Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intersektionaalisuus, mitä oikeasti tarkoittaa?

Vierailija
27.06.2020 |

Kertokaa!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska-aivojen kokoontumisajot menossa. Todellisuudella ei mitään väliä, kunhan öyhötetään mitä vaan oikeistopaskaa mikä omia ennakkoluuloja palvelee.

Sinähän siinä öyhötät, etkä mitään ainakaan perustele tai korjaa mitään. Enemmänkin allekirjoitat "paska-aivojen" kirjoitukset.

En perustelekaan. Koska en katso että tehtäväni on kädestä pitäen opettaa idiooteille asioita joista nämä voisivat itse ottaa selvää aivan helposti.

Voisit kai räikeimpiä virheitä ja väärinkäsityksiä oikoa? Se voisi edistää uskontosi leviämistä. Ei tässä mitään tuntikausien luentoja kaivata. On sulla varmasti ihan omia, itse pohdittuja mielipiteitäkin? Oletko jostain asiasta eri mieltä intersektionalismin kanssa?

Voisin, mutta en sitä tee. Google on keksitty. On omia, itse pohdittuja mielipiteitä, muita minulla ei olekaan kuin korkeintaan vahingossa. En ole likimainkaan kaikista asioista samaa mieltä kuin kaikki intersektionaaliset feministit (mitä varmaan tarkoitit). Tämänkin olisi toki normaalijärjellä varustettu ihminen tiennyt jo ihan sillä perusteella että kaikki intersektionaaliset feministit eivät ole kaikista asioista samaa mieltä. Mutta kun oikeistoöyhötys on sitä että pitää kuvitella että vastapuoli on monoliitti jolla ei ole omia mielipiteitä niin tuo varmasti tuntui aivan fiksulta kysymykseltä.

Vierailija
42/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska-aivojen kokoontumisajot menossa. Todellisuudella ei mitään väliä, kunhan öyhötetään mitä vaan oikeistopaskaa mikä omia ennakkoluuloja palvelee.

Sinähän siinä öyhötät, etkä mitään ainakaan perustele tai korjaa mitään. Enemmänkin allekirjoitat "paska-aivojen" kirjoitukset.

En perustelekaan. Koska en katso että tehtäväni on kädestä pitäen opettaa idiooteille asioita joista nämä voisivat itse ottaa selvää aivan helposti.

Eli öyhötät. Jätä vaikka mieluummin kokonaan vastaamatta jos ei sinulla kerran ole muuta kuin ihmisten haukkumista sieltä norsunluutornistasi. Enemmän kyllä epäilen, että nyt vain osui ja upposi, ja nyt sinua kiukuttaa siellä dissonanssissasi.

Näissä vastauksissa näkyy tämä älyllinen epärehellisyys mikä johtaa todellisuudesta vieraantuneeseen maailmankuvaan. Koko ketju on täynnä perustelematonta ihmisten haukkumista, mutta kun joku tulee antamaan eriävän mielipiteen (joka vieläpä sattuu olemaan todellisuuspohjainen), niin sitten alkaa perustelujen ja asiallisen keskustelun peräänkuuluttaminen.

Mistä sinä nyt oikein puhut? Annatko vähän nyt esimerkkiä? Todellisuuspohjainen vastaus = paskapääksi haukkuminen? Oletko joku teini?

Paskapäiden kutsuminen paskapäiksi on todellisuuspohjaista. Mutta tarkoitin erityisesti tuota kohtaa "Todellisuudella ei mitään väliä, kunhan öyhötetään mitä vaan oikeistopaskaa mikä omia ennakkoluuloja palvelee."

Mitään sanottavaa ilmeisesti ei ollut tuohon toteamukseen ketjun älyllisestä epärehellisyydestä.

Kertoisitko ihan ensin mikä sinusta erityisesti on ollut älyllisesti epärehellistä ja miksi? Ainoa paskapäähän on täällä toistaiseksi ollut sinä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit kai räikeimpiä virheitä ja väärinkäsityksiä oikoa? Se voisi edistää uskontosi leviämistä. Ei tässä mitään tuntikausien luentoja kaivata. On sulla varmasti ihan omia, itse pohdittuja mielipiteitäkin? Oletko jostain asiasta eri mieltä intersektionalismin kanssa?

Voisin, mutta en sitä tee. Google on keksitty. On omia, itse pohdittuja mielipiteitä, muita minulla ei olekaan kuin korkeintaan vahingossa. En ole likimainkaan kaikista asioista samaa mieltä kuin kaikki intersektionaaliset feministit (mitä varmaan tarkoitit). Tämänkin olisi toki normaalijärjellä varustettu ihminen tiennyt jo ihan sillä perusteella että kaikki intersektionaaliset feministit eivät ole kaikista asioista samaa mieltä. Mutta kun oikeistoöyhötys on sitä että pitää kuvitella että vastapuoli on monoliitti jolla ei ole omia mielipiteitä niin tuo varmasti tuntui aivan fiksulta kysymykseltä.

Intersektionaalithan ovat kaikista uskonkappaleistaan yhtä mieltä, koska muuten heidät eristetään, bannataan ja heitetään ulos kaikenmaailman silakoista, rennoista feministiryhmistä ja rasmuksista. Kyllä sinun pitäisi tämä tietää.

Vierailija
44/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIten intersektioonalit ratkaisevat tilanteen, jossa kahden sorretun ryhmän intressit ovat ristiriidassa keskenään? Esimerkiksi naiset ja naiseksi identifioituvat penikselliset henkilöt, kumman etu voittaa?

Jos nainen on valkoinen, niin transihmisten oikeudet on aina etusijalla. Ja rodullistettu transihminen voittaa helposti myös rodullistetun naisen. Silläkään ei ole mitään väliä oletko hetero vai lesbo, transihmiset voittaa jälleen. Voit pitää lähtökohtana sitä, että kaikki muut väistää transihmisiä.

Ja minä siis en itse usko tähän, mutta näin se valitettavasti tuntuu menevän.

Vierailija
45/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastuit. Intersektionaaleilla nimenomaan ei ole omia ajatuksia. Google on keksitty. Googlaile vaikka rentoa feministiryhmää, Feissarimokista löytyy makupaloja.

Vierailija
46/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollektivismiahan se on. Ei ole yksilöitä, vain ryhmänsä edustajia. Valkoiset ovat kollektiivisesti vastuussa toisten valkoisten menneistäkin synneistä. Kollektiivinen vastuu koskee vain valkoisia.

Vierailija
47/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollektivismiahan se on. Ei ole yksilöitä, vain ryhmänsä edustajia. Valkoiset ovat kollektiivisesti vastuussa toisten valkoisten menneistäkin synneistä. Kollektiivinen vastuu koskee vain valkoisia.

Jep, eli käytännössä tekosyy sortaa kaikkia valkoisia. Ovathan kaikki valkoiset tunnetusti etuoikeutetmpia elämässään kuin kaikki värilliset. Eiku.

Vierailija
48/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIten intersektioonalit ratkaisevat tilanteen, jossa kahden sorretun ryhmän intressit ovat ristiriidassa keskenään? Esimerkiksi naiset ja naiseksi identifioituvat penikselliset henkilöt, kumman etu voittaa?

Intersektionaaleilla on aina joku omituinen sortohierarkiataulukko josta tällaiset asiat katsotaan ja päätetään lähinnä nopanheitolla. Eli onko vaikkapa homofobinen p a kolainen sorretumpi kuin valkoinen homomies, ja onko transsukupuoliseksi identifioituva mies sorretumpi kuin rodullistettu lesbonainen jne. Yleensä vaihtavat nopeasti aihetta kun tällainen tulee puheeksi tai syyttävät kysyjää vihapuheesta ja äärioikeistoretoriikasta. Tai sitten ristiriita on molempia ryhmiä sortajan syytä ja paranee vain sillä, että tämä "kattosortaja" laitetaan vastuuseen.

Eihän tuossa ideologiassa ole oikeastaan päätä tai häntää, jos tehdään "kaikille kivaa"-politiikkaa niin vain röyhkeimmät kyynärpäätaktiikkaa käyttävät hyötyvät. Ja sanon näin ihan kahta eri sorrettua ryhmää edustavana ihmisenä.

Vierailija
49/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on valkoinen, niin transihmisten oikeudet on aina etusijalla. Ja rodullistettu transihminen voittaa helposti myös rodullistetun naisen. Silläkään ei ole mitään väliä oletko hetero vai lesbo, transihmiset voittaa jälleen. Voit pitää lähtökohtana sitä, että kaikki muut väistää transihmisiä.

Kunhan nyt muistat että mislimi on mislimio. Bellishimo! Siinhä on tumha transsiki ihmeissähä kun polthetaan elävälti kaikkien nyökkäillessä sopuisasti.

Vierailija
50/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan nyt muistat että mislimi on mislimio. Bellishimo! Siinhä on tumha transsiki ihmeissähä kun polthetaan elävälti kaikkien nyökkäillessä sopuisasti.

Mustat, muslimit ja transut ovat täysin koskemattomia superuhreja, jotka täytyy pelastaa pahalta valkoiselta sortajalta.

Vierailija
51/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin ravintoketjun ylimpänä aterioisi kaikkein kummallisin ties-mikä-sukupuoli.

Niinkö se menee? Keksitään jokin uusi sukupuolilajike, joka ylimpänä mässyttää omahyväisesti talloen tietämättömiä?

Vierailija
52/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustat, muslimit ja transut ovat täysin koskemattomia superuhreja, jotka täytyy pelastaa pahalta valkoiselta sortajalta.

Ihmetyttää nämä länsimaiden transit uhritoteemipaalun huipulla. Mitä sellaisia oikeuksia heiltä puuttuu länsimaissa, mitä muilla on? Itsemääritellyt diagnoosit, hormonit ja leikkaukset eivät ole ihmisoikeus. Muiden pakottaminen validoimaan spesiaalisukupuoli ei ole ihmisoikeus.

Vierailija
53/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kuin ravintoketjun ylimpänä aterioisi kaikkein kummallisin ties-mikä-sukupuoli.

Niinkö se menee? Keksitään jokin uusi sukupuolilajike, joka ylimpänä mässyttää omahyväisesti talloen tietämättömiä?

Älä ole tyhmä. Kyllä ne kulthamunat ajaa kaikkien ohi ja heiltä kysytään, kenen on syytä kuolla ensimmäisenä. Joku hörhöhän siihen joutuu tulilinjalle, arvatenkin.

Vierailija
54/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nämä länsimaiden transit uhritoteemipaalun huipulla. Mitä sellaisia oikeuksia heiltä puuttuu länsimaissa, mitä muilla on? Itsemääritellyt diagnoosit, hormonit ja leikkaukset eivät ole ihmisoikeus. Muiden pakottaminen validoimaan spesiaalisukupuoli ei ole ihmisoikeus.

Sukupuolivähemmistöt ovat kaikki erityissuojeluksessa, mutta eivät hekään ole mitään värillisten ja muslimien rinnalla. Sen todisti viime kertaista edeltävä matupuukottaja briteissä, joka puukotti hengiltä ainakin kaksi valkoista homoa. Mediamme oli yhtäkkiä hyshys hiljaa tästä pikku yksityiskohdasta eikä sanaakaan vihateoista, ehei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi