Elareista
Kuinka paljon sinä saat / maksat 3:sta lapsesta elareita, kun lapset isällä joka toinen vklp ?
-Mies
Kommentit (17)
1081 euroa kolmesta lapsesta maksan, 727 ekalle vaimolle ja 354 toiselle. Aika paljon siis, mutta kohtuu hyvät tulot. 350 euroa sovittu, mutta nuo indeksikorotukset on vähän nostaneet.
Minä en maksa mitään, kun olen työtön. Kela maksaa lapsesta minun puolestani jotain 150 euroa/kk.
Vierailija kirjoitti:
Minimit eli noin 158€/lapsi
Mikä hiton minimi tuo muka on? Eikö tuolla jo joku kertonut ettei maksa mitään? Eli se minimi on 0.
Vierailija kirjoitti:
1081 euroa kolmesta lapsesta maksan, 727 ekalle vaimolle ja 354 toiselle. Aika paljon siis, mutta kohtuu hyvät tulot. 350 euroa sovittu, mutta nuo indeksikorotukset on vähän nostaneet.
Eli mulla ei pahat siis.. 3:sta lapsesta tasan 500€, mulla hyvät tulot.
Eikö tuo ole kallis harrastus? A-ryhmän mies käyttää kondomia. A-ryhmä, paras ryhmä.
No, isä on pienituloinen tuloillahan on merkitystä.
Elareita 170 + puhelinlasku + uusi puhelin noin 2-3 vuoden välein. Ostaa lapselle vaatteita noin 3-4 kertaa vuodessa. Silloin tulee yleensä 2-3 housut, 3-5 paitaa, 1-2 hupparia, kengät. Lisäksi ostelee silloin tällöin kaikenlaista mitä lapsi toivoo.
Vierailija kirjoitti:
Minimit eli noin 158€/lapsi
Kannattaa huomioida indeksikorotukset. Ovat elatusvelvollisen vastuulla. Ns minimi on tuosta noussut monta euroa.
Up