Nykyajan muoti vain vähentää tasa-arvoa
Tämä takapuolen esittely ja voimaantuminen on taas yksi asia, joka vain vähentää tasa-arvoa. Vai miksi miehet eivät voimaannu esitellen takapuoltaan? Aina puhutaan, että kehitysmaissa paras keino tasa-arvon edistämiseksi olisi tyttöjen koulutus, mutta niin se olisi kyllä täälläkin. Tyttöjä pitäisi takapuolen esittelyn sijaan kannustaa opiskelemaan, perustanaan yrityksiä ja hakemaan johtajan virkoja sen sijaan, että esineellistävät itsekin itseään.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt sen voimaantumisen sen henkilön omana henkisenä prosessina. Vähän sama kuin kehopositiivisuus. Että hyväksyy itsensä ja kehonsa eikä piilottele minkään ulkopuolelta tulevan häpeän takia.
Eikö sitten voisi mennä nudistirannalle? Ei kaikki halua nähdä paljasta vakoa vaikka sen kantaja olisikin voimaantunut.
Ai nyt kulkeekin vako paljaana. Äsken puhe oli bikineistä.
Niin, bikineistä jotka paljastavat persvaon. Niistähän tässä on koko ajan puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt sen voimaantumisen sen henkilön omana henkisenä prosessina. Vähän sama kuin kehopositiivisuus. Että hyväksyy itsensä ja kehonsa eikä piilottele minkään ulkopuolelta tulevan häpeän takia.
Eikö sitten voisi mennä nudistirannalle? Ei kaikki halua nähdä paljasta vakoa vaikka sen kantaja olisikin voimaantunut.
Niin, bikineistä jotka paljastavat persvaon. Niistähän tässä on koko ajan puhuttu.
Jep kyllä kaikkien naisten pitäisi kulkea sen verta löysissä vaatteissa ettei vaan kukaan tajua että sillä on pylly tai ainakaan sen muoto ei saa koskaan näkyä.
En ole koskaan ymmärtänyt miksi miehet saa kulkea jossain speedoissa rannalla kun kaikki näkee niiden vehkeiden muodon eli kulkevat kulli paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt meni jännäksi. Missä niitä pervakoja näkyy?
Itse voimaannun vetämällä säkit spiidojen ulkopuolelle
Jep, voimaantuminen on tänä päivänä sitä että avoimesti h*orataan, kutsuen sitä sugardeittailuksi, esitellään itsestään kaikki julkisesti, ja se on sitä johon kaikkien naisien tulisi pyrkiä jotta päästäisi miesten alistavan sormen alta. En kestä🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin olen käsittänyt mutta jostain syystää ap ja kaltaisensa haluaa tehdä siitä toisen kehosta oman asiansa.
Minusta nämä itsensä esittelijät taas haluavat tehdä omasta kehostaan toisten asian. Vai miksi sitä persausta täytyy kaikille julkisesti esitellä rannoilla ja somessa?
Miksi ei saisi rannalle pukea päälleen mitä haluaa? Miksi se olisi kenenkään muun asia? Mikä saa sinun niin kiinnostumaan toisten vaatteista ja ajattelemaan että heitä kiinnostaa sinun mielipide enemmän kuin se miltä heistä itsestään tuntuu?
Taidanpa tästä lähteä rannalle banaani persereiässä, tuntuu nimittäin ihan siltä eikä kiinnosta muiden mielipiteet! M56
Vielä surullisempaa on katsoa yleisurheilukilpailuja, kisa-asut naisilla on valittu sen mukaan että on miehille silmänruokaa, miehille sillä perusteella että niissä on hyvä urheilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin olen käsittänyt mutta jostain syystää ap ja kaltaisensa haluaa tehdä siitä toisen kehosta oman asiansa.
Minusta nämä itsensä esittelijät taas haluavat tehdä omasta kehostaan toisten asian. Vai miksi sitä persausta täytyy kaikille julkisesti esitellä rannoilla ja somessa?
Miksi ei saisi rannalle pukea päälleen mitä haluaa? Miksi se olisi kenenkään muun asia? Mikä saa sinun niin kiinnostumaan toisten vaatteista ja ajattelemaan että heitä kiinnostaa sinun mielipide enemmän kuin se miltä heistä itsestään tuntuu?
