Tänään bussissa nainen kauhisteli viiltelyarpiani
Aika tökeröä. Istuin ”nelinpenkeillä” kahden vanhemman naisen edessä. Ystävälleen tämä nainen sitten kauhisteli kun on rumaa ja kauheaa. Tuli vähän paha mieli mutta ei voi mitään. En jaksa pitkiä housuja helteeseen kuitenkaan laittaa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 jatkaa: olen itsekin viillellyt ja yrittänyt itsemurhaa, mutta en uskaltanut tehdä sitä. Minulla näkyviä arpia mutta aion peittää tatuoinnilla kunhan saan aikaiseksi.
Eli tiedän, ettei arvet ole huomiota herättämään, mutta negatiiviset reaktiot, kuten mummot bussissa tai tuo yks läskikommentoija tavallaan rankaisee huonoista valinnoista, ja se on yhdentapaista välittämistä.Se ei ole välittämistä, eikä ihminen jolla on ollut rankka menneisyys tarvitse mitään rankaisua lisäksi. Käytöstapoja tarvitsee ihan jokaikinen.
Kyllä ansaitsee jos itseään lähtee viiltelemään. Siis ei mitään sakkoja, vaan ihmisillä on oikeus näyttää tunteensa kuinka kammottavaa tuollaiset teot on. Eli rangaistuksella tarkoitan tuomitsevia katseita ymv. Jos on rankka menneisyys niin sitten mennään terapiaan ja tehdään hauskoja asioita joista tulee hyvä mieli, eikä aleta omaa kehoa tuhoamaan. (Olen se 13 kirjoittaja)
Suurin osa viiltelijöistä on alaikäisiä. Itse aloin viiltelemään 7-vuotiaana. Tarvitsenko sen vuoksi jotain rankaisua?
No en lähtisi 7 vuotiaita lapsia palkitsemaankaan viiltelystä!
-13
Onko siis palkitsemista olla haukkumatta toisia? En ole enää 7-vuotias, mutta arvet pysyvät. En ymmärrä miksi joku kokisi tarpeelliseksi kommentoida arpiani minulle. Se ei tuo mitään hyvää, ei estä muita lapsia viiltelemästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 jatkaa: olen itsekin viillellyt ja yrittänyt itsemurhaa, mutta en uskaltanut tehdä sitä. Minulla näkyviä arpia mutta aion peittää tatuoinnilla kunhan saan aikaiseksi.
Eli tiedän, ettei arvet ole huomiota herättämään, mutta negatiiviset reaktiot, kuten mummot bussissa tai tuo yks läskikommentoija tavallaan rankaisee huonoista valinnoista, ja se on yhdentapaista välittämistä.Se ei ole välittämistä, eikä ihminen jolla on ollut rankka menneisyys tarvitse mitään rankaisua lisäksi. Käytöstapoja tarvitsee ihan jokaikinen.
Kyllä ansaitsee jos itseään lähtee viiltelemään. Siis ei mitään sakkoja, vaan ihmisillä on oikeus näyttää tunteensa kuinka kammottavaa tuollaiset teot on. Eli rangaistuksella tarkoitan tuomitsevia katseita ymv. Jos on rankka menneisyys niin sitten mennään terapiaan ja tehdään hauskoja asioita joista tulee hyvä mieli, eikä aleta omaa kehoa tuhoamaan. (Olen se 13 kirjoittaja)
Suurin osa viiltelijöistä on alaikäisiä. Itse aloin viiltelemään 7-vuotiaana. Tarvitsenko sen vuoksi jotain rankaisua?
-13Onko siis palkitsemista olla haukkumatta toisia? En ole enää 7-vuotias, mutta arvet pysyvät. En ymmärrä miksi joku kokisi tarpeelliseksi kommentoida arpiani minulle. Se ei tuo mitään hyvää, ei estä muita lapsia viiltelemästä.
Ei tarvitse heittäytyä noin ujoksi. Jos et kestä, niin peitä arvet. Ei ne mitään pahaa tarkoita, kuten sanoin niin näköjään välittävät kun kerran kommentoivat. Ihmisillä on sananvapaus, vaikka onhan se kivaa ja helppoa jos joku myötäilee, mutta jos jonkun mielestä tuollainen viiltely on kauheaa niin kai senkin saa sanoa.
Olitkohan se sinä kun bussissa näin nuoren äidin työntävän lasta rattaissa ja viiltelyjäljet olivat käsissä, ihan punaiset,tuoreet, tulehtuneet vielä ettei edes mitään arpia. Kyllä kävi mielessä että mitä tuokin lapselleen opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-13Onko siis palkitsemista olla haukkumatta toisia? En ole enää 7-vuotias, mutta arvet pysyvät. En ymmärrä miksi joku kokisi tarpeelliseksi kommentoida arpiani minulle. Se ei tuo mitään hyvää, ei estä muita lapsia viiltelemästä.
Ei tarvitse heittäytyä noin ujoksi. Jos et kestä, niin peitä arvet. Ei ne mitään pahaa tarkoita, kuten sanoin niin näköjään välittävät kun kerran kommentoivat. Ihmisillä on sananvapaus, vaikka onhan se kivaa ja helppoa jos joku myötäilee, mutta jos jonkun mielestä tuollainen viiltely on kauheaa niin kai senkin saa sanoa.
Siis eihän sitä tarvitse myötäillä, mutta ei ole minkäänlaista syytä koko maailmassa käydä sanomaan viiltelyarpiselle että “minusta tuo on ihan kamalaa” ihan kuin kukaan ei käy sanomassa sinulle päin naamaa että oletpas kamalan vastenmielisen näköinen, vaikka ajattelisi niin kuinka. Eikö sinulla ole oikeasti mitään käytöstapoja?
-13