Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään bussissa nainen kauhisteli viiltelyarpiani

27.06.2020 |

Aika tökeröä. Istuin ”nelinpenkeillä” kahden vanhemman naisen edessä. Ystävälleen tämä nainen sitten kauhisteli kun on rumaa ja kauheaa. Tuli vähän paha mieli mutta ei voi mitään. En jaksa pitkiä housuja helteeseen kuitenkaan laittaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lopettaisit vaan sen viiltelyn?

2/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos lopettaisit vaan sen viiltelyn?

Kiitos vaan huolenpidosta. En viiltele enää ja siksi onkin arpia jaloissa ja käsissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa. Itsellä on kans käsivarressa parantuneet arvet. Yleensä ihmiset tuijottaa, joillain inhoava ilme kasvoillaan, jotkut varmaan uteliaisuudesta. Oot tosi rohkea kun näytät arpesi. Itse harvoin enää uskallan ja käytän pitkähihaisia ):

Vierailija
4/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavan näkösiä ovat, voisit oikeesti peittää. Koulussa mulla oli luokkakaverina tälläinen jolla oli lisänä aina fritsuja kaulassa. Hyi... 

Vierailija
5/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit sanonut, että voit tehdä hänelle samanlaiset, niin saa sitten kotona kauhistella oikein ajan kanssa.

6/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kurjaa. Itsellä on kans käsivarressa parantuneet arvet. Yleensä ihmiset tuijottaa, joillain inhoava ilme kasvoillaan, jotkut varmaan uteliaisuudesta. Oot tosi rohkea kun näytät arpesi. Itse harvoin enää uskallan ja käytän pitkähihaisia ):

Harmi :( Oon itse jo niin tottunut etten enää kiinnitä huomiota niihin. Katseita kyllä tulee ja se on vähän inhottavaa. Toivottavasti löydät rohkeuden pitää juuri niitä vaatteita mitä haluat :)

Vierailija
7/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mullaki on vanhoja arpia joista osan olen peittänyt tatuoinneilla. Ota reippaasti aurinkoa tänä kesänä, se vaalensi minun arpia melkein näkymättömiin.

Vierailija
8/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Pääasia, että olet päässyt viiltelystä erilleen ja voit paremmin! Ovatko arpesi jotenkin koholla? Voikohan arpikudosta "hioa" ihotautilääkärillä? Ajan myötä ne vaalenevat joka tapauksessa. En ole viilellyt, mutta arpia on muista syistä jonkin verran. Ei niitä enää näin keski-ikäisenä edes huomaa. Ole oma itsesi ja jos uskallat niin sano, että on epäkohteliasta puhua ja arvostella tuntemattomia tietämättä heidän elämäntarinaa. Voisipa kysyä myös, että eikö heillä ole käytöstapoja:)

Vierailija
9/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viiltele lisää ja r**kkaa tähänkin 100 alapeukkua läskipelle 

Toivottavasti sinä löydät elämääsi jotain positiivista. Ei kukaan joka voi hyvin, puhu noin tai edes ajattele tuolla tavalla. Säälin sinua syvästi ja toivon sinulle kaikkea hyvää.

Vierailija
10/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpiahan sinä halusit, miksi siis valitat ihmisten reaktioista?

Vierailija
11/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arpiahan sinä halusit, miksi siis valitat ihmisten reaktioista?

Ei viiltelijät halua mitään arpia, vaan haluavat hetken saada päänsisäisen kauhunsa ja pahan olon lakkaamaan. Itselleni se tuli kun satutin itseäni, näin vammat ja endorfiinejä vapautui, hetken aikaa helpotti. En minä halunnut arpia. Miksi kukaan katsoo asiakseen ylipäänsä puuttua toisten ulkonäköön?

Vierailija
12/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viiltele lisää ja r**kkaa tähänkin 100 alapeukkua läskipelle 

Toivottavasti sinä löydät elämääsi jotain positiivista. Ei kukaan joka voi hyvin, puhu noin tai edes ajattele tuolla tavalla. Säälin sinua syvästi ja toivon sinulle kaikkea hyvää.

