Millainen ihminen kerää toisen salaisuuksia/heikkouksia ja tilaisuuden tullen käyttää niitä hyväksi?
En voi ymmärtää näin kilttinä ihmisenä, miksi kukaan noin haluaa toimia? Millainen ihminen toimii noin??
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Näitä on tullut kohdattua liikaa jo elämässä. En kerro kenellekkään enää mitään itsestäni.
Sama täällä, ja olen huomannut, että on viisas päätös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on tullut kohdattua liikaa jo elämässä. En kerro kenellekkään enää mitään itsestäni.
Sama täällä, ja olen huomannut, että on viisas päätös
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen , joka on pohjimmiltaan paha ihminen
Yksi pohjimmiltaan paha on alapeukuttanut tätä. Jäit kiinni!
Ihminen joka ajattelee: "On olemassa kahden tyyppisiä ihmisiä, vasaroida ja nauloja. Jos tahdot menestyä, ole vasara."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti. Miksi tätä edes kysytään?
Miksi narsisti tekee niin, mitä narsisti hakee käytöksellään?
Kiusatakseen tietenkin! Narsistin silmätikuksi joutuu usein sellainen ihminen, jota narsisti salaa kadehtii. Tottakai sellaisesta ihmisestä pitää alkaa levitellä perättömiä juoruja, jotka kuitenkin nojautuvat osakseen totuuteen jonka narsisti on kaivellut esiin. Tämän takia narsistin sairauta mustamaalaus tempauksia usein uskotaan, koska niissä on aina joku pieni osa totta, minkä ne muutkin tunnistavat. Sairasta, sairasta, tiedän.
Minkälaisia luurankoja teillä oikein on kaapeissa? Minä olen ollut todella ”paha”, mutta kaikkihan sen tietävät. Ei ole koskaan ollut tarvetta esittää puhtoisempaa kuin onkaan. Ei ole salaisuuksia.
En keräile tarkoituksella, minkä sille voin että ihmiset avautuvat minulle kaikesta. Inhottavaa..
En käytä tietoja ketään vastaan mutta jos tulisi tilanne että kimppuuni jostakin syystä hyökitään niin tykitän täysillä takaisin.
Hulluja nuo nimenomaan ovat. Mikä tarkoitusperä heidän elämällä edes on? Tuhoavat vaan.