Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan muoti vain vähentää tasa-arvoa

Vierailija
27.06.2020 |

Tämä takapuolen esittely ja voimaantuminen on taas yksi asia, joka vain vähentää tasa-arvoa. Vai miksi miehet eivät voimaannu esitellen takapuoltaan? Aina puhutaan, että kehitysmaissa paras keino tasa-arvon edistämiseksi olisi tyttöjen koulutus, mutta niin se olisi kyllä täälläkin. Tyttöjä pitäisi takapuolen esittelyn sijaan kannustaa opiskelemaan, perustanaan yrityksiä ja hakemaan johtajan virkoja sen sijaan, että esineellistävät itsekin itseään.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun VOIMAANNUTTAMANA kävin kaupassa shortseissa jota varmaan apn kalsareita pienemmät. Ja arvatkaa mitä? Mitään ei tapahtunut, kukaan ei välittänyt.

Vierailija
42/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten ihmisiä näin paljon kiinnostaa toisten vaatteet. Jotenkin absurdia minulle.

Koska sillä pukeutumisella otetaan myös muut huomioon. Ei tarvitse ihan sitä persvekkiä minusta kaikille näyttää. Kaupungillakin kuljetaan puolipersettä paljaana ja shortsien kangas on niin läpikuultavaa että oikein näkee kun stringit pureutuvat vakoon.

No ehkä minä sitten olen vain se jota ei kiinnosta katsella toisia ja heidän vaatteita. Osaatko syvemmin avata miksi sinä teet niin ja asiasta välität?

Totta kai minä tarkkailen ympäristöäni ja ajan ilmiöitä, ei ole katsos tapanani kulkea laput silmillä ja ajatella vain itseäni.

Mutta miksi sinussa herättää tunteita jonkun vaatteet? Sitä en käsitä. Näen minäkin ihmiset mutta en kyllä muita mitä kenenkään oli päällä eilen kun olin rannalla.

Ja lisätään nyt vielä jos tässä on kyse siitä jonkun iltapäivälehden jutusta missä nainen oli saanut jotain haukkumista bikineistään siellä paikan päällä niin ei todellakaan tulisi mieleen olla niin umpijuntti että alkaisi siihen.

Kammottavaa käytöstä. Mitä sellaista tekevän päässä liikkuu? Ehkä te muiden vaatteista hyvin kiinnostuneet pystytte edes hieman avaamaan sitä.

Ei tulisi mieleenkään alkaa huutelemaan kenellekään jossain rannalla. Yleisesti ottaen vaan täytyy ihmetellä, mikä näitä itsensäpaljastelijoita vaivaa. Jos en halua nähdä vieraan ihmisen persettä julkisella paikalla, olen heti kukkahattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen oikein ymmärtänyt, kevään/kesän huippumuoti on rentoa ja mukavaa urheilullista pukeutumista, joka on hyvinkin tasa-arvoista.

Harmi kun ei ole Suomeen rantautunut.

Mikä sinua estää etsimästä ja tilaamasta niitä vaatteita ulkomailta?

Vierailija
44/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun VOIMAANNUTTAMANA kävin kaupassa shortseissa jota varmaan apn kalsareita pienemmät. Ja arvatkaa mitä? Mitään ei tapahtunut, kukaan ei välittänyt.

Mistä tiedät ettei kukaan välittänyt?

Vierailija
45/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen oikein ymmärtänyt, kevään/kesän huippumuoti on rentoa ja mukavaa urheilullista pukeutumista, joka on hyvinkin tasa-arvoista.

Et ole nähnyt ihmisiä kadulla pukeutuneena rentoihin urheilullisiin vaatteisiin?

Vierailija
46/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten ihmisiä näin paljon kiinnostaa toisten vaatteet. Jotenkin absurdia minulle.

Koska sillä pukeutumisella otetaan myös muut huomioon. Ei tarvitse ihan sitä persvekkiä minusta kaikille näyttää. Kaupungillakin kuljetaan puolipersettä paljaana ja shortsien kangas on niin läpikuultavaa että oikein näkee kun stringit pureutuvat vakoon.

No ehkä minä sitten olen vain se jota ei kiinnosta katsella toisia ja heidän vaatteita. Osaatko syvemmin avata miksi sinä teet niin ja asiasta välität?

Totta kai minä tarkkailen ympäristöäni ja ajan ilmiöitä, ei ole katsos tapanani kulkea laput silmillä ja ajatella vain itseäni.

Mutta miksi sinussa herättää tunteita jonkun vaatteet? Sitä en käsitä. Näen minäkin ihmiset mutta en kyllä muita mitä kenenkään oli päällä eilen kun olin rannalla.

Ja lisätään nyt vielä jos tässä on kyse siitä jonkun iltapäivälehden jutusta missä nainen oli saanut jotain haukkumista bikineistään siellä paikan päällä niin ei todellakaan tulisi mieleen olla niin umpijuntti että alkaisi siihen.

Kammottavaa käytöstä. Mitä sellaista tekevän päässä liikkuu? Ehkä te muiden vaatteista hyvin kiinnostuneet pystytte edes hieman avaamaan sitä.

Ei tulisi mieleenkään alkaa huutelemaan kenellekään jossain rannalla. Yleisesti ottaen vaan täytyy ihmetellä, mikä näitä itsensäpaljastelijoita vaivaa. Jos en halua nähdä vieraan ihmisen persettä julkisella paikalla, olen heti kukkahattu.

Missä sinä niitä perseitä näet? Näet vain enemmän ihoa niillä joilla ne peppubikinit. Miksi se toisen iho (vaatteiden lisäksi) häiritsee sinua?

Onko tämä kammo tuntemattoman ihmisen ihoa kohtaan jossain niin syvällä ettet sen alkuperää pysty löytämään?

Ennen naisten nilkatkin oli hävyttömiä. Asenteet muuttuu.

Vierailija
47/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua estää etsimästä ja tilaamasta niitä vaatteita ulkomailta?

Etenkin, kun kaupat Suomessakin ovat pullollaan näitä :)

Vierailija
48/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos välitti se ei vaikuta elämääni mitenkään.

Vierailija
49/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun miehetkin tulevat persbikineissä rannalle, minäkin aion mennä.

T. Nainen

Minä voin tulla ilman paitaa.

Zinc

Vierailija
50/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vastaus itse kysymykseen.

Tasa-arvo ei ole sitä, että miehet ja naiset ovat mahdollisimman samanlaisia. 

Zinc

(Kun eivät ole)

Sillä, että naiset matkii miehiä, ei tulla koskaan tasa-arvoa saavuttamaan ..

Vierailija
51/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole nähnyt ihmisiä kadulla pukeutuneena rentoihin urheilullisiin vaatteisiin?

Juu, suurin osa on ollut miehiä. Se onkin kiva tyyli, kunhan naisetkin vain tajuaisivat sen, ettei tarvitse hakea hyväksyntää muilta omaa kehoaan seksualisoimalla.

Vierailija
52/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse ei ole sukuelin.

Vierailija
53/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä itsekkyys on nykypäivänä kamalaa. Minä, minä, minä... minä haluan näyttää julkisesti perseeni eikä kiinnosta miltä se muista tuntuu.

Vierailija
54/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämän pukeutumisen taustalla siis halu provosoida ja ärsyttää muita? Sen lisäksi että tarjotaan tumputtajille katseltavaa.

Vierailija
55/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä itsekkyys on nykypäivänä kamalaa. Minä, minä, minä... minä haluan näyttää julkisesti perseeni eikä kiinnosta miltä se muista tuntuu.

Sinä siinä itsekäs olet, kun haluat päättää mitä muut pukee, kun voisit vain katsoa muualle.

Vierailija
56/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kuvailla miltä tuon shortsit mahtoivat tuntua sellaisesta jonka päällä ne ei ollut? Tämä alkaa olla jo todella mielenkiintoista. Osaako kukaan selittää mikä niissä toisten vaatteissa ja ilmeisesti myös ihossa aiheuttaa teissä tunteita?

Vierailija
57/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaupunki on kyllä täynnä naisia verskoissa ja urheilutrikoissa.

Vierailija
58/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki varmaan halua nähdä miestissejäkään rannalla, mutta ei siitä nosteta kauheata haloota. Katsotaan vaan muualle.

Vierailija
59/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämän pukeutumisen taustalla siis halu provosoida ja ärsyttää muita? Sen lisäksi että tarjotaan tumputtajille katseltavaa.

Taustalla oli se että ne oli minulla jo jalassa kotona koska on niin saakelin kuuma. Miksi ajattelet että joku pukeutuu muiden takia? Niinkö sinä valitset jokaisen vaatteesi?

Vierailija
60/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, suurin osa on ollut miehiä. Se onkin kiva tyyli, kunhan naisetkin vain tajuaisivat sen, ettei tarvitse hakea hyväksyntää muilta omaa kehoaan seksualisoimalla.

Miksi koet tarvetta seksualisoida naisten kehoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän