Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan muoti vain vähentää tasa-arvoa

Vierailija
27.06.2020 |

Tämä takapuolen esittely ja voimaantuminen on taas yksi asia, joka vain vähentää tasa-arvoa. Vai miksi miehet eivät voimaannu esitellen takapuoltaan? Aina puhutaan, että kehitysmaissa paras keino tasa-arvon edistämiseksi olisi tyttöjen koulutus, mutta niin se olisi kyllä täälläkin. Tyttöjä pitäisi takapuolen esittelyn sijaan kannustaa opiskelemaan, perustanaan yrityksiä ja hakemaan johtajan virkoja sen sijaan, että esineellistävät itsekin itseään.

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä peppukuvia ei ole edes olemassa jos niitä ei ikinä ota. Ketään ei varmaan ole väenpakolla pakotettu ottamaan mitään miestenlehtikuvia itsestään julkiseen jakoon. Itseäni häiritsisi kovasti jos tietäisin että minusta olisi olemassa jotain pyllistylykuvia, eli ikinä en ole ottanut sitä ensimmäistäkään.

Vierailija
62/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen oikein ymmärtänyt, kevään/kesän huippumuoti on rentoa ja mukavaa urheilullista pukeutumista, joka on hyvinkin tasa-arvoista.

Harmi kun ei ole Suomeen rantautunut.

Et ole nähnyt ihmisiä kadulla pukeutuneena rentoihin urheilullisiin vaatteisiin?

Juu, suurin osa on ollut miehiä. Se onkin kiva tyyli, kunhan naisetkin vain tajuaisivat sen, ettei tarvitse hakea hyväksyntää muilta omaa kehoaan seksualisoimalla.

Miksi koet tarvetta seksualisoida naisten kehoja?

Enemmin seksualisoida naisen ihoa. Kokouimapuku näyttää yhtä paljon naisen muotoja. Tässä ihmisiä häiritsee naisen iho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun edistystä ja kehitystä tapahtunut niin miksi ihmeessä nuo jo naista halventavat muoti-ilmiöt jo taas tekevät hallaa naisten asialle.

Vierailija
64/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun edistystä ja kehitystä tapahtunut niin miksi ihmeessä nuo jo naista halventavat muoti-ilmiöt jo taas tekevät hallaa naisten asialle.

Tämmöiset asenteet tekee hallaa naisille. Sinäkin näet naisen kehon vain seksualisoituna ja siksi koet etteivät saisi valita mitä laittavat päälle.

Vierailija
65/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki varmaan halua nähdä miestissejäkään rannalla, mutta ei siitä nosteta kauheata haloota. Katsotaan vaan muualle.

Rehellisesti sanottuna en minä ainakaan haluaisi. Mutta mitä vaihtoehtoja miehillä on, jos heille ei valmisteta uimiseen yläosia? Pakko siinä on sitten uida yläosattomissa. Tai kai sitä voisi naisten yläosan laittaa.

Vierailija
66/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen oikein ymmärtänyt, kevään/kesän huippumuoti on rentoa ja mukavaa urheilullista pukeutumista, joka on hyvinkin tasa-arvoista.

Et ole nähnyt ihmisiä kadulla pukeutuneena rentoihin urheilullisiin vaatteisiin?

Juu, suurin osa on ollut miehiä. Se onkin kiva tyyli, kunhan naisetkin vain tajuaisivat sen, ettei tarvitse hakea hyväksyntää muilta omaa kehoaan seksualisoimalla.

Enemmin seksualisoida naisen ihoa. Kokouimapuku näyttää yhtä paljon naisen muotoja. Tässä ihmisiä häiritsee naisen iho.

Ei kokouimapuku ja normaalit bikinit paljasta perseviivaa. Miksi työmiesten vakoja sitten paheksutaan, kun naiset saavat kulkea vako paljaana ja se oikein voimaannuttaa?

Vierailija
67/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kokouimapuku ja normaalit bikinit paljasta perseviivaa. Miksi työmiesten vakoja sitten paheksutaan, kun naiset saavat kulkea vako paljaana ja se oikein voimaannuttaa?

Siis missä sinä niitä vakoja näet? Ne mitkä nyt joku muotijuttu ei näytä vakoa niin taidat puhua jostain ihan muusta.

Vierailija
68/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet sitten silmät kiiluen näitä tuijottavat?

Vierailija
69/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli miksi SINÄ koet että naiset seksualisoi itseään? Miksi naisen keho ei ole vain keho?

Vierailija
70/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli miksi SINÄ koet että naiset seksualisoi itseään? Miksi naisen keho ei ole vain keho?

Kerro sinä, mikä tarkoitus pyllistyskuvilla on jos se ei kerran ole tarve herättää seksuaalista kiinnostusta?

Vierailija
71/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun VOIMAANNUTTAMANA kävin kaupassa shortseissa jota varmaan apn kalsareita pienemmät. Ja arvatkaa mitä? Mitään ei tapahtunut, kukaan ei välittänyt.

Onko tämän pukeutumisen taustalla siis halu provosoida ja ärsyttää muita? Sen lisäksi että tarjotaan tumputtajille katseltavaa.

Taustalla oli se että ne oli minulla jo jalassa kotona koska on niin saakelin kuuma. Miksi ajattelet että joku pukeutuu muiden takia? Niinkö sinä valitset jokaisen vaatteesi?