Olen ohis, mutta ymmärrän ehkä mitä tuo eka ajaa takaa..? Kaikki me ei voida vaan olla empaattisia, joskus pitää ihmisiä potkia persiille ja näyttää ettei itkupotkuraivarit auta, vaikka olisikin paha olla.

Mutta empaattisia myötäileviäkin tietty tarvitaan.

Vierailija
13/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap. Minulla on kasvoissa ja muualla kroppaa arpia onnettomuudesta ja lukuisista leikkauksista. Moni toljottaa ja kommentoi erittäin rumasti.

Vierailija
14/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että on niin ahdasmielisiä henkilöitä, joilla ole käytöstapoja. Monilla ihmisillä on arpia.

Vierailija
15/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 jatkaa: olen itsekin viillellyt ja yrittänyt itsemurhaa, mutta en uskaltanut tehdä sitä. Minulla näkyviä arpia mutta aion peittää tatuoinnilla kunhan saan aikaiseksi.

Eli tiedän, ettei arvet ole huomiota herättämään, mutta negatiiviset reaktiot, kuten mummot bussissa tai tuo yks läskikommentoija tavallaan rankaisee huonoista valinnoista, ja se on yhdentapaista välittämistä.

Vierailija
16/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että aikoinana aloitin viiltelyn sinun kaltaistesi ihmisten takia, jotka haukkuvat päin naamaa.

Vierailija
17/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 jatkaa: olen itsekin viillellyt ja yrittänyt itsemurhaa, mutta en uskaltanut tehdä sitä. Minulla näkyviä arpia mutta aion peittää tatuoinnilla kunhan saan aikaiseksi.

Eli tiedän, ettei arvet ole huomiota herättämään, mutta negatiiviset reaktiot, kuten mummot bussissa tai tuo yks läskikommentoija tavallaan rankaisee huonoista valinnoista, ja se on yhdentapaista välittämistä.

Se ei ole välittämistä, eikä ihminen jolla on ollut rankka menneisyys tarvitse mitään rankaisua lisäksi. Käytöstapoja tarvitsee ihan jokaikinen.

Vierailija
18/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole välittämistä, eikä ihminen jolla on ollut rankka menneisyys tarvitse mitään rankaisua lisäksi. Käytöstapoja tarvitsee ihan jokaikinen.

Kyllä ansaitsee jos itseään lähtee viiltelemään. Siis ei mitään sakkoja, vaan ihmisillä on oikeus näyttää tunteensa kuinka kammottavaa tuollaiset teot on. Eli rangaistuksella tarkoitan tuomitsevia katseita ymv. Jos on rankka menneisyys niin sitten mennään terapiaan ja tehdään hauskoja asioita joista tulee hyvä mieli, eikä aleta omaa kehoa tuhoamaan. (Olen se 13 kirjoittaja)

Vierailija
19/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ansaitsee jos itseään lähtee viiltelemään. Siis ei mitään sakkoja, vaan ihmisillä on oikeus näyttää tunteensa kuinka kammottavaa tuollaiset teot on. Eli rangaistuksella tarkoitan tuomitsevia katseita ymv. Jos on rankka menneisyys niin sitten mennään terapiaan ja tehdään hauskoja asioita joista tulee hyvä mieli, eikä aleta omaa kehoa tuhoamaan. (Olen se 13 kirjoittaja)

Suurin osa viiltelijöistä on alaikäisiä. Itse aloin viiltelemään 7-vuotiaana. Tarvitsenko sen vuoksi jotain rankaisua?

Vierailija
20/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia tatuoin piiloon arpeni. Mielummin otan vastaan haukkuja "töhryistä" ja kuuntelen jaarittelua, miten puhdas iho on kaunein, kuin syyllistämistä ja merkitseviä katseita+ muuta mukavaa viiltoarvista käsivarsissa.