Intersektionaalinen feminismi...
...on hallituksemme tavoite. Suomi on pian kaikenlaisen feminismin kärkimaa maailmassa. Siihen pyritään. Oikeastaan ollaan jo.
Kommentit (90)
Itse kannatan enemmänkin interseksuaalista sovinismia.
Vierailija kirjoitti:
Oliko muita 10 vuotta vanhoja vitsejä?
Minä en voi käsittää että eduskunnassa ei ole yhtään kääpiöitä. Aivovammaisten kiintiö on kyllä suuri ja jopa enemmistössä, mutta kääpiökiintiö tarvitaan. Enkä puhu nyt älykääpiöistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko muita 10 vuotta vanhoja vitsejä?
Ei ole, mutta näen koko touhun interanaalisena idiotismina.
Pohjaa marxilaisuuteen, eli samaa kommunismia eri paketissa.
Intersektionalismi ja woke-kulttuuri
Vaalilupauksissa oli jotain muuta...kyllä taas höynäytettiin huolella.
Vierailija kirjoitti:
Jännää on. Seuraavissa vaaleissa en enää äänestä vasemmistoliittoa, niin sakeaksi on mennyt meno erityisesti sen nuorisojärjestössä. SDP:kin on siinä rajoilla, Vihreät ei tule kysymykseen missään nimessä. Mutta myöskään Keskustaa, Kokoomusta, RKP:ta, KD:ta ta Perussuomalaisia en halua äänestää. Taitaa jäädä äänestämättä. Poliittinen valinta sekin ja tuntuu ainakin nyt ainoalta oikealta.
Luuletko, että seuraavat vaalit edes menevät demokraattisesti? Tästä edespäin meillä on vain venäjän tapaisesti näytösvaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin jouduin ihan etsimään määritelmän. Se tarkoittaa tasa-arvoa ei vain sukupuolten välille, vaan etnisyyden, vammaisuuden jne. kaikkien ominaisuuksien suhteen.
Ei tarkoita. Tutustupa tarkemmin. Intersektionalistit (blm, transaktivismi) haluavat kaataa vallitsevan yhteiskuntajärjestyksen tehdäkseen tietä uudelle hierarkialle. Tavoitteena ei ole tasa-arvo vaan ns. oikeudenmukaisuus, mikä tarkoittaa vähemmistöryhmien eli uhrien nostamista muiden yli. Aktivistit taistelevat rakenteellista sortoa ja mikroaggressioita vastaan, joita heidän mukaansa jokainen valkoinen kohdistaa mustiin. Tämä johtuu siitä, että heidän perisynti on valkoihoisina syntyä etuoikeutettuun asemaan, jota he eivät ole ansainneet. Etuoikeutettuina valkoiset automaattisesti ovat rasisteja ja sortavat tummaihoisia. Yksi osa hierarkian muuttamista päälaelleen on rasismin uudelleen määrittely "institutionaaliseksi" ja tuo institutionaalinen rakenne pitää tuhota uuden tieltä.
Olen aina ihmetellyt kristinuskon perisynnin käsitettä. Ja nyt olen entistä enemmän ymmälläni kun sama käsite tupsahtaa esiin aivan uudessa uskossa. Kuvaava termi kyllä tässä uudessa yhteydessä.
Missä ne miehet olivat kun piti kasvattaa?