi". Ja Salli on muutenkin kiva nimi, mielestäni.

Salli Helena, Salli Tellervo. Näin äkkiseltään tulee mieleen. Voisin minä laittaa lapsen nimeksi myös Helena, siis ihan kutsumanimeksi. Mutta toiseksi nimeksi en näin heti keksi mitään Helenalle.

Tai Tyyne.

Mitä tulee siihen, onko joku nimityyppi in vai out, ihan sama. Laittaisin lapselleni just sellaisen nimen, joka minua - ja tietenkin puolisoani - miellyttää. Ei mitään muuta.

Vierailija
6/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme peräkkäin kolme ihanaa poikaa, niin ei ollut tytön nimelle käyttöä. Nyt neljäntenä sitten saimme tytön ja hänen nimekseen tuli Salli. Mielestämme ihana nimi.

Vierailija
7/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maire =)

Vierailija
8/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma Erika. En tiedä, kumpi tulisi kutsumanimeksi.

Vierailija
9/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin itse päättää. Mies ei tykkää Liljasta. Enpä muuten edes tiedä, minkähän nimen mies laittaisi.

Vierailija
10/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli varattu tytölle, jota en koskaan saa.

Vierailija
11/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoistytöllämme on jo maailman ihanin nimi, sitä emme voi enää uudelleen antaa :-)

Vierailija
12/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaan lämpene, koska pitää sitä virheellisesti jotenkin hienostelevana tai prinsessanimenä (ok, prinsessa ruusunen on sadussa nimeltään Aurora...)

Oikeasti nimi on vanha ja ihana! Esikoistytöllämme on jo maailman ihanin nimi, sitä emme voi enää uudelleen antaa :-)

Vierailija
13/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greta...toisesta nimestä en vielä tiedä vaihtoehtoja on niin monia:)

Vierailija
14/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no Kristasta en ole varmaa, mutta muut ainakin ovat. Mun tytöstä tulisi Siri.

Vierailija
15/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen viesti on ristiriitainen. Tiedoksi vain: Jemina on vanha nimi. Se nyt on vain sattunut nousemaan suosioon, niin kuin on joskus käynyt jollekin muullekin vanhalle nimelle, esim. Iidalle. Itse en ihmettele Jeminan suosiota. Minusta se on tosi kaunis nimi.

Vierailija
16/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
17/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on kaunis, klassinen ja kansainvälinen nimi.

Vierailija
18/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vauvakiintiö jo täynnä...

Vierailija
19/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsohan viime vuosisadan lopun (ja vanhempiakin) kastettujen listoja niin huomaat että kyllä juuri sieltä löytyy ainakin Josefiinaa, Auroraa ja Jeminaa.

Toinen asia on, jos et näistä nimistä pidä, olisi vain fiksumman oloista perustella sitä yksin mielipiteenä.

Vierailija
20/54 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota mietin jos vauva ois ollut tyttö. vaikka aikalailla alusta asti tiesin että poika tulee :) ja tuli.