Tietenkin valitsen sellaiset vaatteet, etteivät intiimiosat tai pakarat vilku. Minusta se on muiden huomioimista.

Vierailija
72/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt sen voimaantumisen sen henkilön omana henkisenä prosessina. Vähän sama kuin kehopositiivisuus. Että hyväksyy itsensä ja kehonsa eikä piilottele minkään ulkopuolelta tulevan häpeän takia.

Onko se piilottelua jos haluaa pitää normaalia bikinien alaosaa? Tai onko siinä jotain pahaa jos ei koe tarpeelliseksi näytellä paljasta takapuolta kaikille, sekö on piilottelua? Ihan kuin ei voisi olla tyytyväinen itseensä, ja hyvä itsetunto, jos ei halua pyllybikinejä.. Muutenkin on tyhmää sanoa että joku uskaltaa näyttää paljasta pintaa. Mitä uskaltamista siinä on? Ite uskaltaisin, mutta en halua. Kaikilla on persus, ei siinä ole nähtävää.

Mun poika ihmettelee miksi jotkut naiset haluaa esitellä tissejään ja takapuoltaan. Kuulemma ihan typerää hommaa.

Vierailija
73/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se, että nainen pukeutuu kuten itse haluaa koetaan halventavaksi? Puhuuko kukaan ikinä, että ilman paitaa kulkeva mies halventaa miehiä?

Vierailija
74/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt sen voimaantumisen sen henkilön omana henkisenä prosessina. Vähän sama kuin kehopositiivisuus. Että hyväksyy itsensä ja kehonsa eikä piilottele minkään ulkopuolelta tulevan häpeän takia.

Onko se piilottelua jos haluaa pitää normaalia bikinien alaosaa? Tai onko siinä jotain pahaa jos ei koe tarpeelliseksi näytellä paljasta takapuolta kaikille, sekö on piilottelua? Ihan kuin ei voisi olla tyytyväinen itseensä, ja hyvä itsetunto, jos ei halua pyllybikinejä.. Muutenkin on tyhmää sanoa että joku uskaltaa näyttää paljasta pintaa. Mitä uskaltamista siinä on? Ite uskaltaisin, mutta en halua. Kaikilla on persus, ei siinä ole nähtävää.

Mun poika ihmettelee miksi jotkut naiset haluaa esitellä tissejään ja takapuoltaan. Kuulemma ihan typerää hommaa.

Olen eri kuin se jolle vastasit, mutta ymmärrän pointin. Ei se peittävä pukeutuminen tietenkään automaattisesti mitään piilottelua tai uskalluksen puutetta tarkoita, jotkut ei tosiaan edes halua pukeutua paljastavasti. Mutta jotkut haluaa ja heille kyse voi henkilökohtaisesti olla kyse uskaltamisesta. Siitä, ettei anna kaiken maailman slutsheimaajien sun muiden alistajien määrittää pukeutumistaan.

Vierailija
75/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se, että nainen pukeutuu kuten itse haluaa koetaan halventavaksi? Puhuuko kukaan ikinä, että ilman paitaa kulkeva mies halventaa miehiä?

Seksismi, jota ylläpitää naiset.

Vierailija
76/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisen takapuoli koetaan yleisesti seksuaalisemmaksi kuin paidaton mies. Naisten takapuolia kommentoidaan, vaikka olisi housut päälläkin. Miehiltä kysellään oletko tissi vai pyllymies. Kyselläänkö naisilta oletko rintalihas vai pakaranainen?

Vierailija
77/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksismi, jota ylläpitää naiset.

No näinhän se on. Tänä päivänä jyrkimmin naisia tuomitsevat ja rajoittavat toiset naiset.

Vierailija
78/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisen takapuoli koetaan yleisesti seksuaalisemmaksi kuin paidaton mies. Naisten takapuolia kommentoidaan, vaikka olisi housut päälläkin. Miehiltä kysellään oletko tissi vai pyllymies. Kyselläänkö naisilta oletko rintalihas vai pakaranainen?

Eli koska miehet seksualisoivat naisten ruumiinosat.

Vierailija
79/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä naiset opiskelevat ja etenevät urallaan ihan samaan tapaan, jopa paremmin, kuin miehet. Tämä ei poissulje sitä, että naiset pukeutuvat miten itse parhaaksi katsovat. Tasa-arvo on sitä(kin), että saa lain rajoissa pukeutua sillä tavalla kuin itse haluaa ilman, että tulee sen takia häirityksi. Tämä kattaa ihan kaikenlaisen vaatetuksen, myös ne pyllybikinit rannalla. Tasa-arvoa ei todellakaan edistä se, että käsketään naisia verhoamaan vartalonsa, ettei miehet vaan häiriinny! Miehet voivat opetella käyttäytymään, tai vaikka Raamattua mukaillen puhkoa silmänsä, minulle aivan sama, kunhan jättävät minut ja vaatteeni rauhaan.

Vierailija
80/114 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koska miehet seksualisoivat naisten ruumiinosat.

Eli koska miehet seksualisoivat naisia jatkuvasti, mutta naiset eivät tee tätä miehille. Kuulostaa miesten ongelmalta, jolle en naisena voi enkä ole velvollinen tekemään yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi