Mistä älykkäät ihmiset keskustelevat keskenään?
Kommentit (17)
Incel femcel spämmistä, persuista ja vassareista ja tietysti maa han muutosta.
Ei ainakaan näin: Nyt kilahti viesti, lähdetään ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne keskustele keskenään. Katsovat nenänvartta pitkin sellaisia, joilla ei ola sama ÄO-tulos.
Päivän typerin viesti!
Kirjallisuudesta, sosiologiasta, politiikasta, maailman menosta. Viimeksi kaverin kanssa taidettiin analysoida nykyistä nuorten miesten miehuuden kriisiä ja nuorten naisten naiseuden kriisiä, jonka vuoksi ei lapsiakaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Kirjallisuudesta, sosiologiasta, politiikasta, maailman menosta. Viimeksi kaverin kanssa taidettiin analysoida nykyistä nuorten miesten miehuuden kriisiä ja nuorten naisten naiseuden kriisiä, jonka vuoksi ei lapsiakaan tule.
Ja. Mikä oli lopputulema viimeisessä?
Vierailija kirjoitti:
Ettekö puhu koskaan ns. konkreettisista asioista? Siis verhojen ostosta, tulevasta joulusta tai juhannuksesta, jostain elokuvasta tai sarjasta?
Minä olen tämän paskapalstan älykkäin!
Yleisesti lähestulkoon kaikesta mahdollisesta, ainut ero vähemmän älykkääseen populaatioon (joita on enemmistö ja kaikki tällä palstalla) on se että älykkäällä ihmisellä ei ole tarvetta kokoajan "voittaa" argumentteja.
Minä keskustelen älykkään ystäväni kanssa Immanuel Kantin "Terveen järjen kritiikistä".
Ja olemme molemmat somaleita ja yhteisen älykkyysosamäärämme pisteet on lähes sata.
Bmw n57 moottorin virityspotenttiaalista me yleensä jutustellaan.
Itsetyydytyksestä, peräpukamista, alkoholista, tupakasta, roskaruoasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tämän paskapalstan älykkäin!
Olet erehtynyt: se olen minä.
Keskustelimme lentokoneiden tekniikasta, sivuttiin rekkoja ja vetureita. Puhuimme kesän lomamatkoista, paikoista mitä olimme nähneet ja hauskoista sattumuksista ja millaisia ruokia syöneet.
Mitkään klikkiotsikot eivät kuulu puheenaiheisiin emmekä puhu pahaa yhteisistä tutuistamme. (Tällaista siis olen huomannut vähemmän älykkäiden ihmisten tekevän).
Ei ne keskustele keskenään. Katsovat nenänvartta pitkin sellaisia, joilla ei ola sama ÄO-tulos.