Taidanpa tästä lähteä rannalle banaani persereiässä, tuntuu nimittäin ihan siltä eikä kiinnosta muiden mielipiteet! M56
Ja eikö olekin mukavaa kun saat niin tehdä? Toki muista peittää se reikäsi vaikka niillä peppubikineillä.
En ymmärrä miten ihmisiä näin paljon kiinnostaa toisten vaatteet. Jotenkin absurdia minulle.
Jos olen oikein ymmärtänyt, kevään/kesän huippumuoti on rentoa ja mukavaa urheilullista pukeutumista, joka on hyvinkin tasa-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Itse voimaannun vetämällä säkit spiidojen ulkopuolelle
Itsensäpalhastelun sijaan kannataa laittaa c-strigit. Niitä on miehille.
Jengi on kyllä sekaisin. Hirveä melu jostain bikineistä jotka näköjään koetaan samana kuin että kulkee banaani perseessä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten ihmisiä näin paljon kiinnostaa toisten vaatteet. Jotenkin absurdia minulle.
Koska sillä pukeutumisella otetaan myös muut huomioon. Ei tarvitse ihan sitä persvekkiä minusta kaikille näyttää. Kaupungillakin kuljetaan puolipersettä paljaana ja shortsien kangas on niin läpikuultavaa että oikein näkee kun stringit pureutuvat vakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sillä pukeutumisella otetaan myös muut huomioon. Ei tarvitse ihan sitä persvekkiä minusta kaikille näyttää. Kaupungillakin kuljetaan puolipersettä paljaana ja shortsien kangas on niin läpikuultavaa että oikein näkee kun stringit pureutuvat vakoon.
No ehkä minä sitten olen vain se jota ei kiinnosta katsella toisia ja heidän vaatteita. Osaatko syvemmin avata miksi sinä teet niin ja asiasta välität?
Vierailija kirjoitti:
OK BOOMER
OK, hiipuvan älyykkyyden sukupolven edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä minä sitten olen vain se jota ei kiinnosta katsella toisia ja heidän vaatteita. Osaatko syvemmin avata miksi sinä teet niin ja asiasta välität?
Totta kai minä tarkkailen ympäristöäni ja ajan ilmiöitä, ei ole katsos tapanani kulkea laput silmillä ja ajatella vain itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai minä tarkkailen ympäristöäni ja ajan ilmiöitä, ei ole katsos tapanani kulkea laput silmillä ja ajatella vain itseäni.
Mutta miksi sinussa herättää tunteita jonkun vaatteet? Sitä en käsitä. Näen minäkin ihmiset mutta en kyllä muita mitä kenenkään oli päällä eilen kun olin rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Teidän keltaiset kamelinvarpaan täydellisesti paljastavat trikoot ruokakaupassa ruuhka-aikaan lauantaina on yksinomaan_LORTTOMAISET_!
Keltaiset? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Jos olen oikein ymmärtänyt, kevään/kesän huippumuoti on rentoa ja mukavaa urheilullista pukeutumista, joka on hyvinkin tasa-arvoista.
Harmi kun ei ole Suomeen rantautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi sinussa herättää tunteita jonkun vaatteet? Sitä en käsitä. Näen minäkin ihmiset mutta en kyllä muita mitä kenenkään oli päällä eilen kun olin rannalla.
Ja lisätään nyt vielä jos tässä on kyse siitä jonkun iltapäivälehden jutusta missä nainen oli saanut jotain haukkumista bikineistään siellä paikan päällä niin ei todellakaan tulisi mieleen olla niin umpijuntti että alkaisi siihen.
Kammottavaa käytöstä. Mitä sellaista tekevän päässä liikkuu? Ehkä te muiden vaatteista hyvin kiinnostuneet pystytte edes hieman avaamaan sitä.
Miksi kaunis, hoikka nuori nainen saa voimaantua siitä kun pukeutuu pyllybikineihin, mutta ikääntynyt, lihava nainen tai mies, jolla vatsamakkaroita ja runsaat jenkkakahvat ei saa voimaantua siitä, että pukeutuu t-paitaan ja legginseihin ?